تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820372592




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تيم فوتسال ياسين پيشرو قم مدعي جديد فتح ليگ بر‌تر


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۴:۵۹ب.ظ)
تيم فوتسال ياسين پيشرو قم مدعي جديد فتح ليگ بر‌تر موج - قم - تيم فوتسال ياسين پيشرو قم توانست با کسب 3 پيروزي خاطره تلخ دو شکست پي در پي برابر ميثاق تهران و تاسيسات دريايي را به طور کامل از ذهن هوادارانش پاک کند و آرام آرام خود را به عنوان مدعي جديد فتح ليگ معرفي کند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، تيم فوتسال ياسين پيشرو قم در هفته ششم ليگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌هاي کشور در اهواز به ديدار تيم مدعي حفاري خوزستان رفت و اين تيم را شکست داد.
در روزي که ياسين پيشرو براي شکست‌دادن حفاري در اهواز کار دشواري در پيش داشت و روز سختي را سپري کرد، هوشياري بازيکنان اين تيم در ضربات آخر و البته درخشش مسعود عسگري در دروازه اين تيم سبب شد ياسين 3 امتياز با ارزش را کسب کند.
اين پيروزي، سومين برد متوالي ياسين پيشرو برابر تيم‌هاي خوب ليگ برتري بود چنان که آن‌ها ابتدا در مشهد فرش آرا را 5 بر يک شکست دادند، سپس در قم دبيري تبريز را 7 بر 3 از پيش رو برداشتند و در ‌‌نهايت در اهواز 3 بر يک از سد حفاري عبور کردند.
اين 3 پيروزي سبب شد ياسين پيشرو خاطره تلخ دو شکست پي در پي برابر ميثاق تهران و تاسيسات دريايي را به طور کامل از ذهن هوادارانش پاک کند و آرام آرام خود را به عنوان مدعي جديد فتح ليگ معرفي کند.
ياسين پيشرو 12 امتياز دارد و در رده دوم جدول قرار گرفته‌ و نسبت به تيم پرستاره و کهکشاني تاسيسات دريايي 16 امتيازي 4 امتياز کمتر دار و ممکن است بتوانند اين فاصله را در هفته‌هاي آينده کاهش دهد.
موفقيت‌هاي ياسين پيشرو را مي‌توان به جو رواني مثبت اين تيم، انگيزه بالاي آن‌ها و امنيت حرفه‌اي بازيکنان ياسين پيشرو مرتبط دانست به طوري که پوشش اين تيم توسط مجموعه هولدينگ ياسين پيشرو سبب تحول اساسي اين تيم شد.
به‌ عبارت ديگر ياسين پيشرو از بازي با تاسيسات دريايي که در عين شايستگي مغلوب شد، دچار تحولي اساسي شد و به نظر مي‌رسد اين تيم مي‌تواند به روند موفقيت‌هاي خود در رقابت با تيم‌هاي پرهزينه‌اي چون مس سونگون، دبيري تبريز و گيتي پسند ادامه دهد.
در حال حاضر تيم‌هاي تاسيسات دريايي، ياسين پيشرو، گيتي پسند، دبيري تبريز، مس سونگون، ميثاق تهران و حفاري اهواز 7 تيم نيمه بالاي جدول رده بندي را تشکيل مي‌دهند.
به نظر مي‌رسد تيم‌هايي چون حفاري اهواز و ميثاق تهران نتوانند براي قهرماني مبارزه کنند و اين شرايط ممکن است در آينده با توجه به بي‌ثباتي تيم گيتي پسند در نتيجه گيري، براي اين تيم اصفهاني نيز رخ دهد.
در اين ميان ياسين پيشرو مي‌خواهد تا پايان نيم فصل نخست به حضور خود در بالاي جدول و نه الزاما رتبه اول يا دوم جدول ادامه دهد و در نيم فصل دست به تقويت تيم خود بزند تا ياراي مقابله با تاسيسات دريايي پرمهره را در نيم فصل دوم داشته باشد.
ياسين پيشرو شايد در حال حاضر بيش از هر زمان ديگري حسرت از دست دادن ابوالقاسم عروجي و انتقال وي به تاسيسات را مي‌خورد اما در عين حال مي‌تواند خوشحال باشد که با رفتن عروجي فضا براي بازي کردن بازيکنان جوان‌تر باز شد و حالا ياسين پيشرو با بازيکناني چون مسلم اولاد قباد، اصغر احمدي و ناصر اطمينان روزهاي خوبي را در کنار بازيکنان باتجربه تر سپري مي‌کند.
نماينده فوتسال قم در سال‌هاي گذشته نيز به صورت مقطعي مدعي کسب قهرماني بوده و فراموش نکنيم که اين تيم با نام ماهان تنديس فصل گذشته در هر 7 بازي ابتداي فصل پيروز شد اما به ناگاه دچار مسائل حاشيه‌اي شد و کار به جايي رسيد که به لطف‌‌ همان 21 امتياز به دسته اول سقوط نکرد.
اين بدان معني است که ياسين پيشرو بايد به دنبال ثبات در نتيجه گيري و مبارزه با عوامل بي‌ثباتي باشد و هر مسيري را که به بر هم زدن اتحاد بازيکنان و کادر اين تيم و ورود حاشيه به درون اين تيم مي‌شود، ببندد.
به طور کلي، همواره عوامل حاشيه‌اي سد بزرگي براي پيشرفت و موفقيت نمايندگان فوتسال قم در ليگ بر‌تر بوده است و بروز اين اتفاقات در مقاطع حساسي از ليگ، عاملي براي ناکامي نمايندگان قم بوده است.
بايد منتظر ماند و ديد که آيا حضور ياسين پيشرو در بالاي جدول و در گروه مدعيان، ادامه دار است و هواداران فوتسال قم مي‌توانند به تلاش نماينده قم براي قهرماني اميدوار و خوشبين باشند يا خير.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن