تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بنگر در چه (لباسى) و بر چه (چيزى) نماز مى گزارى، اگر از راه صحيح و حلالش نباشد، قبول ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798571245




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توسعه مراکز کانون لرستان و تکريم نيروي انساني از اولويت برنامه هاي کانون است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۹ب.ظ)
سرپرست اداره کل کانون لرستان: توسعه مراکز کانون لرستان و تکريم نيروي انساني از اولويت برنامه هاي کانون است موج - خرم آباد - سرپرست اداره کل کانون لرستان توسعه مراکز کانون لرستان و تکريم نيروي انساني اعم از مربيان پاره وقت و تمام وقت و همکاران ستادي سازمان را اولويت کارها برشمرد.
به گزارش خبرگزاري موج، شوراي اداري کانون لرستان با حضور عبدالحميد شهسواري مشاور مدير عامل کانون و محمد حسين مذنبي مدير دفتر مرکزي حراست، کارشناسان و مربي مسولان کانون لرستان در سالن کنفرانس اداره کل کانون پرورش فکري کودکان و نوجوانان استان برگزار شد.
اين در حالي است که تکريم از محمدتقي کاييدي مدير اسبق کانون لرستان نيز همزمان با اين جلسه انجام شد.
در ابتداي جلسه بعد از پخش کليپي از فعاليت هاي انجام شده در لرستان در سال هاي اخير توسط روابط عمومي استان کاييدي مطالبي را در خصوص سال هاي همکاري در کانون را بيان داشت.
در ادامه سرپرست اداره کل کانون لرستان برنامه هاي پيش روي کانون لرستان را تشريح کرد و گفت: اردوي تفريحي اعضاي فعال مراکز استان را با عنوان «همدلي» در هفته بعد در دستور کار داريم.
محمدجواد محمدي توسعه مراکز کانون لرستان و تکريم نيروي انساني اعم از مربيان پاره وقت و تمام وقت و همکاران ستادي سازمان را اولويت کارها عنوان داشت و افزود: با افزايش تعداد مراکز ان شاء الله کانون لرستان هم در سطح بالاتر قرار خواهد گرفت.
محمدي تعامل، وحدت و همفکري را چند عامل مهم در پيشرفت کانون لرستان دانسته و تصريح کرد: تعامل بين واحدهاي کارشناسي و مربيان مراکز و همفکري و ارتباط قوي بين ستاد و مراکز باعث پيشرفت خواهدشد.
در ادامه مشاور مدير عامل کانون با تقدير از تلاش هاي مدير کل اسبق کانون لرستان گفت: وظيفه انساني و ديني حکم مي کند که قدردان تلاش هاي هم باشيم.
عبدالحميد شهسواري افزود: امام رضا(ع) مي فرمايند: بالاترين گنجينه انسان علم است و عمل از آن بالاتر است و همه ما بايد در مسووليتي که به ما سپرده شده است به خوبي عمل کنيم و دستاورد آن همين اعضايي بودند که در جشنواره رضوي درخشيدند.
وي با اشاره به اين نکته که افتخار ما اين است که در کانون انتخاب مديران سياسي نيست عنوان داشت: مديران بر اساس توانمندي ها، ارزش ها و قابليت هايشان انتخاب مي شوند تا بتوانند به راحتي با کانوني ها و مديران ارشد استان و ديگر سازمان ها ارتباط برقرار کنند تا همه درايت و منطقي که در کانون حکم فرماست، نشاط و شادابي و اخلاصي که در کانون هست را دنبال کند.
وي در بخش ديگري از صحبت هايشان گفت: کودکي که قرار است به ماسپرده شود بايد با افرادي مواجه شود که حس لطيفي داشته باشد و به آنها عشق بورزد.
شهسواري ارتباط کانون و آموزش و پرورش را در استان ها مهم ارزيابي کرد و عنوان داشت: اميدواريم حاصل همفکري هاي ما (ستاد، استان ها و مراکز) يک تثبيت را در پي داشته باشد و شاهد رشد و پيشرفت و اعتلاي فرهنگ در جامعه باشيم.
در بخش ديگري از جلسه محمدحسين مذنبي با ابراز خرسندي از اين که يکي از همکاران حراست در سمت سرپرستي اداره کل کانون لرستان قرار گرفته است، تعامل بين همکاران، مربيان و عضو را مهم ارزيابي کرد و گفت: اين امر موجب جذب اعضا در مراکز مي شود که در بازديدي که از مرکز 2 خرم آباد داشتيم به خوبي ديده مي شد.
مدير دفتر مرکزي حراست افزود کانون به روز شدن مربيان و کارکنان مسأله مهمي است که در بخش هاي مختلف کانون مانند توليدات، اسباب بازي ها، سرگرمي بايد به آن توجه شود.
مذنبي خطاب به مربي مسوولين حاضر درجلسه بيان داشت، سوال مهم اين است که ابر و باد و مه و خورشيد و فلک درکارند... بر چه کارند، اين خيلي سوال مهمي است. در کانون براي چيست؟ بهترين مقاله ها، مصاحبه ها، نوشته ها و نشست هاي تخصصي را مي توانيد در مراکز انجام داده و احيا کنيد و خودش شما مي توانيد زمينه يک تحول و تعالي را در دستگاه ايجاد کنيد.
در بخش بعدي جلسه کارشناسان، همکاران ستادي و مربي مسولين حاضر در جلسه نکته نظرات، پيشنهادها و سوالات خود را در زمينه هاي مختلف اداري بيان کردند و مشاور مدير عامل، مدير دفتر مرکزي حراست و سرپرست اداره کل کانون به آنها پاسخ دادند.
گفتني است در اين جلسه با اهداي لوح تقدير از طرف مدير عامل کانون از تلاش هاي محمدتقي کاييدي، مدير کل اسبق کانون لرستان، تجليل شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن