تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگز با مردم به اندازه عقل خود سخن نگفتند و فرمودند:...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820867114




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش پروژه هاي هفته ي دولت در گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۸:۳ب.ظ)
استاندار گيلان خبر داد: افزايش پروژه هاي هفته ي دولت در گيلان موج - رشت-استاندار گيلان گفت: پروژه هاي عمراني هفته ي دولت در گيلان از نظر اعتبار وتعداد افزايش يافته است.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، محمدعلي نجفي امروز در گردهمايي يکروزه فرمانداران که در آستانه ي هفته ي دولت برگزار شد با گراميداشت ياد و خاطره ي شهيدان رجايي و باهنر گفت: هفته ي دولت فرصت ارزشمندي براي بيان خدمات نظام اسلامي است و فرمانداران از اين فرصت به منظور تشريح دستاوردهاي ملي، استاني و شهرستاني بهره بگيرند.
استاندار گيلان خاطرنشان کرد: در اين هفته دستاوردها و اقدامات اساسي دولت با بهره گيري خلاقانه از رسانه ها در عرصه هاي مختلف به تصوير درآيد تا زمينه آگاهي عموم مردم از ثمرات تلاشگران دولت خدمتگزار فراهم آيد .
نجفي با بيان اينکه دولت تدبير و اميد به عنوان دولتي برخواسته از آراء عمومي مردم ايران اسلامي گامهاي بلندي را در مسير عزت و اقتدار اين مرز و بوم برداشته است گفت: در اين زمينه مي توان به اجراي طرح تحول نظام سلامت در كشور، مهار تورم، ايجاد آرامش و اميد، به ثمرنشاندن حقوق هسته اي كشور از طريق مذاكرات هسته اي ، تلاش در جهت رفع موانع توليد و افزايش اطمينان به سرمايه گذاران،کاهش عقب ماندگي گيلان در بخشهاي اشتغال، آب و راه روستايي و اجراي طرح گاز دار کردن همه روستاهاي بالاي 20خانوار اشاره کرد.
دکتر نجفي با اشاره به افتتاح 1269 پروژه عمراني در هفته ي دولت گفت : اين پروژه ها براساس آخرين گزارشهاي رسيده با اعتباري بالغ بر هزار و 155 ميليارد تومان در بخش هاي مختلف صنعتي، کشاورزي، شيلات، عمران شهري، گاز رساني، آبرساني، برق رساني، آسفالت راههاي روستايي، فضاهاي آموزشي، ورزشي، مسکن مهر،‌ حمل و نقل، گردشگري و دريانوردي به بهره‌برداري مي رسد.
وي افزود: در هفته ي دولت سال جاري شاهد رشد 10.5 درصدي اعتبار هزينه شده و رشد 24 درصدي تعداد پروژه ها نسبت به هفته دولت سال گذشته هستيم.
وي با اشاره به بهره برداري از 42 واحد توليدي و صنعتي بخش خصوصي با 212 ميليارد تومان اعتبار گفت: با بهره برداري از طرح ها ي براي 23 هزار نفر در حين انجام کار و 2 هزار و 12 نفر اشتغال دايم ايجاد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن