تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم! جز اين نيست كه خداست و شيطان، حق است و باطل، هدايت است و ضلالت، رشد ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820885398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازسازي شبکه آبرساني بخش جعفر آباد تا پايان سال


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۴ (۱:۱۹ق.ظ)
معاون نظارت بر بهره برداري شرکت آب و فاضلاب روستايي استان قم: بازسازي شبکه آبرساني بخش جعفر آباد تا پايان سال موج-قم-معاون نظارت بر بهره برداري شرکت آب و فاضلاب روستايي استان قم، گفت: در صورت تأمين اعتبار بازسازي شبکه آبرساني بخش جعفر آباد تا پايان سال جاري به اتمام مي رسد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون نظارت بر بهره برداري شرکت آب و فاضلاب روستايي استان قم به تأمين آب بخش جعفر آباد و مشکلات روستاهاي اين بخش اشاره کرد.
وي با بيان اين که بخش جعفر آباد داراي 35 روستا است، گفت: از اين تعداد 22 روستا بالاي 20 خانوار و 7 روستاي زير 20 خانوار تحت پوشش شرکت آبفا روستايي قرار دارد.
محمد احمدي جبلي با اشاره به اين که در مجموع بيش از 3 هزار و 200 مشترک در اين بخش تحت پوشش قرار دارند، افزود: 21 روستاي اين بخش با قريب 3 هزار مشترک توسط مجتمع آب رساني شهيد علي محمدي و از طريق 3 حلقه چاه تأمين آب مي شوند.
وي گفت:مجتمع آبرساني شهيد علي محمدي داراي افق طرح 20 ساله بوده و در حال حاضر حدود 17 سال است که از عمر اين مجتمع مي گذرد لذا نياز به يک بازنگري و مهندسي مجدد در آن احساس شده است.
احمدي جبلي افزود:اين بازنگري در دو قسمت تأمين آب روستاهاي مجتمع و بازنگري در تأسيسات آبرساني صورت مي پذيرد.
وي با بيان اين که طي سال هاي گذشته براي تأمين آب مشترکين اين مجتمع اقدامات بسيار خوبي صورت گرفته است، گفت: جابه جايي دو حلقه چاه نمونه اي از اين اقدامات بوده است و در حال حاضر هيچ نگراني براي تأمين آب روستاهاي اين بخش نخواهيم داشت.
معاون نظارت بر بهره برداري شرکت آب و فاضلاب روستايي با بيان اين که براي رفع مشکلات و مسائل تأسيسات آبرساني در اين مجتمع مطالعات و برآورد اوليه هزينه صورت گرفته است، گفت:تفکيک انشعابات خانگي از غير خانگي و دامي از اقداماتي است که مي تواند به مديريت منابع و مصرف آب در اين بخش کمک کند.
وي با بيان اين که تاکنون دو سوم اعتبار پيش بيني شده ابلاغ شده است، افزود: در صورت تأمين اعتبار، بازسازي اين شبکه آبرساني به طور کامل تا پايان سال جاري انجام خواهد گرفت.
احمدي جبلي با اشاره به اين که با اعمال مديريت صحيح و مشارکت مردمي بسياري از مشکلات رفع مي شود بار ديگر تأکيدکرد: شرکت آبفار براي تأمين آب شرب بخش جعفر آباد مشکل جدي نخواهد داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن