تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 دی 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رضاى خدا به خشم مردم جويد، خداوند از او خشنود شود و مردم را از او خشنود ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

سایبان ماشین

دزدگیر منزل

اجاره سند در شیراز

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

خرید یخچال خارجی

موسسه خیریه

واردات از چین

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

طراحی سایت تهران سایت

irspeedy

درج اگهی ویژه

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

خرید بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

تعمیرات پکیج کرج

لیست قیمت گوشی شیائومی

خرید فالوور

پوستر آنلاین

بهترین وکیل کرج

بهترین وکیل تهران

خرید از چین

خرید از چین

تجهیزات کافی شاپ

کاشت ابرو طبیعی و‌ سریع

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

قیمت بالابر هیدرولیکی

لوله و اتصالات آذین

قرص گلوریا

نمایندگی دوو در کرج

دوره آموزش باریستا

مهاجرت به آلمان

بهترین قالیشویی تهران

بورس کارتریج پرینتر در تهران

تشریفات روناک

نوار اخطار زرد رنگ

ثبت شرکت فوری

تابلو برق

خودارزیابی چیست

فروشگاه مخازن پلی اتیلن

قیمت و خرید تخت برقی پزشکی

کلینیک زخم تهران

خرید بیت کوین

خرید شب یلدا

پرچم تشریفات با کیفیت بالا و قیمت ارزان

کاشت ابرو طبیعی

پرواز از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

پارتیشن شیشه ای

اقامت یونان

خرید غذای گربه

رزرو هتل خارجی

تولید کننده تخت زیبایی

مشاوره تخصصی تولید محتوا

سی پی کالاف

دوره باریستا فنی حرفه ای

چاکرا

استند تسلیت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1846476610




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترس از چشم انداز مرگ ; ماورای فنا پذیری قسمت اول


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم: چگونه می توانم مقالاتم را در پردیس گیم قرار دهم ؟ اینجا را بخوانید !
 
"قدیمی ترین و قوی ترین احساس انسان ترس است ، و قدیمی ترین و قوی ترین نوع ترس ، ترس از ناشناخته هاست."صنعت گیم در این ماه های اخیر در جنب و جوش و تکاپویی کامل قرار گرفته است و از هر طرف با موج ترافیک های خبری و سرازیر شدن سیلی از اطلاعات پیرامون عناوین مختلف دسته و پنجه نرم میکند، و همه ی اینها به واسطه ی برگزاری دو رویداد مهم صنعت بازی های رایانه ای یعنی نمایشگاه های E3 و GC محقق شده است.حال قضیه از این قرار است که وبسایت بسیار معتبر "Polygon" توانسته است جرئه ای از عظمت نسخه ی بعدی سری پرطرفدار Dark Souls را به واسطه ی دموی قابل بازی آن در نمایشگاه GC امسال تجربه کند و در این بین آنها پــنج نکته ی بنیادی و مهمی که طرفداران پروپاقرص سری باید از آن اطلاع داشته باشند را به قلم در اورده اند و در عین حال سعی در به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با ما را دارند.پس اگر یکی از طرفدارن سرسخت سری Souls هستید با ما همراه شوید...
 



 
1.سیستم جدید «هـــنرهای نــبرد» نه تنها باعث پیچیدگی بازی نمی شود، بلکه آن را بیش از پیش قابل دسترس تر میکند.
 
در زمان معرفی بازی در نمایشگاه E3 2015 و به نمایش در امدن اولین تریلر بازی در کنفرانس مطبوعاتی شرکت مایکروسافت، استودیوی سازنده ی بازی یعنی «FromSoftWare» سیستم جدیدی با نام "هــنر سلاح ها" را معرفی کرد که الان دگر آن را با نام "هـــنرهای نــبرد" می شناسیم و در حال حاضر این سیستم جدید پیاده سازی شده در نسخه ی سوم بازی نقش مهمی را در بازی ایفا میکند و به ستاره ی بی چون و چرای بخش مبارزات و گیم پلی آن تبدیل شده است.
سیستم "هـــنرهای نــبرد" به شما این اجازه را می دهد که در طول مبارزات و نبرد ها حرکات متنوع و در عین حال قدرتمندی پیاده سازید و همچنین باعث می شود که هر سلاح موجود در بازی که شما از آن استفاده میکنید ترفند ها و حرکات مخصوص به خود را دارا باشند که این امر باعث می شود حملات و حرکت های شما بیش از قبل غیر قابل پیش بینی تر و متنوع تر شود.شما بسته به شرایطی که در آن قرار گرفته اید می توانید تصمیم بگیرید که از کدام ترفند نهایت استفاده را ببرید و این سیستم وابسته به سلاحی که انتخاب میکنید تغییر میکند و ممکن است سلاحی بخصوص تعدادی کمتر یا بیشتر از این حرکات را در اختیار داشته باشد.
برای قابل فهم تر شدن این سیستم شما فرض کنید که در بین گروهی از دشمنان گرفتار شده اید و نمیتوانید از ضربات سنگین آنها در امان بمانید، در این حین شما میتوانید با استفاده از هــنر مخصوص به اسلحه ی خود حرکتی چرخشی را روی دشمنان خود پیاده کنید و آن ها را از هم پراکنده کنید و در این بین حملات آنها را در یک حرکت انتحاری (!) خنثی سازید. شما حتی در مواقعی که سپر خود را در دست دارید هم میتوانید از این سیستم برای سلاح خود بهره ببرید و این سیستم بر روی توانایی دفاعی شما و همچنین سپر شما تاثیر میگذارد و در مواردی باعث می شود که بعضی از سپر های موجود در بازی قابلیت این را داشته باشند که حملات دشمن را در مواقع حساس دفع کنند.
 



 
در ابتدای معرفی این سیستم نگرانی هایی حول آن پدید آمد که وجود این قابلیت ممکن است بازی و سیستم مبارزات آنرا بیش از پیش پیچیده کند و باعث هرچه زیاد شدن مجموعه ی حملات بازی شود اما با تجربه ای که از دموی قابل بازی آن داشتیم دریافتیم که این سیستم جدید آنقدر ها هم باعث پیچیدگی بازی و سردرگمی در حین مبارزات آن نمی شود، بلکه میتوان آن را با کمی تامل و پیشروی در بازی فرا گرفت و بر آن مسلط شد و با کمی تجربه در آن میتوانید دریابید که چه زمانی باید از لاک دفاعی خود خارج شده و چه زمانی شروع به پیاده سازی یکی از این حرکات قدرتمند کنید.
 
Brandon Williams یکی از سازندگان بازی پیرامون این سیستم اعلام داشته است که:
 
"درواقع ما امیدواریم که سیستم "هـــنرهای نــبرد" منجر به قابل دسترس تر شدن بازی و مبارزات آن شود و به دست گرفتن کنترل آن و تسلط داشتن بر روی آن به امری دست یافتنی تبدیل شود، و اشتباه نکنید این امر هیچ ربطی به میزان سختی بازی ندارد و این درجه و میزان سختی از بازی همیشه در آن وجود دارد و قصد ندارد تغییر کنید چرا که فرانچایز Dark Souls به واسطه ی سختی طاقت فرسای خود بین طرفدارها و بازیبازان محبوب است و به عبارتی دیگر امضای سری به حساب می آید اما ما نمیخواستیم که بازیباز را از ادامه ی بازی ناامید کنیم چون که بازیمان به طرز وحشتناکی سخت است بلکه میخواستیم به کمک این سیستم صد داشتیم راه ها و انتخاب های بیشتری را در طول مبارزات در اختیار آنها قرار دهیم و هرچه بازیباز انتخاب های متنوع و بیشتری برای سلاح های خود در اختیار داشته باشد باعث می شود که بازی بیشتر قابل دسترس باشد، در حالی که ما اصلا و ابدا میزان سختی بازیمان را تغییر نمی دهیم."
این افزایش انتخاب های هر فرد و گسترده تر شدن حرکات مختص هر اسلحه باعث می شود که در طول مبارزات بدون این که نیاز به عوض کردن سلاح خود داشته باشید ریسک پذیر تر عمل کنید و در نتیجه پاداش خود را در مقابل ریسکی که مرتکب آن شدید به راحتی دریافت کنید و این امر میتواند ضمانت این باشد که گیم پلی DS3 عمق بیشتری را دارا می باشد.
 



“هرچه بازیباز انتخاب های متنوع و بیشتری برای سلاح های خود در اختیار داشته باشد باعث می شود که بازی بیشتر قابل دسترس باشد”
 
2. استفاده از سیستم «هـــنرهای نــبرد» در درجاتی محدویت هایی نیز به همراه دارد.
 
سیستم "هـــنرهای نــبرد" قابلیتی به حساب می آید که توانایی این را به شما می دهد که قدرتمند تر و ویران کننده تر از همیشه در طول مبارزات عمل کنید و همچنین زمینه ی پیاده سازی ضد حمله ها و حرکاتی موثر را به شما می دهد و باعث می شود شما در طول گیم پلی راه های زیاد برای غلبه بر موجودات و دشمنان موجود در بازی را در اختیار داشته باشید، این مهم در حالی خودنمایی میکند که سازندگان بازی اظهار داشته اند که به هیچ وجه قصد ندارند میزان چالش و سختی بازی را دستکاری کنند اما طرز تفکر چطور میتواند بر اصل خود با وجود سیستم "هـــنرهای نــبرد" پابرجا باشد وقتی که بازیکن ها میتوانند به تکرار و بصورت افراطی از این قابلیت بهره ببرند ؟!...به همین منظور باید محدودیت هایی در استفاده از این سیستم وضع شود تا بالانسی متواضع بین این سیستم و درجه سختی بازی به وجود آید.
در زمان دموی E3 که بازی پشت درهای بسته به نمایش درآمد محدودیتی در این مورد مشاهده نمیشد و بازیباز میتوانست  به دلخواه و مکرر از این قابلیت استفاده کند، اما در دموی جدیدی که طی نمایش GC به نمایش گذاشته شد این رویه تغییراتی به خود دیده بود و اینبار تعداد دفعات استفاده از این سیستم به عدد بیست محدود میشد و شما فقط میتوانستید طی بیست دفعه این حرکات را در طول مبارزات پیاده سازی کنید و میتوانید با رسیدن به BoneFire های بازی این تعداد دفعات را ریست کنید و دوباره آنها را در بازی مورد استفاده قرار دهید.
البته هنوز هیچ چیز نمیتواند قطعی جلوه کند چرا که Brandon Williams همچنان تایید کرده است که FSW در حال حاضر همچنان مشغول امتحان کردن مکانیک ها و مکانیزم های مختلف از جمله سیستم "هـــنرهای نــبرد" است و ممکن است تغییراتی فراوانی طی این پروسه ازمون و خطا تا زمان عرضه ی بازی انجام گیرد، ممکن است این محدودیت استفاده از این سیستم تغییرات زیادی  طی این بازه ی زمانی به خود ببیند مثلا تعداد دفعات استفاده از آن افزایش یا کاهش یابد یا محدودیت استفاده از آن باعث تشکیل نواری درست همانند نوار سلامتی و استقامت شما شود یا اینکه اصلا این استفاده نیازمند ایتمی بخصوص باشد که باید آن را در طول بازی به واسطه ی گشت و گذار در محیط پیدا کنید، همانطور که در بالا اشاره شد هنوز هیچ چیز نمیتواند قطعی باشد.
Williams همچنین به این نکته اشاره نمود که DS3 از تعداد سلاح های به مراتبط کمتری نسبت به DS2 بهره میبرد، اما جای هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که همانند مکانیزم و عملی که در Bloodborne در این خصوص که در طراحی سلاح ها کیفیت جای کمیت را هدف قرار داده بود،  سیستم "هـــنرهای نــبرد" هم میتواند در DS3 همچین مسئولیت را به عهده بگیرد و در حالی که تعداد سلاح ها کاهش یافته است زمینه ای را ایجاد کند که هر سلاح را بیش از قبل خاص تر و کارآمد تر جلوه دهد و قابلیت های مختلف آن را مورد هدف قرار دهد...!
 



"It"s the prospects of death that drives us to greatness"
 
 
3.تغییر فاز باس فایت های بازی در طول مبارزات و تغییر مداوم الگو های مبارزه آنها و همچنین به کار گرفتن حملات جدید و ارتقا یافته توسط آنها.
 
درست قبل از مراسم E3 و به نمایش گذاشته شدن اولین تریلر بازی به عموم، اطلاعات مفصلی به همراه تصاویری از بازی لیک یا فاش شد و در بطن اطلاعات منتشر شده که تا زمان نمایش رسمی بازی یک شایعه ای بیش نبود به مکانیکی جدید اشاره شده بود که نقش مهمی در نسخه ی سوم را ایفا میکند و یکی از نقاط قوت آلمان های این نسخه به شما می رود.این مکانیک باعث می شود که در طول مبارزات با باس فایت های بازی آنها تغییر فاز دهند و ترنسفورم پیدا کنند و شما را بیش از همیشه به چالش دعوت کنند و اگر شما در طول مبارزه با آنها به پیشروی قابل ملاحظه ای دست پیدا کردید و نوار سلامتی آنها را کم کم تر کردید زیاد خوشحال نباشد چرا که در یک لحظه ممکن است همان موجود زشت و غول پیکر (در نوع خود زیبا(!)) به هیولایی قدرتمند تر و بی باک تر و صد البته مرگبار تر تبدیل شود و طعم خوش خوشحالی را از شما بدزد.این سیستم شاید در وهله ی اول برای شما  آشنا به نظر برسد چرا که از مشابه این سیستم در نسخه های قبلی سری Souls و حتی عنوان اخیر استودیو سازنده یعنی Bloodborne استفاده شده است، البته با کمی تفاوت...!
در نسخه های قبلی سری و BB این سیستم فقط مختص به تعداد محدودی از باس های بازی میشد و بصورت فرا گیر پیاده سازی نشده بود و فقط شما تنها با مواجه با بعضی از باس فایت های طول بازی میتوانستید این سیستم کارآمد و چالش برانگیز را مشاهده کنید اما در DS3 همه ی باس فایت های درون بازی به این مکانیک یا سیستم اغشته شده اند و چه بسا همه ی آنها از الگو های بیشتری نسبت به قبل بهره می برند.این نقطه ی عطف این سیستم و همچنین نقطه نظر تفاوت آن با ورژن قدیمی به کار گرفته شده ی آن در گذشته است.
برای مثال آن خانم بد ترکیب و ترسناکی را که به Dancer of the Frigid Valley معروف است را در تصویر ذیل مشاهده میکنید ؟!...{بله میدانم،،، امان از دست این ذهن آشفته ی میازاکی و طراحان FSW}، این موجود اسرار آمیز اولین باس فایتی است که تا به حال FSW از DS3 به نمایش عموم گذاشته است و طی تجربه ی دموی قابل بازی آن ما باید با او به نبردی حماسی برویم و شاهد تغییر الگو های رفتاری و همچنین تغییر فاز های او باشیم چرا که این باس از مکانیکی که در فوق به آن اشاره شد تمام و کمال بهره می برد.
در ابتدای مبارزه با Dancer of the Frigid Valley او یک شمشیر آتشین را در اختیار داشت و از آن به عنوان آلت قتل شما بهره می برد اما زمانی که نوار سلامتی وی تا میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرد، او شمشیر دیگری درست همانند شمشیر اولیه خود از غلاف در آورد که به همان بزرگی و عظمت سلاح اولیه بود اما با این تفاوت که این بار شمشیر غرقِ در خاکستر بود، اما این تغییر فاز به اینجا نیز ختم نمی شود چرا که همانا وی از شمشیری آتشین و شمشیری غرقِ در خاکستر برای نابود کردن شما استفاده میکرد الگو های حملات و ضد حمله های او نیز تغییراتی به خود دیده بود و شامل ارتقا هایی نیز شده بود.
 



Dancer of the Frigid Valley Boss Fight”"
 
 Brandon Williams اشاره میکند که :
 
"همه باس هایی که درون بازی شما با آنها رو در رو خواهید شد از این سیستم تغذیه میکنند، اما نحوه ی اثر این سیستم بر آنها متفاوت خواهد بود.مثلا این سیستم برای Dancer of the Frigid Valley به معنای استفاده از دو شمشیر و ارتقا یافتن توانایی ها و قابلیت های متخص اوست در حالی که این سیستم برای دیگر باس های بازی میتواند تعریف های متفاوتی داشته باشد چرا که باس های بازی از الگو ها و رفتار های مختلف و در عین حال مجذایی بهره می برند.این راهی هوشمندانه ای است که بازیباز را مجبور میکند تا زمان بیشتری برای بررسی و آنالیز الگو های حملات آنها صرف کند و در این میان مناسبترین روش را برای شکست هر باس برگزیند.
 
در این بخش به پایان قسمت اول مقاله رسیدیم . بسیار ممنونم که تا اینجا با من همراه بودید و همین هفته قسمت دوم مقاله برای شما قرار خواهد گرفت .




1 ساعت پيش





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن