تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805515601




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دورخيز براي كسب طلا و دستاوردي به رنگ برنز


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: دورخيز براي كسب طلا و دستاوردي به رنگ برنز
ملي پوشان نوجوان كشورمان در حالي كه براي كسب سكوي نخست مسابقات جهاني عازم آرژانتين شده بودند در نهايت به مدال برنز مسابقات بسنده كردند.
به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور   گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، تيم ملي نوجوانان ايران پس از ١٠ روز رقابت فشرده با حريفان جهاني خود در دهمين حضور نوجوانان ايران در رقابت هاي جهاني، در نهايت به كار خود پايان داد و با كسب سكوي سوم مسابقات قهرماني زير ١٩ سال جهان توانست بار ديگر نام واليبال ايران را اين بار در رده نوجوانان بر سر زبان ها بياندازد. 


**بهترين برنامه ها براي درخشش در جهان


نوجوانان شايسته كشورمان از يك سال گذشته تلاش خود را براي بهترين نمايش ممكن در رقابت هاي جهاني آغاز كردند. 


تيمي كه بر خلاف اكثر تيم هاي پايه در سال هاي گذشته هيچ صغرسني اي نداشت و بازيكنان با سن واقعي خود به عضويت تيم ملي نوجوانان در آمده بودند و از طرفي به دليل بهره مندي از فيزيك بدني مناسب اميدهاي زيادي را در دل واليبال دوستان زنده كردند.


مسئولان فدراسيون واليبال و شخص محمدرضا داورزني از همان ابتدا و زماني كه تيم ملي نوجوانان ايران حضور در رقابت هاي جهاني را در برنامه پيش روي خود مي ديد، اعتقاد و اطمينان زيادي به اين تيم داشتند. بر همين اساس برنامه ريزي هاي ويژه براي اين نوجوانان آينده دار از روزهاي آغازين پاييز سال گذشته آغاز شد. 


نخستين گامي كه در راستاي تقويت اين تيم اتخاذ شد ، حضور نوجوانان ايران در قالب يك تيم ليگ برتري بود. تيمي كه به همت ، حمايت و همكاري باشگاه ارتعاشات صنعتي با هدف آماده سازي تيم ملي نوجوانان تشكيل و روانه رقابت هاي ليگ برتر واليبال در فصل ٩٣-٩٤ شد.



دورخيز براي كسب طلا و دستاوردي به رنگ برنز





**حضور در ليگ برتر به بهاي كسب تجربه 


هرچند نوجوانان ايران يا همان تيم ارتعاشات صنعتي نتوانست نتايج درخور توجهي را در رقابت هاي ليگ برتر كسب كند و شايد تنها موفق به كسب يك يا دو پيروزي شد، اما حضور اين تيم در ديدارهاي متعدد و در نبرد رودررو با تيم هاي بزرگ و ستاره هاي تراز اول عاملي شد تا بازيكنان نوجوان ايران به شرايط ايده آلي هم از لحاظ جسمي و هم از لحاظ روحي دست پيدا كنند. 


مهم ترين و اصلي ترين دغدغه محمد وكيلي، سرمربي باتجربه تيم نوجوانان، كنترل اين بازيكنان از لحاظ رواني بود. موضوعي كه به دليل شرايط سني بازيكنان در صورت عدم كنترل صحيح ممكن بود به صدمات جبران ناپذيزي منجر شد. 


نوجوانان بلند قامت ايران در طول رقابت هاي ليگ برتر و در بسياري از نبردهاي حساس از جمله ديدار با ميزان پرستاره با پيكان قهرمان با قدرت و با انگيزه نشان دادند و به دليل نمايش خوبشان مقابل ستاره هايي نظير سيد محمد موسوي، عادل غلامي، شهرام محمودي، فرهاد ظريف و ... به اعتماد به نفس بالايي دست پيدا كردند. 


شايد حضور تيم نوجوانان در قالب يك تيم ليگ برتري به جاي برپايي اردوي تمريني يا حتي ديدار تداركاتي را بتوان يكي از بهترين تصميمات مسئولان فدراسيون واليبال دانست.


 زيرا بدون شك قرار داشتن در شرايط مسابقه و رودررو شدن با فشردگي مسابقات به شيوه حرفه اي روند آمادگي تيم ملي نوجوانان را تكميل كرد و سبب شد نقاط ضعف و قوت اين تيم به خوبي نمايان شود تا در فاصله ٤ ماهه مانده به آغاز رقابت هاي جهاني آرژانتين، كادر فني اين تيم فرصت مناسبي براي رفع اين نقاط ضعف در اختيار داشته باشد.


**اردوهاي برون مرزي تيم را آماده نگه داشت


بعد از پايان ليگ و با سپري شدن مدت زمان استراحتي كوتاه، نوجوانان ايران بار ديگر اردوهاي آماده سازي خود را از سر گرفتند و در فاصله يك ماه مانده با آغاز رقابت هاي جهاني آرژانتين ، راهي آلمان و ايتاليا شدند تا اردوي برون مرزي خود را هم برگزار كنند.


ملی پوشان ایران ابتدا اردوی برون مرزی خود را در شهر ورونا ایتالیا دایر كردند و چند دیدار دوستانه نیز با تیم ملی نوجوانان ایتالیا برگزار كردند. سپس راهی شهر رم شدند تا در تورنمنت سه جانبه با حضور تیم های ایران، برزیل و ایتالیا برگزار شد،شرکت کنند. تورنمني كه با درخشش نوجوانان ايران و قهرماني آن ها همراه شد. 


نوجوانان ايران پس از اين تورنمنت بلافاصه راهی آلمان شدند تا در این کشور نیز علاوه بر اردوی آماده سازی چندمسابقه دوستانه و تدارکاتی با تیم ملی نوجوانان این کشور برگزار کنند.


برگزاري اين اردوها سبب شد تيمي آماده با سطح بالايي از توانمندي فني و روحي راهي آرژانتين محل برگزاري رقابت هاي قهرماني نوجوانان جهان شود. 


رقابت هايي كه خيلي ها بر اين باور بودند ، رهاورد آن براي ايران كسب سكوي نخست جهان خواهد بود. 



دورخيز براي كسب طلا و دستاوردي به رنگ برنز



**لهستان گربه سياه نوجوانان شد


شاگردان محمد وكيلي مسابقات خود در آرژانتين را با شكست مقابل آغاز كردند و در ادامه چند پيروزي پياپي مقابل چين تايپه، شيلي، بلغارستان ، آلمان و ايتاليا آن ها را راهي مرحله نيمه نهايي و در آستانه فيناليست شدن قرار داد. 


ديدار مرحله نيمه نهايي نوجوانان باز هم بايد مقابل لهستان برگزار ميشد. لهستاني كه بسيار پر قدرت و كم اشتباه ظاهر شده بود و گويا براي سكوي نخست مسابقات دندان تيز كرده بود. 


تيم ملي نوجوانان ايران باز هم حريف لهستاني هاي پر قدرت و باانگيزه نشد تا هر دو شكست خود در اين ميدان جهاني را به تيمي باخته باشد كه در پايان روي سكوي نخست جهان ايستاد.


عملكرد نوجوانان ايران در چهاردهمين دوره رقابت هاي واليبال قهرماني نوجوانان آسيا قابل دفاع بود. نوجوانان بلند قامت و آينده دار كشورمان هرچند از راهيابي به فينال بازماندند و سدي به نام لهستان آن ها را از قهرماني محروم كرد، اما نبايد از حق گذشت كه اين تيم با تمام توان خود جنگيد و در چند ديدار حساس نتيجه باخته را با شايستگي و همدلي به پيروزي شيرين بدل كرد. 


**نسلي كه نبايد رها شود


نمايش عالي نوجوانان ايران نويد حضور نسل طلايي ديگري در واليبال ايران را داد. نسلي كه رفته رفته بايد جايگزين مردان قدرتمند امروز واليبال ايران شود. هرچند نبايد فراموش كرد كه اين اتفاق زماني به نحو احسن رخ خواهد داد كه روند برنامه ريزي روي تيم نوجوانان به رقابت هاي جهاني ختم نشود. مسئولان فدراسيون واليبال به خوبي مي دانند زماني مي توانند ثمره اصلي تلاش خود بر روي نوجوانان را نظاره گر باشند كه اين تيم يكدست و همدل را رها نكنند. 



دورخيز براي كسب طلا و دستاوردي به رنگ برنز



اين نوجوانان راه درازي پيش رو دارند و هيچ بعيد نيست در سال هاي نه چندان دور بر فراز قله هاي موفقيت قرار بگيرند.


انتهاي پيام/









اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

وطن‌پرست: عملكرد کادر فنی قابل دفاع است
معروف: نمي دانم مشكل ايران چيست
ارومیه میزبان ساحلی‌بازان زیر 19 سال کشور
رعب و وحشت در سکوهای آبی،خوابی به رنگ قرمز کمرنگ





۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن