تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ای على! عقل چيزى است كه با آن بهشت و خشنودى خداوند رحمان به دست مى‏آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820557449




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابلاغ سياست‌هاي راهبردي اکتشاف منابع نفت و گاز از سوي وزير نفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۷:۳ب.ظ)
ابلاغ سياست‌هاي راهبردي اکتشاف منابع نفت و گاز از سوي وزير نفت موج - همسو با سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي و ابلاغ سياست‌هاي راهبردي اکتشاف منابع نفت و گاز از سوي وزير نفت، شوراي عالي اکتشاف تشکيل شد.
به گزارش خبرگزاري موج، بيژن زنگنه، وزير نفت، همسو با سياست‌هاي کلي ابلاغي مقام معظم رهبري مبني بر اتخاذ تدابير و راهکارهاي مناسب براي اکتشاف نفت و گاز و شناسايي کامل منابع کشور، سياست‌هاي راهبردي اکتشاف منابع نفت و گاز را ابلاغ کرد که شوراي عالي اکتشاف در اين راستا تشکيل شد.
رياست شوراي عالي اکتشاف با وزير نفت يا نماينده وي بوده و اعضاي ديگر شورا عبارت خواهند بود از معاونت برنامه‌ريزي و نظارت بر منابع هيدروکربوري، مديرکل ذي‌ربط در آن معاونت (به عنوان دبير جلسه)، معاون پژوهش و فناوري وزير، مدير عامل، مدير اکتشاف و مدير برنامه‌ريزي تلفيقي شرکت ملي نفت ايران و ۶ تن از کارشناسان برجسته در امر اکتشاف نفت که به انتخاب وزير نفت تعيين شدند.
بر اساس حکم وزير نفت، ۶ کارشناس برجسته در امر اکتشاف، دکتر حسين رحيم‌پور بناب، رضا موسوي حرمي، عبدالکريم جواهريان، سيد محمود محدث، علي مشتاقيان و حسين روشندل به عنوان اعضاي اين شورا منصوب شدند.
وزير نفت در اين حکم آورده است: به استناد بند «ب» جزو ۴ سياست‌هاي اکتشاف منابع نفت و گاز و با توجه به تجارب ارزنده و تخصص جناب‌عالي، بدين‌وسيله به عنوان عضو شوراي عالي اکتشاف منصوب مي‌شويد.
بررسي و تصويب برنامه پيشنهادي شرکت ملي نفت ايران براي اکتشاف منابع نفتي کشور تا افق چشم‌انداز سال ۱۴۰۴ براساس اين ابلاغيه، ارزيابي اقدام‌هاي اکتشافي انجام شده، بررسي و تصويب برنامه‌هاي مربوط به ساماندهي توسعه دانش فني و نيز انتقال فناوري در امور مربوط با اکتشاف نفت و بررسي راهکارهاي تقويت و مشارکت بخش خصوصي داخلي در فعاليت‌هاي اکتشافي از جمله وظايف اين شورا به شمار مي‌رود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن