تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819579421




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برداشت 120 تن شلیل از باغات شهرستان ماهنشان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان گفت: امسال باغداران ماهنشانی موفق شدند 120 تن شلیل از سطح باغات این شهرستان برداشت کنند.
خلیل پیمان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به سطح زیر کشت محصول شلیل در شهرستان ماهنشان اظهار داشت: امسال سطح زیر کشت بارور و غیر بارور شلیل درمجموع در این شهرستان به 79 هکتار می رسد که 25 هکتار از این میزان مربوط به باغات بارور بوده است.
وی به ارقام شلیل در شهرستان ماهنشان اشاره و تصریح کرد: شمس، مغان، شبرنگ و رفعتی ازجمله ارقام شلیل کشت شده در این شهرستان به شمار می رود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ماهنشان همچنین با اشاره به میزان برداشت محصول شلیل در این شهرستان عنوان کرد: طی سال جاری 120 تن شلیل از سطح باغات بارور شهرستان برداشت و روانه بازار شده است.
این مسئول با اشاره به درآمدزایی محصول شلیل خاطرنشان کرد: باغداران ماهنشانی در سال جاری 360 میلیون تومان از محل برداشت شلیل درآمد کسب کردند.
پیمان با اشاره به سطح 260 هکتاری باغات هلو در شهرستان ماهنشان گفت: سطح باغات هلو و شلیل در این شهرستان در مجموع به 340 هکتار می رسد.
وی تصریح کرد: محصول شلیل تولیدشده در شهرستان ماهنشان امسال علاوه بر تأمین مصرف شهرستان و استان زنجان به سایر استان های هم جوار همچون تهران، ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری فارس ]
برداشت 120 تن شلیل از باغات شهرستان ماهنشان






دوشنبه ، ۲شهریور۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن