تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819109736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قهرماني راجر فدرر در ر‌قا‌بت‌هاي تنيس سينسيناتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۵:۱۶ب.ظ)
قهرماني راجر فدرر در ر‌قا‌بت‌هاي تنيس سينسيناتي موج-در فينال ر‌قا‌بت‌هاي تنيس سينسيناتي، امروز راجر فدرر توانست رقيب خود نواک جوکوويچ را شکست دهد و قهرمان اين دور از مسابقات شود.
به گزارش خبرگزاري موج،اين هفتمين بار است که فدرر قهرمان مسابقات سينسيناتي مي‌شود.
فدرر بعد از پيروزي در اين مسابقه گفت: تلاش کردم سرويس دوم نواک را خيلي خوب برگردانم و اميدوارم بودم که خودم سرويس‌هاي خوبي بزنم تا برايم مشکلي پيش نيايد. جوکوويچ در آغاز ست دوم خوب بازي نکرد و اين باعث شد که نتيجه‌ به نفع من رقم بخورد.
جوکوويچ نيز درباره اين بازي گفت: مي‌دانستم که بازي با راجر بسيار سخت خواهد بود. البته هيچ مشکلي هم نداشتم بنا‌بر‌اين سعي کردم که بازي را کنترل کنم. در ست اول خوب بودم. بعد از آن، راجر بهتر بازي کرد. اين پنجمين ديدار بود که ما در فينال به هم مي‌خورديم. فکر کنم بايد صبر کنم تا راجر باز نشسته شود.
فدرر در ادامه به صحبت در مورد ميزان آمادگي‌اش براي بازي‌هاي اپن آمريکا پرداخت. او در اين زمينه گفت: خوب آماده شدم. در ويمبلدون هم خوب بودم و در دوران خارج از فصل نيز شرايط خوبي داشتم. تمريناتي عالي را پشت سر گذاشتم و ريکاوري نيز به خوبي انجام شد. مي‌دانستم که براي بازي‌هاي اپن، آمادگي لازم را کسب مي‌کنم.
فدرر امروز در رنکينگ جهاني به رتبه دوم صعود مي‌کند که اين بدين معناست که او و جوکوويچ در فينال‌هاي ديگري نيز با يکديگر روبه‌رو خواهند شد.
در مسابقات زنان نيز سرنا ويليامز توانست با شکست دادن سيمونا هالپ از روماني به قهرماني مسابقات سينسيناتي دست يابد. اين بازي در دو ست با نتايج ۷ – ۶ و ۶ – ۳ به پايان رسيد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن