تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817105191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیروزی دیر هنگام بایرن در زمین هوفنهایم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها: با گلزنی لواندوفسکی
پیروزی دیر هنگام بایرن در زمین هوفنهایم




بایرن مونیخ در دومین هفته از بوندسلیگا، به سختی و در حالی که 10 نفره بازی را دنبال می کرد، با گل دقیقه 90 لواندوفسکی موفق شد در زمین هوفنهایم، 2-1 به پیروزی دست یابد.





ورزش سه: شاگردان پپ گواردیولا در این دیدار خیلی زود از حریف عقب افتادند اما در نهایت توانستند به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه دست پیدا کنند.

تنها 8 ثانیه از بازی سپری شده بود که داوید آلابا یک پاس رو به عقب برای بواتنگ فرستاد، اما کوین فولاند از این فرصت بادآورده استفاده کرد، نگذاشت توپ به مدافع بایرن برسد و از فاصله پانزده متری دروازه نویر را باز کرد.

دریافت این گل در دقیقه یک بازی باواریایی‌های میهمان را آشفته کرد و آنها را به تقلا برای جبران این اشتباه واداشت. آنها بارها توسط، روبن، مولر و ویدان در صدد خلق موقعیت خطرناک روی دروازه هوفنهایم برآمدند اما هیچکدام از ضرباتشان دقت لازم را نداشت. دقیقه 33 سانتر کاپیتان فیلیپ لام روی سر مولر که در وسط محوطه جریمه تیم حریف ایستاده بود فرود آمد، اما باومان مانع از باز شدن دروازه‌اش شد و این توپ با دخالت وی به کرنر رفت. اگرچه این موقعیت، جدی‌ترین و خطرناکترین حمله بایرنی‌ها بود، اما آنها کماکان توپ و میدان را در اختیار داشتند و در تلاش برای یافتن راهی به سمت دروازه هوفنهایم بودند. بالاخره دقیقه 41 دریبل زیبای دوگلاس کاستا منجر به یک شوت خطرناک به سمت دروازه شد؛ باومان این ضربه را به طور ناقص دفع کرد؛ توپ به توماس مولر رسید و او بی معطلی به سمت چارچوب دروازه هوفنهایم شلیک کرد و موفق شد بازی را 3 دقیقه مانده به پایان نیمه اول به تساوی بکشاند.

در نیمه دوم بر خلاف نیمه اول که 81 درصد مالکیت توپ در اختیار بایرنی‌ها بود، تیم میزبان هم با اعتماد به نفس بالاتری کار می‌کرد و دقیقه 55 کوین کورانی یک فرصت خوب به دست آورد اما نتیجه‌اش تنها یک ضربه کرنر برای هونفهایم بود. دقیقه 66 آرتور ویدال توسط دوگلاس کاستا صاحب توپ شد و با یک شوت خیره‌کننده از فاصله 20 متری خواست که دروازه حریف را باز کند، اما ضربه‌اش به تیر دروازه برخورد کرد. دقیقه 72 بواتنگ با ارتکاب خطای هند پنالتی کارت زرد دوم را گرفت و از زمین مسابقه اخراج شد. پولانسکی پشت این ضربه پنالتی ایستاد، اما توپش به تیر عمودی سمت راست دروازه برخورد کرد و سپس داوید آلابا از راه رسید و توپ را از منطقه خطر دور کرد. دقیقه 83 رافینیا با خطای شدید روی پولانسکی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد و بازی برای مداوای سر خونین بازیکن هونفهایم برای دقایقی متوقف شد.

سرانجام در دقیقه 90 کاستا از سمت راست زمین حرکتی طوفانی را آغاز کرد و با گذشتن از همه توپ را به رابرت لواندوفسکی رساند و این بازیکن موفق شد گل دوم بایرن را وارد دروازه هوفنهایم کند تا مدافعان عنوان قهرمانی از نتیجه مساوی و کسب یک امتیاز بگریزند.






تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن