تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814290668




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مصرف مکمل ها نهادينه مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۴ (۰:۴۵ق.ظ)
مصرف مکمل ها نهادينه مي شود موج - مدير کل نظارت و ارزيابي فرآورده‌هاي طبيعي، مکمل و سنتي سازمان غذا و دارو گفت: بزرگ‌ترين مطلبي که در موضوع مکمل در سال‌هاي اخير به آن پرداخته مي‌شود " مصرف منطقي مکمل‌ها" هست؛ يعني اين تصور که مکمل هر چه بيشتر و نابجا بخوريم ايراد ندارد، در حال شکسته شدن است.
به گزارش خبرگزاري موج، امير حسين جمشيدي، مدير کل نظارت و ارزيابي فرآورده‌هاي طبيعي، مکمل و سنتي سازمان غذا و دارو، اظهار داشت: موج استفاده از مکمل يک موج جهاني است و ميزاني از اين مصرف هم غير واقعي است.
وي گفت: بزرگ‌ترين مطلبي که در موضوع مکمل در سال‌هاي اخير به آن پرداخته مي‌شود "مصرف منطقي مکمل‌ها" هست؛ يعني اين تصور که مکمل هر چه بيشتر و نابجا بخوريم ايراد ندارد، در حال شکسته شدن است.
جمشيدي افزود: در سال‌هاي اخير مقدار معيني از مصرف داشتيم که اگر ديده باشيد خيلي از کساني که از خارج از کشور به ايران مي‌آيند سوغاتي مکمل با خود مي‌آورند، علاوه بر اين با رويکرد جدي تر نيست به اين موضوع در سال‌هاي آينده "ضرورت وجود و مصرف مکمل‌ها" تا چه اندازه است اين که مثلاً هر چقدر مکمل بيشتر مصرف شود ايرادي ندارد و دفع مي‌شود اين تفکر در سال‌هاي نزديک شکسته خواهد شد. اما از طرفي با توجه قبه تغذيه اي که خيلي از افراد دارند ضرورت استفاده از اين فرآورده‌ها اجتناب ناپذير است.
مدير کل نظارت و ارزيابي فرآورده‌هاي طبيعي، مکمل و سنتي سازمان غذا و دارو گفت: بهترين موضوع در ارتباط با مکمل‌ها اين است که از طريق تغذيه و به صورت طبيعي به بدن برسد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن