تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812977220




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غیاثی: آقای کفاشیان نترس!


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
غیاثی: آقای کفاشیان نترس!




پیشکسوت داوری ایران با انتقاد از تصمیم کمیته داوران برای محرومیت علیرضا فغانی به خاطر اشتباهاتش در دیدار پرسپولیس با ذوب آهن، گفت: آقای کفاشیان! نترس و فریدون اصفهانیان را برکنار کن.





خبرگزاری مهر: رضا غیاثی درباره تصمیم کمیته داوران برای محروم کردن علیرضا فغانی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: ما فقط یاد گرفته‌ایم که داور بدبخت را شهید کنیم! آقایان کمیته داوران باید اول با خودشان برخورد شود که فغانی را بدون روحیه برای بازی ذوب آهن با پرسپولیس انتخاب کردند. فغانی از نظر آمادگی جسمانی بهترین داور ما است ولی آمادگی روحی قضاوت بازی پرسپولیس را نداشت.

پیشکسوت داوری ادامه داد: باید برای فغانی مسابقه‌ای را در نظر می‌گرفتند که حرف و حدیث کمتری داشته باشد و مستقیم پخش نشود. ما خودمان با دست خودمان باعث شدیم این اتفاقات رقم بخورد.

غیاثی درباره اینکه آیا با محروم کردن فغانی موافق است یا خیر، گفت: اگر فغانی را محروم کنیم که بر خلاف اساسنامه کمیته داوران عمل کرده‌ایم. در اساسنامه آمده است که اگر داور نمره لازم را در یک بازی نگیرد، باید به یک رده پایین‌تر برود و بعد از آنکه در چند بازی نمرات خوبی گرفت، دوباره به همان سطح قبلی برگردد.

وی با بیان اینکه نتایج تیم ملی و عملکرد داوران دو رکن اصلی است که می‌تواند کمر فدراسیون فوتبال را بشکند، با ادبیات تندی خاطرنشان کرد: فدراسیون حالی‌ش نیست که چه می‌گذرد! علی کفاشیان روی فریدون اصفهانیان (رئیس کمیته داوران) تکیه کرده است. اصلا مشکلات زمانی شروع شد که اصفهانیان روی کار آمد. آقای کفاشیان! نترس و اصفهانیان را برکنار کن. ایشان برای انتخابات فدراسیون فقط یک رای دارد ولی متاسفانه کفاشیان جرات نمی‌کند او را عوض کند.







تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن