تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821100307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر از برگزیدگان جشنواره سراسری رضوی همزمان با جشن های دهه کرامت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرپرست کانون آذربایجان شرقی: تقدیر از برگزیدگان جشنواره سراسری رضوی همزمان با جشن های دهه کرامت خبرگزاری پانا:با اعلام اسامی برگزیدگان کشوری جشنواره های رضوی نام تعدادی از مربیان و اعضای کانون آذربایجان شرقی به عنوان نفرات برتر معرفی شده است.
۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور ساعت 11:21

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،ویژه برنامه های دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت ثامن الححج (ع) با حضور پرشور کودکان و نوجوانان در شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی در حال برگزاری است.هادی یوسف زاده سرپرست کانون پرروش فکری کودکان ونوجوانان استان با اعلام این مطلب افزود: در این ویژه برنامه ها از برگزیدگان استانی جشنواره بین المللی امام رضا(ع) تقدیر می شود. وی در عین حال تصریح کرد :کودکان و نوجوانان استان در هشت موضوع: قصه گویی رضوی، نشریه نگاری رضوی، شعرخوانی و مشاعره رضوی، نقاشی رضوی، خوشنویسی رضوی، معرفی شخصیت رضوی و معرفی کتاب و کتاب سازی رضوی در این جشنواره شرکت کرده بودند و 230 اثر در همین ارتباط به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شده است
سرپرست کانون استان آشنایی کودکان و نوجوانان با شخصیت و سیره حضرت امام رضا(ع) و تعمیق فرهنگ رضوی درسطح جامعه از اهداف برگزاری جشنواره های رضوی عنوان کرد و افزود:علاوه بر ارسال اثار به این جشنواره، در طول سال نیز برنامه های متنوعی در راستای فرهنگ رضوی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برگزار می شود.
شایان ذکر است با اعلام اسامی برگزیدگان کشوری جشنواره های رضوی نام تعدادی از مربیان و اعضای کانون آذربایجان شرقی به عنوان نفرات برتر معرفی شده است.
بر همین اساس هیات داوران جشنواره رضوی ، مهدی صالحی اقدم از تبریز و نسرین آفتاب از مرند را به عنوان نفرات برتر در بخش"معرفی شخصیت" و نیز اثر «آینه در آینه» کار آناهیتا ترکمان‌زاده، پریسا حلاجی، فائزه آقالَله با مربی‌گری لیلا قیطرانی از تبریز را در بخش نشریه نگاری رضوی به عنوان اثر برتر جشنواره در بخش" نشریه نگاری" معرفی کردند.ضمن آن که زهراء نقی ماهر از تبریز و پریسا زارعی از بستان آباد در بخش"مشاعره رضوی" رتبه های برتر را به دست آوردندکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مسئولیت کارگروه کودک و نوجوان جشنواره رضوی را برعهده دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن