تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821111937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعويض رايگان کپسول هاي آتش نشاني مدارس/ نقاط حادثه خيز مدارس شناسايي مي شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۳:۳۰ب.ظ)
تعويض رايگان کپسول هاي آتش نشاني مدارس/ نقاط حادثه خيز مدارس شناسايي مي شوند موج - مديرعامل سازمان آتش نشاني گفت: مقرر شده براي افزايش ايمني کپسول هاي آتش نشاني مدارس به صورت رايگان تعويض شوند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، سعيد شريف زادگان در نخستين جلسه ستاد استقبال از مهر با بيان اين مطلب تصريح کرد: طي چهار مرحله مدارس شهر تهران مورد بازرسي قرار خواهند گرفت و نقاط حادثه خيز آنها شناسايي خواهند شد.
وي افزود: اولين مرحله اين شناسايي چهارم شهريورماه خواهد بود و تا اواسط مهرماه در فواصل مختلف اين بازرسي ها صورت خواهند گرفت.
وي با اشاره به اقدامات صورت گرفته شده به منظور ارائه آموزش هاي ايمني به دانش آموزان اظهار کرد: همزمان با شروع سال تحصيلي آموزش هاي ايمني را نيز براي دانش آموزان خواهيم داشت.
در ادامه اين جلسه سرهنگ عابدي جانشين پليس راهور تهران بيان کرد: با شروع ماه مهر به ميزان 30 درصد به سفرهاي درون شهري اضافه خواهد شد و پليس راهور تهران براي پيش نيامدن مشکلات ترافيکي برنامه هاي زيادي دارد.
جانشين پليس راهور تهران با تاکيد بر مقابله شديد پليس با پارک دوبله خودروها مقابل مدارس گفت: نيروهاي پليس به شدت با هرگونه پارک دوبله مقابله کرده و جرايمي را براي افراد متخلف در نظر خواهيم گرفت.
عابدي در خصوص توقف عمليات هاي عمراني در معابر به مناسبت بازگشايي مدارس تصريح کرد: از 15 شهريورماه اجازه عمليات عمراني در معابر به هيچ نهادي داده نخواهد شد و اگر هم معبري مشغول باشد پيش از شروع مدارس پاکسازي خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن