تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819706171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روسيه سه کاروان نظامي به شرق اوکراين اعزام کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۵۰ب.ظ)
ادعاي جديد پوروشنکو؛ روسيه سه کاروان نظامي به شرق اوکراين اعزام کرده است موج - رئيس جمهور اوکراين در آستانه روز استقلال اين کشور و نشست با سران فرانسه و آلمان، روسيه را متهم به اعزام نيرو به شرق اوکراين کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، رئيس جمهور اوکراين امروز (دوشنبه 2 شهريور) مدعي شد که روسيه در هفته جاري سه کاروان نظامي به شرق اوکراين اعزام کرده است.
پوروشنکو اعلام کرد، دونتسک و دبالتسيو از مناطقي هستند که کاروان هاي نظامي روسيه در آنها مستقر شده اند.
رئيس جمهور اوکراين روسيه را به ارسال 500 تانک، 400 سيستم توپخانه و 950 وسايل نقليه زره پوش نظامي براي استقلال طلبان شرق اوکراين متهم کرده است. هنوز در مورد زمان دريافت اين سيستم هاي نظامي از سوي استقلال طلبان اوکرايني اطلاع دقيقي در دست نيست.
پوروشنکو دو روز پيش در بازديد از منطقه اي نظامي در شرق اوکراين، از اعزام 170 وسيله نظامي به شرق اين کشور براي مقابله موثرتر با شورشيان خبر داد.
امروز نيز قرار است روساي جمهور اوکراين و فرانسه به همراه صدر اعظم آلمان در برلين نشست مشترکي را با موضوع بحران اوکراين برگزار کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن