تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820839079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه مجازي هفته دولت در قم راه‌اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ شهريور ۱۳۹۴ (۱۱:۳۳ق.ظ)
نمايشگاه مجازي هفته دولت در قم راه‌اندازي شد موج - قم - نمايشگاه مجازي هفته دولت قم با حضور استاندار اين استان راه‌اندازي شد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير کل روابط عمومي استانداري قم با اشاره به نمايشگاه مجازي هفته دولت استان قم اظهار کرد: به منظور صرفه‌جويي در هزينه‌ها نمايشگاه هفته دولت به صورت مجازي در سراسر کشور توسط روابط عمومي استانداري برگزار مي‌‌شود.
وي خاطرنشان کرد: اطلاعات اين نمايشگاه از دستگاه‌هاي اجرايي دريافت شده و دستگاه‌هاي اجرايي مباحثي که نياز بوده، براي روابط عمومي استانداري ارسال کردند که روي سايت بارگذاري شده است.

سيدرضا طباطبايي ادامه داد: افراد مي‌توانند دستاوردهاي دو ساله دولت تدبير و اميد را در اين نمايشگاه مجازي مشاهده کنند.
مدير کل روابط عمومي استانداري قم با اشاره به ويژه برنامه‌هاي ستاد گراميداشت هفته دولت در استان قم گفت: دوم شهريور ساعت 20 غبارروبي مزار شهداي علي بن جعفر (ع) با حضور استاندار و مديران دستگاه‌هاي اجرايي و تجديد بيعت با آرمان‌هاي امام خميني(ره) در بيت امام راحل صورت مي‌گيرد.
وي ادامه داد: بعد از ظهر همين روز استاندار و هيئت همراه با خانواده‌هاي معظم شهدا و ايثارگران استان قم ديدار مي‌کنند و فردا شب پس از نماز مغرب و عشا ديداري با مردم منطقه نيروگاه در مسجد حضرت وليعصر (عج) ميدان توحيد خواهند داشت.

طباطبايي خاطرنشان کرد: روز سه شنبه استاندار و مديران به بخش‌هايي مانند سلفچگان و خلجستان سفر مي‌کنند که بازديدهايي از منطقه دارند و چند پروژه افتتاح مي‌کنند.

مديرکل روابط عمومي استانداري قم اعلام کرد: روز چهارشنبه افتتاح پروژه‌هاي صنعتي با حضور لاريجاني و استاندار انجام و پنجشنبه جلسه شوراي اداري برگزار مي‌شود و تجليل از کارمندان نمونه در استان قم صورت مي‌گيرد.
وي خاطرنشان کرد: روز جمعه سخنراني پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه با حضور يکي از وزراي دولت و صبح روز شنبه افتتاحيه پروژه‌هاي عمراني اداره‌کل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان قم صورت مي‌گيرد.

طباطبايي ادامه داد: بعد از ظهر روز شنبه افتتاحيه پروژه زيتون با حضور معاون رئيس جمهور انجام مي‌شود و يکشنبه، هشتم شهريور، نيز افتتاحيه پروژه‌هاي کشاورزي استان در يکي از بخش‌ها با حضور استاندار و هيئت همراه انجام مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن