تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804512957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرادی به فغانی نان قرض داد!/ داور از روی غرور سوت زد


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
محسن بنگر مرادی به فغانی نان قرض داد!/ داور از روی غرور سوت زد

محسن بنگر:
مرادی به فغانی نان قرض داد!/ داور از روی غرور سوت زد
محسن بنگر گفت: اگر سکوت کنیم، سرمان را می‌برند. حرف هم بزنیم محروم می‌شویم.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، خبرورزشی نوشت: علیرضا فغانی تنها سوژه بازی حساس پرسپولیس تهران و ذوب‌آهن اصفهان نبود. محسن بنگر مدافع بلندبالای پرسپولیس اخراج شد تا بلافاصله پس از اتمام بازی مصاحبه کند و بگوید شماره 10ذوب‌آهن را باید به علیرضا فغانی داد و... در همین راستا دیروز (جمعه) با محسن بنگر تماس گرفتیم که توضیحات جالبی درباره اتفاقات بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن داد.

بعد از دو بازي نيمكت‌نشيني به تركيب اصلي پرسپوليس برگشتي و اين اتفاقات افتاد.
اين هم از شانس ماست. ما فوق‌العاده بازي كرديم. به نظرم يكي از بهترين نمايش‌هاي پرسپوليس طي سال‌هاي اخير بود كه بايد حداقل با اختلاف 4 گل به نفع ما تمام مي‌شد اما داور ما را كشت!

امروز كمي آرام‌تر شدي.
به هر حال هر حرفي بزنيم، با محروميت و جريمه روبه‌رو مي‌شويم.

ولي تو بعد از مسابقه در استاديوم آزادي گفتي كه بايد شماره 10 را به عليرضا فغاني بدهند.
عصباني بودم. واقعاً هركس ديگري هم جاي من بود، ناراحت مي‌شد. به گواه 99 درصد كارشناسان ورزشي كشور، توپ به شكم و دنده من خورد اما داور پنالتي اعلام كرد. آيا آن صحنه پنالتي بود؟

ولي مسعود مرادي كارشناس داوري كشورمان عنوان كرده كه من سوت اشتباهي از عليرضا فغاني نديدم!
اين نان قرض دادن‌ها ديگر در فوتبال ايران كهنه شده است. دوستان مثلاً مي‌خواهند هواي رفيق خود را داشته باشند و همين حمايت‌هاي كوركورانه داوري ما را به اين حال و روز انداخته كه نصف تيم‌هاي ايراني از قضاوت‌ها شاكي باشند. مسعود مرادي خودش ناظر بازي ما و ذوب‌آهن بود و همه چيز را از نزديك ديد. واقعاً برايم عجيب است كه يك كارشناس داوري عدالت را فداي رفيق‌بازي كند. به ايشان برادرانه توصيه مي‌كنم كارشناس باشد نه رفيق‌باز!

چه شد كه اخراج شدي؟ آيا حرف نامربوطي زدي؟
چرا همين سؤال را از خود فغاني نمي‌پرسيد. من انصافاً چه خطايي روي مظاهري، گلر حريف انجام دادم؟ آيا آن صحنه كارت زرد داشت؟ از آن گذشته چرا بايد اخراج مي‌شدم؟

شايد به دليل بيانيه‌اي باشد كه باشگاه پرسپوليس پس از بازي با سپاهان اصفهان عليه داوري منتشر كرد...
اگر اين‌طور باشد واقعاً مضحك و خنده‌دار است. خداوكيلي داور سرمان را بريد و ما بايد بگوييم آقاي فغاني دستت درد نكند!

اگر بخواهي از روي آسودگي خيال و بدون عصبانيت درباره قضاوت عليرضا فغاني حرفي بزني، چه مي‌گويي؟
به نظرم عليرضا فغاني از روي غرور سوت زد. خداوند اگر مي‌خواهد به طور مثال محسن بنگر را بالا ببرد و بزرگ كند، اميدوارم ظرفيتش را هم را به من اعطا كند. متأسفانه برخي اوقات آدم‌ها ظرفيت بزرگ شدن و بزرگي را ندارند. خداي ناكرده قصد بي‌احترامي به كسي را ندارم اما آنچه من از داور مسابقه ديدم، غرور ناشي از توجهات زياد مسئولان و رسانه‌ها بود.

ممكن است با اين حرف‌ها تو را محروم كنند.
ما چه كار كنيم محروم يا جريمه نمي‌شويم؟! اگر سكوت كنيم، سرمان را مي‌برند. حرف هم بزنيم محروم مي‌شويم. چگونه بايد اعتراض به حق خود را نشان دهيم. من يك سؤال دارم.

بفرماييد.
چرا عليرضا فغاني يا حداقل يك نفر از كميته داوران از هواداران ما يك عذرخواهي خشك و خالي نكرد؟ آن همه هواداران پرسپوليس در استاديوم و پاي تلويزيون اشك ريختند اما كك آقايان هم نمي‌گزد. من شنيدم داور مسابقه حتي محمود خوردبين را هم مسخره كرده است. آيا اين درست است؟ واقعاً اعصابم خراب است. بهترين فوتبال سال‌هاي اخير را مقابل خطرناك‌ترين تيم ليگ يعني ذوب‌آهن انجام داديم ولي مغلوب اشتباهات داور شديم. دردمان را بايد به چه كسي بگوييم؟ چه فايده‌اي دارد؟ آيا نتيجه اين مسابقه برمي‌گردد؟

جواب سؤال ما را ندادي.
بنويسيد چرا داور مسابقه را محروم نمي‌كنند؟ چرا مرا كه به ناحق اخراج شدم، بايد محروم كنند؟ محروميت من يا جريمه پرسپوليس به معناي تشويق عليرضا فغاني است. داوري اشتباه مي‌كند، باعث باخت يك تيم بزرگ و پرطرفدار آن هم در خانه مي‌شود و آنگاه راست راست راه مي‌رود و عين خيالش نيست. تازه سرپرست ما را هم مسخره مي‌كند. آيا اين درست است؟ اگر محروميتي هم در كار باشد، بايد براي فغاني باشد نه من و پرسپوليس.

سواي بحث داوري درباره عملكرد پرسپوليس نظري نداري؟
همه ايران اعتراف مي‌كنند پرسپوليس بهترين فوتبال را در ليگ برتر بازي مي‌كند. ما مستحق شكست مقابل ذوب‌آهن نبوديم و مغلوب اشتباهات داوري شديم. به نظرم شجاعت برانكو قابل تحسين است.

از چه بابت؟
شما ببينيد با يك مشت جوان، ما چه شكلي بازي مي‌كنيم. شما يك نفر را نديديد كه ناراضي از بازي پرسپوليس، استاديوم آزادي را ترك كند. هركس هم اعتراض داشت روي داوري بود. بايد به برانكو فرصت داد. بايد حداقل 3 سال به برانكو فرصت داد تا بتواند اين تيم را بسازد.

الان به نظرت وقت اين حرف‌هاست؟
دقيقاً الان زمان اين حرف است. بخشي از اشتباهات فردي ما به عدم ثبات برمي‌گردد. پرسپوليس چه در بخش مديريتي و چه كادر فني بايد ثبات داشته باشد. آقاي برانكو اگر خيالش راحت باشد كه حداقل 3 سال سرمربي اين تيم است، با تمركز و آرامش بيشتري به كارش ادامه مي‌دهد. شما نگاه كنيد منچستريونايتد به رغم آنكه فصل گذشته جامي به دست نياورد اما لوئيس فان‌خال را حفظ كرد. همين اتفاق بايد در پرسپوليس بيفتد. فوتبال امروز پرسپوليس، زيبا و تماشاگرپسند است. هوادار هم راضي است و اگر هم نتايج به كام ما نيست، دلايل ديگري دارد كه هنوز هم از آن سر درنمي‌آورم. من يكي به اين بازي پرسپوليس افتخار مي‌كنم.

سه‌شنبه هفته جاري هم در اهواز، پرسپوليس بايد به مصاف فولاد خوزستان آن هم در غياب تو برود، حرفي نداري؟
من بي‌گناه بودم. همه ديدند چه اتفاقي افتاد. فقط اميدوارم كارشناس برنامه 90 هم مثل آقاي مسعود مرادي نخواهد رفيق‌بازي كند و هواي فغاني را داشته باشد. هرچند مي‌دانم اين حرف‌ها و حتي تأثير كارشناسي برنامه 90 هم چيزي را عوض نمي‌كند و تغيير نمي‌دهد. فقط مي‌توانم افسوس بخورم. همين!/110



۳۱/۰۵/۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن