تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821099884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخاب اعضا جدید هیات مدیریه اتحادیه موسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: انتخاب اعضا جدید هیات مدیریه اتحادیه موسسات قرآنی چهارمحال و بختیاری خبرگزاری پانا:رییس دارالقرآن الکریم استان از تشکیل مجمع عمومی اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان و انتخاب هیات مدیره جدید این اتحادیه خبر داد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲ شهريور ساعت 09:07

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا،مهدی پرتوی گفت: مجمع عمومی اتحادیه موسسات قرآنی استان تشکیل شد و اعضا هیات مدیره اتحادیه موسسات قرآنی استان به ارائه گزارش فعالیت های انجام گرفته توسط اتحادیه در طول دو سال گذشته پرداختند.
رییس دارالقرآن استان اظهار داشت:  در این مجمع انتخابات هیات مدیره اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان نیز به منظور تعیین اعضا هیات مدیره جدید برای یک دوره دو ساله برگزار شد.
وی با بیان این که این انتخابات با حضور ناظران دارالقرآن الکریم استان به انجام رسید ابراز داشت: برای عضویت در هیات مدیره اتحادیه موسسات قرآنی 12 نفر از مدیران موسسات قرآنی استان کاندیدا شده بودند که در نهایت طبق آیین نامه 6 نفر به عنوان عضو اصلی و 2 نفر به عنوان عضو علی البدل با رای اعضا مجمع انتخاب شدند.
پرتوی گفت: به منظور تعیین بازرسان اتحادیه نیز 3 نفر از مدیران موسسات قرآنی استان نامزد شده بودند که در نهایت 2 نفر بهعنوان اعضا اصلی و یک نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.
وی از برگزاری این انتخابات در فضای کاملا سالم و به دور از هرگونه تنش ابراز خرسندی کرد و گفت: در نهایت و پس از شمارش آرا سرکار خانم فرشته امیری، سرکار خانم مینا علیمردانی، سرکار خانم مرضیه خسروی، جناب آقای فرامرز حیدری، جناب آقای رامین قاسمی نژاد و سرکار خانم افسانه حیدری به عنوان اعضا اصلی و سرکار خانم عاطفه صانعی و سرکار خانم زهرا حبیبیان به عنوان اعضا علی البدل هیات مدیره جدید اتحادیه موسسات قرآنی استان انتخاب شدند.
پرتوی ادامه داد: همچنین جناب آقای مجید صیادی و سرکار خانم سکینه خسروی به عنوان بازرسان اصلی و سرکار خانم رضوان سهرابی به عنوان بازرس علی البدل اتحادیه انتخاب شدند.
گفتنی است جلسه مجمع عمومی اتحادیه موسسات قرآنی مردمی استان چهارمحال و بختیاری در محل سالن اجتماعات دارالقرآن الکریم استان برگزار شد.

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن