تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819199005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست پیام صادقیان از هواداران پرسپولیس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
پیام صادقیان درخواست پیام صادقیان از هواداران پرسپولیس

برای بازی مقابل الاهلی؛
درخواست پیام صادقیان از هواداران پرسپولیس
صادقیان می گوید:«انگیزه زیادی دارم بهترین عملکردم را مقابل الاهلی نشان دهم.»



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه نفت تهران :پیام صادقیان در خصوص اخرین وضعیت آمادگی تیم نفت و خودش در آستانه بازی با الاهلی گفت: خوشبختانه در حال حاضر از نظر بدنی کاملا اماده شده‌ام و به هماهنگی با سایر هم تیمی‌های خود رسیده‌ام.

وی افزود: تیم نفت هم شرایط خوبی دارد همه می‌دانیم که بازی روز چهارشنبه یک بازی بزرگ هم برای تیم نفت و هم فوتبال کشورمان است چون ما تنها تماینده فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اسیا هستیم. هدف ما این است که الاهلی را تهران شکست دهیم.

صادقیان عنوان کرد: خدا را شکر پس از 6 ماه برای اولین بار مقابل ملوان در ترکیب اصلی تیم قرار گرفت. تیم ما عملکرد خوبی مقابل ملوان داشت و حق ما بود که سه امتیاز آن بازی را بگیریم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

وی افزود: ما به دلیل بدشانسی هایی که در چهار هفته نخست لیگ داشتیم خوب نتیجه نگرفتیم اما شرایط بازی با الاهلی تفاوت زیادی دارد. بازیکنان ما به خصوص خود من برای این بازی انگیزه‌های خاصی داریم. مطمئن باشید هرچه که داریم و نداریم در این دوبازی رفت و برگشت درون زمین رو می‌کنیم.

هافبک نفوذی تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: اگر در ترکیب باشم انگیزه زیادی دارم بهترین عملکردم را مقابل الاهلی نشان دهم و هدف تیمی ما این است که الاهلی را در تهران ترجیحا بدون گل خورده شکست دهیم.

وی تاکید کرد: نفت خودش آنچنان تماشاگری ندارد خوشحال می شوم هواداران تیم‌های دیگر بویژه هواداران پرسپولیس روز چهارشنبه به ورزشگاه آزادی بیایند و با حضور خود به بازیکنان ما انگیزه و روحیه بدهند.

صادقیان در مورد هدفش در تیم نفت تهران گفت: در تیم نفت آرامش زیادی وجود دارد و حاشیه‌ای وجود ندارد. من هم فقط به فوتبالم فکر کنم و همه تلاشم را می‌کنم به روزهای اوج خود بر گردم. 116



۰۲/۰۶/۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن