تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813087581




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۸ هزار و ۲۰۰ تن محموله کود شيميايي در يک روز بارگيري شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱۲:۲ب.ظ)
۸ هزار و ۲۰۰ تن محموله کود شيميايي در يک روز بارگيري شد موج-معاون دريايي و بندري اداره کل بنادر و دريانوردي استان خوزستان، گفت: در جريان بارگيري يک فروند کشتي خارجي پهلوگرفته در منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني، براي اولين بار در مرداد سال جاري مقدار ۸۲۰۰تن محموله کود شيميايي در يک روز بارگيري شد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از سازمان بنادر و دريانوردي، معاون دريايي و بندري اداره کل بنادر و دريانوردي استان خوزستان اظهارکرد: در جريان بارگيري يک فروند کشتي خارجي پهلوگرفته در منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني، براي اولين بار در مرداد سال جاري مقدار ۸۲۰۰ تن محموله کود شيميايي در يک روز بارگيري شد.
ابوطالب گرايلو افزود: اين ميزان بارگيري در مقايسه با تناژ بارگيري‌هاي قبلي، رکورد بي‌سابقه‌اي به شمار مي‌آيد.
وي در تشريح عوامل دستيابي به اين رکورد بي‌سابقه افزود: نيروهاي عملياتي دست‌اندرکار بارگيري اين محموله با اتکا بر تجربه و توان خود ضمن اتخاذ تمهيدات مناسبي از قبيل اختصاص اسکله مناسب جهت عمليات، اختصاص تجهيزات کافي جهت حمل محموله از انبار به اسکله، همچنين به‌کارگيري تجهيزات پيشرفته و مناسب بارگيري به کشتي در اين مجتمع بزرگ بندري موفق شدند رقم چشمگيري در نرخ بارگيري اين کالا به دست آوردند.
معاون دريايي و بندري در خصوص به‌کارگيري تجهيزات پيشرفته و مناسب بارگيري اظهارکرد: پس از بررسي و مطالعه علل افت نرخ بارگيري کالاهايي از اين دست، عامل تجهيزات مناسب به عنوان عاملي کليدي مطرح گرديد که براي رفع اين آسيب، تأمين و اختصاص تجهيزات پيشرفته بارگيري کالاي فله از قبيل شيپ لودر (ship loader) در دستور کار قرار گرفت، ايشان در ادامه بيان داشت: با اين اقدام شاهد بوديم که نرخ بارگيري کالاهايي نظير کود شيميايي که محصول صنايع پتروشيمي کشور است، به طور قابل‌ملاحظه‌اي بهبود يافت و سرفصل تازه‌اي در زمينه عمليات بارگيري کالا در اين مجتمع بزرگ بندري برجاي گذاشته شد.
گرايلو کل محموله اين کشتي را بالغ‌بر ۳۰هزار تن برشمرده و افزود: منطقه ويژه اقتصادي بندر امام خميني (ره) به دنبال ثبت رکورد مذکور، موفق شده است، نرخ تازه‌اي بر مجموعه نرخ‌هاي تخليه و بارگيري انواع کالا که پيش از اين به دست آورده، بي فزايد.
وي تلاش براي ارتقاي شاخص‌هاي عملياتي در زمينه تخليه و بارگيري انواع کالا را از سلسله اقداماتي عنوان کرد: به منظور جلب رضايت مشتريان و افزايش ترافيک کالا به عمل آمده و از جمله اهداف اصلي سازماني محسوب مي‌شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 5]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن