تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شمار قطره هاى آبها و ستارگان آسمان و ذرات گردوغبار پراكنده در هوا وحركت مورچه برسنگ ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798383005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصاحبه‌ای خواندنی با یحیی گل‌محمدی


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مصاحبه‌ای خواندنی با یحیی گل‌محمدی
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هواداران پرسپولیس با وجود شکست هم ایستاده من را تشویق کردند.
به گزارش نامه نیوز، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در دو هفته اخیر به دو پیروزی خوب مقابل استقلال و پرسپولیس دست پیدا کرد. هرچند پیروزی مقابل استقلال را همه رسانه‌ها حق مسلم ذوب آهن می‌دانستند و بازی خوب این تیم را مورد تقدیر قرار دادند اما برد مقابل پرسپولیس حاشیه‌های زیادی را به همراه داشت که مهمترین دلیل آن اشتباه سهوی داور بود.

یحیی گل‌محمدی بعد از  پیروزی مقابل پرسپولیس گفت‌وگویی را به شرح زیر انجام داد:

فارس: در اینستاگرام خود مطلبی منتشر کردید که هواداران پرسپولیس به شما بی احترامی نکردند. علت این مسئله چه بود؟

من دیشب متوجه شدم که برخی سایت‌ها از حمله هواداران پرسپولیس به صفحه اینستاگرام من مطلبی نوشته‌اند که اصلا اینگونه نبود و این مسئله یک تصور اشتباه بود. زیرا برخی پست‌هایم را پاک کرده بودم که همین مسئله باعث شد چنین خبری منتشر شود اما واقعیت آن است که هواداران پرسپولیس حتی با وجود شکست تیم محبوبشان ایستادند و من را تشویق کردند که این مسئله باعث خوشحالی‌ام شد زیرا آن‌ها شخصیت واقعی هواداران پرسپولیس را نشان دادند. من سال‌ها در پرسپولیس بازی کردم و در این تیم مربیگری هم کرده‌ام و همواره مورد لطف هواداران قرار داشتم.

فارس: ذوب آهن دو برد متوالی مقابل استقلال و پرسپولیس داشت فکر می‌کنید این روند ادامه پیدا کند؟

دو برد خوب در تهران بدست آوردیم که این پیروزی‌ها اتفاقی و نبود و حاصل تلاش و کار  و تمرین زیاد بازیکنان و کل مجموعه تیم بود به قول سعید آذری مدیرعامل محترم باشگاه تیم ما شخصیت برد پیدا کرده است. ما در هر دو بازی مقابل استقلال و پرسپولیس در نیم ساعت آخر تیم برتر بودیم و هرچه مسابقه به پایانش نزدیک می‌شد بازیکنان ما سرحال‌تر نشان می‌دادند که این مسئله بیانگر دو چیز است اول جوانی تیم ذوب آهن که تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار می‌گیرد. جو سنگینی که با حضور 40 هزار تماشاگر ایجاد می‌شود و دوم وضعیت خوب بدنی بازیکنان ما که باید از همکارانم در کادر فنی به خاطر این شرایط خوب بدنی تشکر کنم. وقتی ما در ورزشگاه آزادی گل خوردیم هم برای جبران گل تلاش کردیم و هم پس از مساوی کردن با پرسپولیس به  دنبال گل پیروزی بودیم.

 

فارس: یعنی وضعیت تیم شما ایده‌آل شده است؟

ما مشکلاتی هم داریم از جمله مصدومیت قاسم حدادی‌فر او بازیکنی است که تیم ما به او وابسته شده و نوع بازی ذوب آهن به گونه‌ای است که غیبت حدادی‌فر تاثیر منفی روی تیم ما می‌گذارد البته خوشحالم که جوانانی مثل مهدی‌پور و هادی محمدی با 20 و 21 سال سن و همچنین دانیال اسماعیلی‌فر 21 ساله در تیم ذوب آهن می‌درخشند.

فارس: شما خودتان پرسپولیسی بوده‌اید. اکنون این تیم در رده شانزدهم جدول قرار دارد و این مسئله برای هواداران خیلی سخت و تلخ است چه حرفی با آن‌ها دارید؟

مطمئن هستم پرسپولیس از این شرایط خارج می‌شود. پرسپولیس بهترین بازی‌اش را مقابل تیم ما انجام داد اگر همین روند را ادامه بدهد و بازیکنان احساس سرخوردگی نکنند و اعتماد به نفس خودشان را حفظ کنند می‌توانند به روزهای خوب خود بازگردند.

فارس: علیرضا فغانی با عذرخواهی از هواداران پرسپولیس قبول کرد که در بازی با ذوب آهن اشتباه کرده البته اشتباه داوری در همه جای دنیا وجود دارد و حتی نیشی مورا داور ژاپنی در افتتاحیه جام جهانی هم مرتکب اشتباه شد نظر شما در مورد عذرخواهی فغانی چیست؟

من فغانی را می‌شناسم او انسان بسیار سالم و پاکی است. ممکن است در داوری اشتباه کند زیرا هر داوری امکان اشتباه دارد اما عذرخواهی او نشان می‌دهد که اشتباهش کاملا سهوی بوده و باید داورانی مثل فغانی را که از سرمایه‌های فوتبال ما هستند را حفظ کنیم.

فارس: سعید آذری وضعیت این فصل پرسپولیس را با شرایط ابتدایی حضور شما در ذوب آهن مقایسه کرده است به نظر شما این مقایسه درست است؟

سعید آذری خیلی خوب این مسئله را توضیح داده واقعا شرایط دو تیم مشابه است. فصل گذشته ما خیلی خوب بازی می‌کردیم اما در نتیجه گیری موفق نبودیم که با ثبات کاری و اعتماد به نفس توانستیم از بحران خارج شویم. پرسپولیس هم می‌تواند به روزهای خوبش برگردد.

 

فارس: در تعطیلات 20 روزه لیگ چه برنامه‌ای دارید؟

تیم ذوب آهن در جام شهدا حضور دارد و بازی اول ما با  تراکتورسازی است این جام از نظر معنوی ما و باشگاه ذوب آهن اهمیت زیادی داشت و به همین دلیل در این مسابقات شرکت کردیم.

فارس: با نفرات اصلی در جام شهدا شرکت می‌کنید؟

ما چند بازیکن در تیم ملی و چند بازیکن در تیم ملی امید داریم و یکی دو بازیکنمان مصدوم هستند به همین دلیل چند بازیکن از تیم امیدمان دعوت می کنیم زیرا تیم کاملی نیستیم.

فارس: دعوت بازیکنان ملی‌پوشتان به تیم ملی و تیم امید به روند رو به رشد ذوب آهن لطمه نمی‌زند؟

خیر ، بازیکنان با تمرینات کی‌روش آشنا می‌شوند و فقط امیدوارم که بازیکنان تیم ما که شایستگی خودشان را نشان داده‌اند دیده شوند. بازیکنان من در لیگ خیلی خوب تلاش کرده‌اند و امیدوارم که به حقشان در تیم ملی برسند.

فارس: در بازی با استقلال اهواز روی کاغذ شما برنده هستید؟

شاید روی کاغذ شانس تیم ما برای برنده شدن زیادتر باشد اما هیچ بازی آسانی در لیگ نداریم. ما در 4 هفته ابتدای لیگ در واقع میهمان بودیم در هفته اول در انزلی بازی کردیم هفته دوم اگرچه در اصفهان بودیم اما مقابل تیم سپاهان بازی داشتیم. که ورزشگاه فولادشهر ورزشگاه خانگی آن‌ها نیز محسوب می‌شد در هفته سوم و چهارم هم در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کردیم باید در این جا از مدیریت و برنامه‌ریزی خوب سعید آذری مدیرعامل باشگاه که در این 4 هفته خیلی به ما کمک کرد تشکر کنیم. همچنین از هواداران خوب ذوب آهن تشکر کنم که در هفته ها همواره با تشویق‌هایشان به ما دلگرمی دادند و امیدوارم این حمایت آن‌ها در هفته‌های آینده هم مثل گذشته ادامه پیدا کند.


منبع: فارس


۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن