تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810518694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنعت دفاعی بخشی از برنامه های امنیت راهبردی است


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: صنعت دفاعی بخشی از برنامه های امنیت راهبردی است


نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با اعلام حمایت از توسعه و تقویت صنایع دفاعی کشور گفت: حمایت ما از طرح‌های صنایع دفاعی بخشی از ضروریات امنیت‌سازی در کشور است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، آقای ابوترابی‌فرد پیش از دستور جلسه علنی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه امیرالمؤمنین علی (ع) به مالک اشتر و تاکید بر تقویت بنیان اقتصادی و جهاد با دشمنان افزود: توصیه مجلس به دولت این است که راهبرد علی (ع) را که رهبر انقلاب نیز بارها بر آن تاکید کرده‌اند به عنوان مهم‌ترین هدف خود، و به معنای واقعی کلمه در دستور کار قرار دهد.
وی تلاش برای کسب ثروت در سایه تولید کالا و خدمات در اقتصاد دانش بنیان و مردمی در چارچوب اقتصاد مقاومتی و دریافت مالیات برای اداره کشور را از ضروریات دانست و گفت: دولت و مجلس باید در سال‌های پیش رو این گام‌ها را بردارند تا به قدرت اقتصادی تبدیل شویم.
ابوترابی فرد جهاد با دشمنان را یکی دیگر از راهبردهای مورد اشاره امیرالمؤمنین علی(ع) دانست و افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران به طور قطع دشمنان تعریف شده ای دارد که قرآن کریم نیز به آنها اشاره دارد.
وی گفت: باورها و ارزش های مورد باور ما دشمنان سرسختی دارد که باید با اقتدار ملی از منافع ملت اسلام و کشورمان دفاع کنیم.
نایب رئیس اول مجلس افزود: راهبرد دفاعی قرآن کریم همان راهبرد علی(ع) است و آن تقویت قدرت دفاعی و نظامی ملت اسلام است.
ابوترابی فرد گفت: در راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران قدرت بازدارنده ایفای نقش می کند و صنعت دفاعی بخشی از برنامه های امنیت سازی راهبردی تلقی می شود.
وی افزود: باید در برابر تهدیدات از ساز و کارهای محدودکننده بهره گرفت.
ابوترابی فرد گفت: زمانی که نشانه های روشنی از جنگ نیابتی مشاهده می کنیم و جلوه هایی از تحریم تسلیحاتی وجود دارد طبیعی است که نهادهای راهبردی باید زمینه لازم را برای تقویت قدرت براساس ساز و کارهای داخلی فراهم کنند.
وی افزود: اکنون بخش قابل توجهی از فعالیت وزارت دفاع پیشبرد صنایع دفاعی با اتکا به نیروها و دانشمندان داخلی است و بر ضرورت خودکفایی راهبردی و خوداتکایی تاکید دارند.
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت ملی به همان اندازه که فیزیکی است باید به موضوع ایدئولوژی و آموزه های قطعی قرآن نیز توجه کرد.
ابوترابی فرد افزود: ایده قدرت بازدارندگی و ساخت جدیدترین محصول موشکی وزارت دفاع فاتح 313 نمونه بارز این امر است و مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از توسعه صنایع دفاعی به عنوان بخشی از ضروریات امنیت‌سازی در کشور اعلام می کند.
وی گفت: مسئولان باید با خلق دانش و فناوری‌های نوین بر قدرت بازدارنده نظام جمهوری اسلامی بیفزایند که همین قدرت بازدارنده پشتوانه تیم مذاکره کننده هسته‌ای‌مان در برابر قدرت های زیاده‌خواه جهان خواهد بود.
ابوترابی فرد در بخش دیگری از سخنانش با تبریک روز پزشک به جامعه پزشکی کشور افزود: شایسته است با الهام از حکیم ابوعلی سینا که نام، اندیشه و تفکر او نقشه راه پزشکی در ایران، غرب و جامعه جهانی است خود را به ارزش های متعالی دین آراسته کنیم.
وی گفت: خوشبختانه با برخورداری از ظرفیت فاخر علمی، ایران در جایگاه زیبنده خود قرار دارد و نظام باید برای رشد و شکوفایی جامعه پزشکی و ارائه خدمات به حوزه سلامت توجه ویژه کند.
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی افزود: حفظ منزلت و حرمت جامعه پزشکی و مصالح ملی اقتضا می کند به این حوزه با احترام نگریسته شود و دولت باید با ارتقای بهره وری و استفاده صحیح از منابع اهتمام ویژه را برای این منظور داشته باشد.
ابوترابی فرد گفت: باید با الهام از قانون برنامه و قطع رابطه مالی پزشک و بیمار و به حداقل رساندن آن بیمه‌ها را تقویت و پرداخت‌های مالی مردم به حق بیمه را هدایت کرد.
وی افزود: تغییر نظام جبران خدمت از پرداخت به ازای خدمت به نظام پرداخت سرانه‌ای مورد تاکید قانون برنامه و اسناد بالادستی است و با این تغییر، پزشکان از بیمه هزینه دریافت می کنند و این کار به نفع مردم و جامعه پزشکی است.
ابوترابی فرد خاطرنشان کرد: جامعه پزشکی باید از همه ظرفیت علمی و اخلاقی خود بهره بگیرد و مردم نیز شأن و جایگاه و منزلت جامعه پزشکی خدوم را بیش از پیش مدنظر قرار دهند.


یک شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن