تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه سفره پهن مى‏شود، چهار هزار فرشته در اطراف آن گرد مى‏آيند. چون بنده بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820822695




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت تهيه قانون جامع مديريت شهري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۴ (۲۰:۴۴ب.ظ)
ضرورت تهيه قانون جامع مديريت شهري موج - مديرکل تدوين قوانين و امور شوراي شهرداري تهران با هشدار درباره اين که 60 سال از آخرين وضع قوانين مديريت شهري مي‌گذرد بر لزوم تهيه قانون جامع مديريت شهري تأکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، نادر شکري، مديرکل تدوين قوانين و امور شوراي شهرداري تهران گفت: هم اکنون در قانون شهرداري مصوب سال 1334 مشکل اجرا وجود دارد، زيرا بسياري از قوانين؛ به‌ويژه قوانيني که وظايف شهرداري‌ها را مشخص کرده، دستخوش تغيير و تحول شده است.
وي با بيان اين که لازم بود در يک فرآيند چند ساله قوانين شهرداري‌ها را اصلاح کنيم، افزود: در طول ساليان گذشته بخشي از وظايف شهرداري‌ها به دولت واگذار شده و برخي از وظايف جديد نيز که بر عهده شهرداري‌ها گذاشته شده، اما؛ در قانون شهرداري‌ها گنجانده نشده است.
شکري با اشاره به اين که حجم عظيم از قوانين شهري بايد ساماندهي و به روز رساني بشود، خاطرنشان کرد: قوانين و مقرراتي که در حوزه شهري در طي سال‌هاي گذشته به تصويب رسيده، بيش از هزاران صفحه و ماده قانوني است.
مديرکل تدوين قوانين و امور شورا ادامه داد: خوشبختانه توانسته‌ايم تمامي قوانين موجود در شهرداري از صد سال پيش را جمع‌آوري، تنقيح و درنهايت نسبت به تدوين پيش‌نويس لايحه قانون جامع مديريت شهري با نگاهي به مديريت يکپارچه شهري اقدام کرده و به صورت لايحه‌اي از طريق شهرداري به وزارت کشور ارسال کنيم.
وي عنوان کرد: وزارت کشور نيز بررسي‌هاي کارشناسي را انجام و پيش‌نويس را به هيات دولت ارسال کرده است.
شکري در ادامه با تأکيد بر اين که اين لايحه در حال حاضر در کميسيون‌هاي تخصصي در حال بررسي است و پس از آن براي سير مراحل بعدي به مجلس ارسال خواهد شد، گفت: بالغ‌بر 300 ماده در اين لايحه آمده است که يکي از کارهاي جاري ما دنبال کردن آخرين وضعيت اين لايحه در دولت است تا در نهايت به مجلس ارسال شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن