تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس درصدد عيب جويى برادر مؤمنش برآيد، تا با آن روزى او را سرزنش كند، مشمول اين ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820519033




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش براي تشکيل ائتلاف احزاب مخالف در يونان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۹:۳ب.ظ)
تلاش براي تشکيل ائتلاف احزاب مخالف در يونان موج - بعد از آنکه الکسيس سيپراس نخست وزير يونان، پنج شنبه هفته گذشته استعفا داد، احزاب مخالف اين کشور در صدد تشکيل ائتلاف براي حضور در انتخابات زود هنگام هستند.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، رهبران احزاب مخالف يونان روز يکشنبه (1 شهرويور) اعلام کردند، در صدد تشکيل يک ائتلاف جديد در مدت زمان مشخص تا انتخابات زود هنگام در 20 سپتامبر (29 شهريور) هستند. رهبران مخالف پيروي از سياست هاي اتحاديه اروپا و صندوق بين الملل پول در نظر دارند با ناديده گرفتن نظرهاي داخلي و خارجي براي رسيدگي به بحران هاي انساني و اقتصادي يونان عمل کنند.
با اين حال تاکنون هيچ نشستي بين احراب مخالف يونان از جمله حزب کمونيست و حزب محافظه کاران اين کشور صورت نگرفته است.
الکسيس سيپراس با هدف کسب قدرت و حمايت بيشتر در اجراي سياست هاي رياضتي مورد نظر اتحاديه اروپا و صندوق بين الملل پول استعفا داده است.
اين در حالي است که مقابله با تحميل خواسته هاي وام دهندگان به يونان از اصلي ترين شعارهاي انتخاباتي نخست وزير يونان بوده است. گفتني است؛ استعفاي الکسيس سيپراس 7 ماه بعد از تشکيل دولت ائتلافي و انتخاب او به عنوان نخست وزير روي مي دهد.
بر اساس توافق يونان و اتحاديه اروپا، قرار بود 20 اوت بخشي از وام سوم و جديد 86 ميليارد يورويي به يونان در اختيار اين کشور قرار گيرد. اما؛ به نظر مي رسد يونان بايد براي دريافت اين وام دولتي با ثبات را تشکيل دهد.
علاوه بر مشکلات اقتصادي که عامل اصلي بي ثباتي سياسي در اين کشور شده است، بحران مهاجران نيز به يکي از چالش هاي اصلي دولتمردان يوناني تبديل شده است.
در صورت برگزاري انتخابات عمومي در 20 سپتامبر، مردم يونان براي سومين بار در 8 ماه گذشته به پاي صندوق هاي راي خواهند رفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن