تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816731546




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۱۲۰ اورژانس بيمارستاني استانداردهاي مورد تأييد وزارت بهداشت را دريافت مي‌کنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۳۴ب.ظ)
۱۲۰ اورژانس بيمارستاني استانداردهاي مورد تأييد وزارت بهداشت را دريافت مي‌کنند موج - رئيس اورژانس کشور در بيست و هشتمين همايش روساي اورژانس کشور در البرز گفت: ۱۲۰ اورژانس بيمارستاني استانداردهاي مورد تأييد وزارت بهداشت را دريافت مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، امين صابري‌نيا با اشاره به مشکلات اورژانس‌هاي پيش بيمارستاني اظهار داشت: ناوگان فرسوده از مهم‌ترين مشکلات اين بخش محسوب مي‌شود.
وي با بيان اين که از نيمه دوم امسال آمبولانس‌هاي جديد وارد مي‌شوند، افزود: از آبان سال جاري اين آمبولانس‌ها جايگزين آمبولانس‌هاي فرسوده مي‌شوند که نيازهاي کامل آمبولانس‌هاي پيش بيمارستاني را مرتفع مي‌کند و در بخش تروما نيز کمترين آسيب را براي مصدومان به همراه دارد.
رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي کشور با تاکيد بر اين که کمبود نيروي انساني از ديگر معضلات اين بخش محسوب مي‌شود، گفت: علي رغم مکاتبات متعدد انجام شده، تاکنون موفق به تأمين نيروي مورد نياز براي اورژانس بيمارستاني نشده‌ايم که اين امر به سبب کمبود اعتبار بوده است.
وي ابراز اميدواري کرد: با تلاش‌هاي صورت گرفته اميد است اين مشکلات برطرف شود و در اين راستا نيازمند نگاه مثبت دولت هستيم؛ چراکه اضافه کردن نيروهاي اورژانس پيش بيمارستاني به نفع مردم است و با کمبود نيروي انساني حجم فعاليت‌هايي که اورژانس انجام مي‌دهد بيش از توان آن است و ممکن است در کيفيت کار تاثيرگذار باشد.
صابري‌نيا با اشاره به بحث تجهيزات پزشکي خاطرنشان کرد: تلاش براي به روز رساني و تعمير تجهيزات در حال انجام است و با اين روند اميد است سال آينده نقطه عطفي براي اورژانس پيش بيمارستاني محسوب شود.
وي با بيان اين که در مورد اورژانس‌هاي بيمارستاني محدوديت فضاهاي فيزيکي از معضلات اين حوزه محسوب مي‌شود، اظهار داشت: با توجه به افزايش ميزان مراجعات در طرح تحول نظام سلامت و اعتماد مردم به خدمات دولتي و کاهش پرداخت، براساس برنامه ريزي‌هاي انجام شده، 120 اورژانس بيمارستاني به استانداردهاي مورد تأييد وزارت بهداشت نزديک مي‌شود.
رئيس مرکز مديريت حوادث و فوريت‌هاي پزشکي کشور با تاکيد بر اينکه کمبود نيروهاي اورژانس بيمارستاني از معضلات اين بخش نيز به شمار مي‌رود، تصريح کرد: اميد است با تأمين نيروي انساني اين امر نيز مرتفع شود که البته در تهران به صورت پايلوت آغاز شده و اميد است به صورت کشوري اجرا شود.
وي با اشاره به اين که بهسازي بسياري از بيمارستان‌ها در حال انجام است، گفت: تأمين نيروي انساني نيز در اين حوزه در برخي بيمارستان‌ها انجام شده اما ادامه اين امر براي رسيدن به نتايج بهتر در دستور کار قرار دارد.
صابري‌نيا در مورد استقرار اورژانس هوايي در استان البرز بيان کرد: با توجه به نياز با فاصله 150 کيلومتري قادر به راه‌اندازي يک اورژانس هوايي بوديم و در اين راستا اورژانس هوايي ميان البرز و قزوين خدمت رساني در اين زمينه را انجام مي‌دهد.
وي افزود: در تلاش هستيم زيرساخت کامل‌تري در اين حوزه فراهم کنيم و نيازمند اعتبار براي خريد منابع هستيم که با انجام کارشناسي مي‌توانيم بحث توانمندسازي در جاده‌هاي پرتردد از جمله قم، تهران و البرز را به عنوان يک الگو و پايلوت اجرايي کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن