تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 26 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شب و روز بر هر كس بگذرد، او را ادب مى‏كند، فرسوده‏اش مى‏نمايد و به مرگ نزديكش مى‏س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1811283605




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيشترين و کمترين متوسط اجاره‌ بهاي ماهانه در ميان استان‌هاي کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۵۴ب.ظ)
بيشترين و کمترين متوسط اجاره‌ بهاي ماهانه در ميان استان‌هاي کشور موج - در ميان استان‌هاي کشور بيشترين متوسط اجاره‌بهاي ماهانه به علاوه سه درصد وديعه پرداختي براي اجاره هر مترمربع زيربنـاي مسکوني معامله شده 164359 ريال در استان تهران و کمترين آن 19655 ريال در استان چهارمحال و بختياري بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، مرکز آمار ايران طي گزارشي به بررسي وضعيت قيمت فروش ساختمان‌هاي مسکوني، زمين، ساختمان کلنگي يا اجاره مسکن پرداخته است.
بر اين اساس؛ قيمت خريدوفروش هر مترمربع زمين يا زمين ساختمان‌هاي مسکوني کلنگي معامله شده از طريق بنگاه‌هاي معاملات ملکي درکل کشور 11831 هزار ريال بوده است که نسبت به دوره قبل افزايش 2.3 درصد و نسبت به دوره مشابه سال قبل 6.1 درصد کاهش داشـته (متوسط دوره است هاي قبل با استفاده از روش جديد محاسبه شده است).
همچنين تعداد معاملات فروش زمين يـا زمين ساختمان‌هاي مسکوني کلنگي انجام شده از طريق بنگاه‌هاي معاملات ملکي در نسبت به‌ کل کشور نسبت دوره قبل 18.9 درصد و نسبت به دوره مشابه سال قبل 8.4 درصد، کاهش داشته است.
در ميان استان‌هاي کشور، بيشترين متوسط قيمت خريدوفروش يک مترمربع زمين يا زمين ساختمان‌هاي مسکوني کلنگي معامله شده 39747 هزار ريال در استان تهران و کمترين آن 581 هزار ريال در استان کهگيلويه و بويراحمد بوده است.
همچنين کمترين ميزان قيمت خريدوفروش يک مترمربع زمين يا زمين ساختمان‌هاي مسکوني کلنگي، مربوط به استان يزد بـا 82 هزار ريال و بيشترين ميزان آن در استان تهران با 248683 هزار ريال به دست آمده است.
متوسط قيمت خريدوفروش هر مترمربع زيربناي مسکوني معامله شده از طريق بنگاه‌هاي معـاملات ملکي در سـطح کل کشـور 14941 هزار ريال بوده است که نسبت به دوره قبل 4.3 درصد و نسبت به دوره مشابه سال قبل 5.2 درصد افزايش داشته است.
همچنين تعداد معاملات فروش هر مترمربع زيربناي مسکوني معامله شده از طريق بنگاه‌هاي معاملات ملکي در سطح کل کشور نسبت به دوره قبل 11.0 درصد کاهش و نسبت به دوره مشابه سال قبـل 9.0 درصد افزايش درصد داشته است.
مقايسه متوسط قيمت خريدوفروش هر مترمربع زيربناي مسکوني در ميان استان‌هاي کشور نشان مي‌دهد که بيشترين آن 35159 هزار ريال در استان تهران و کمترين آن 1845 هزار ريال در استان کهگيلويه و بويراحمد بوده است.
از سوي ديگر، کمترين قيمت خريدوفروش هر مترمربع زيربناي مسکوني در معاملات انجام شده در اين دوره مربوط به استان کرمان با 97 هزار ريال و بيشترين ميزان آن متعلق به استان تهران با 241753 هزار ريال بوده است.
متوسط اجاره ماهانه به علاوه سه درصد وديعه پرداختي براي اجاره يک مترمربع زيربناي مسکوني از طريـق بنگاه‌هاي معـاملات ملکـي در سطح کل کشور 69340 ريال بوده است که نسبت به دوره قبل 2.6 درصد و نسبت به دوره مشابه سـال قبـل 12.8 درصـد افـزايش داشـته است (متوسط دوره‌هاي قبل با استفاده از روش جديد محاسبه شده است).
همچنين تعداد معاملات اجاره ماهانه به عـلاوه سـه درصـد وديعـه پرداختي براي اجاره يک مترمربع زيربناي مسکوني از طريق بنگاه‌هاي معاملات ملکي در سطح کل کشور 25.1 درصد کاهش و نسبت بـه دوره مشابه سال قبل 1.0 درصد افزايش داشته است.
در ميان استان‌هاي کشور بيشترين متوسط اجاره ماهانه به علاوه سه درصد وديعه پرداختي براي اجاره هر مترمربع زيربنـاي مسـکوني معامله شده 164،359 ريال در استان تهران و کمترين آن 19،655 ريال در استان چهارمحال و بختياري بوده است.
همچنين کمترين اجاره ماهانه به علاوه سه درصد وديعه پرداختي براي اجاره هر مترمربع زيربناي مسکوني اين دوره مربوط به استان قزوين ريال با 1700 ريال و بيشترين آن مربوط به استان تهران با 931،435 ريال بوده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن