تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814655013




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادف مرگبار شهروند مشهدی با قطارشهری


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


تصادف مرگبار شهروند مشهدی با قطارشهری استان‌ها > خراسان رضوی - سخنگوی شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد گفت: در مسیر تردد قطارشهری و در حریم ریلی در ساعت20 و 40 دقیقه از ایستگاه هفت تیر به سمت صدف فردی که از پل عابر پیاده استفاده نکرده بود و از نرده‌های حریم ریل عبور کرده بود با بدنه واگن قطارشهری برخورد کرد که سبب فوت وی شد.

به گزارش «خبرآنلاین» از خراسان رضوی؛ «میثم زارع» در خصوص شایعه نقص فنی در سیستم حمل و نقل ریلی قطارشهری مشهد افزود: فردی که ناقض حریم ریلی قطارشهری در ما بین ایستگاه هفت تیر و صدف شده است دقیقا در زیر پل عابر پیاده اقدام به این عمل اشتباه کرد که به دلیل عدم نور کافی در محل و با وجود توقف اضطراری راهبر قطارشهری با بدنه کناری واگن قطارشهری برخورد کرد و در محل جان باخت.
وی تصریح کرد: این مرد حدودا 30 ساله با هویتی مجهول با اقدام خود سبب تاخیر در سرویس‌دهی قطارشهری شد و هیچگونه نقص فنی در سیستم حمل و نقل قطارشهری مشهد را شامل نمی‌شد.
زارع اضافه کرد: به محض وقوع حادثه، سرویس‌دهی قطارشهری به منظور ایمنی مسافران متوقف و تخلیه مسافری صورت گرفت تا پس از رفع موضوع، سرویس‌دهی مجددا آغاز شود که با بررسی صحنه توسط قاضی کشیک، نیروهای انتظامی، نیروهای امدادی و مسوولان شرکت بهره‌برداری قطارشهری این موضوع صورت گرفت و به تمامی مسافرین حاضر در ایستگاه‌ها و قطارشهری بلیط جبرانی اهدا شد.
وی گفت: تحقیقات تکمیلی توسط نیروی انتظامی به شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد ابلاغ خواهد شد و توسط پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد در دسترس تمامی رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.



دوشنبه 2 شهریور 1394 - 04:46:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن