تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805718513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهکده سلامت در استان ایجاد می‎شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: دهکده سلامت در استان ایجاد می‎شود استان‌ها > چهارمحال و بختیاری - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری، از دایر شدن دهکده سلامت در این استان خبر داد.


دکتر مرتضی هاشم زاده چالشتری ، در نشست خبری هفته دولت در سالن ابن سینای این دانشگاه افزود:این دهکده سلامت به عنوان یک مجتمع درمانی ،بهداشتی و غذایی به منظور جذب توریسم و گردشگر پزشکی دایر می شود.
وی افزود:برای ایجاد این دهکده سلامت بخش خصوصی اعلام آمادگی کرده است و در کنار خدمات درمانی بهداشتی،امکانات رفاهی و تفریحی برای گردشگران ایجاد می شود.
به گفته وی،امروز مصرف غذای سالم یکی از دغدغه های خانواده ها شده است و باید خانواده ها را نسبت به عادات نادرست غذایی حساس کرد.
هاشم زاده ،طرح تحول نظام سلامت را در راستای بهبود شاخص های درمانی و پزشکی بسیار اثر گذار دانست و گفت:اجرای نظام ارجاع در سیستم درمانی باعث می شود که بیماران برای کوچکترین سرما خوردگی به فوق تخصص مراجعه نکنند و در این زمینه باید فرهنگ سازی کرد.
رییس دانشگاه علوم پرشکی و خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری گفت:در دولت یازدهم گام های بلندی در حوزه سلامت برداشته شده است و طرح نظام تحول سلامت نقش مهمی در این راستا برعهده داشته است که این طرح باید در حوزه غذا نیز کار خود را آغاز کند.
معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری نیز گفت:برای اجرای پروژه های و تجهیز مراکز بهداشتی و درمانی این دانشگاه 70میلیارد ریال اعتبار امسال تخصیص یافته است.
دکتر حمید رییسی نافچی ،افزود:ساخت و تکمیل 43 خانه بهداشت، تعمیر و نوسازی 200 خانه بهداشت، مرکز درمانی و پایگاه اورژانس با اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال از سوی این دانشگاه همزمان با آغاز طرح تحول سلامت انجام شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری نیز گفت:تا پایان شهریورماه جاری بیش از 90 پزشک در استان مستقر شوند.
دکتر اکبر سلیمانی افزود:با استقرار این پزشکان،زمینه ارائه خدمات سرپایی و بستری به بیماران بیشتری فراهم می شود و از حجم مراجعات مردم استان به استانهای همجوار تا حد زیادی کاسته
می شود.
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری نیز یادآور شد:هم اکنون بیش از 50درصد از مواد بهداشتی و آرایشی در سطح فروشگاه های این استان قاچاق است.
دکتر رضا محمدی ده چشمه افزود:امسال نزدیک به هشت میلیارد ریال به بیماران سرطانی برای تهیه دارو پرداخت شد و اکنون خیرین نیز در این زمینه فعال شده اند.
به گفته وی،آزمایش های تخصصی بر روی مواد غذایی تولید شده در چهارمحال و بختیاری نیز صورت گرفته که بیش از90 درصد از این تولیدات تایید شده است.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان نیز از ایجاد کرسی های آزاد اندیشی در این دانشگاه با موضوعات روز خبر داد.
مهرداد شهرانی افزود:ایجاد روحیه نشاط و همدلی در بین دانشجویان از برنامه های این معاونت در طول سال تحصیلی بوده که امسال نیز تداوم خواهد یافت.
معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان نیز از ایجاد دانشکده دندانپزشکی در استان خبر داد و گفت:این دانشگاه امسال حدود 20 دانشجو در رشته دندانپزشکی را پذیرش می کند.
دکتر مجید شیرانی یادآور شد:سه رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد در این دانشگاه راه اندازی شده است و امسال یک رشته دیگر در این مقطع نیز دایر می شود.
به گفته وی،راه اندازی پنج رشته دکترای تخصصی (PH.D) از برنامه های آموزشی این دانشگاه خواهد بود.
شیرانی یادآور شد:دانشگاه علوم پزشکی استان در رتبه بندی آموزشی دانشگاه های هم تراز رتبه نخست را کسب کرده است.
معاون پژوهشی دانشگاه نیز گفت:این دانشگاه در امر پژوهش تاکنون 11دوره رتبه نخست را در رده دانشگاه های هم تراز کسب کرده است.
دکتر محمود مباشری افزود:چاپ تعداد مقالات اعضا هیات علمی و دانشجویان در ژورنالهای بین المللی (ISI) و مجلات معتبر داخلی از رشد چشمگیری برخوردار بوده است.
گفتنی است ،دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی چهارمحال و بختیاری دارای دو هزار دانشجو است.
از دوم تا هشتم شهریورماه همزمان با سالروز شهادت شهیدان باهنر و رجایی به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

کلید واژه ها: استان چهارمحال و بختیاری -




دوشنبه 2 شهریور 1394 - 04:38:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن