تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ما اهل بيت، وعده‏هاى خود را براى خودمان، بدهى و دِين حساب مى‏كنيم، چنانكه رسول اكر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821082691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رجب‌زاده: قوی‌ترین تیم چند سال اخیر پرسپولیس را شکست دادیم / باید بد می باختیم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


رجب‌زاده: قوی‌ترین تیم چند سال اخیر پرسپولیس را شکست دادیم / باید بد می باختیم ورزش > لیگ برتر - هافبک با سابقه ذوب آهن می گوید: در روزی که باید بد می‌باختیم پیروزشدیم.

خبرورزشی نوشت: مهدی رجب‌زاده کاپیتان ذوب‌آهن معتقد است تیم‌شان در یک بازی عجیب موفق به پیروزی مقابل پرسپولیس شده است. دوست داريم صحبت‌هاي ابتدايي‌ات را راجع به بازي با پرسپوليس بشنويم؟
تيم ما خوب بود اما انصافاً ذوب‌آهن مستحق پيروزي مقابل پرسپوليس نبود و به نظرم پرسپوليسي كه مقابل ما بازي كرد، قوي‌ترين تيم چند سال اخيرش بود. بعضي وقت‌ها عدالت در نتيجه برقرار نمي‌شود و من هم اقرار مي‌كنم كه ما خيلي خوش‌شانس بوديم كه از پرسپوليس سه امتياز گرفتيم. پرسپوليسي‌ها شديداً به داوري اعتراض داشتند؛ اينكه داور در دقيقه 20 دروازه‌بان تيم‌تان را اخراج نكرده و اخراج و پنالتي بنگر را هم كاملاً اشتباه مي‌دانستند.
حالا من نمي‌خواهم بگويم داوري خوب بوده يا ... ولي به نظرم قبل از صحنه پنالتي كه پرسپوليسي‌ها اعتراض داشتند كه روي طارمي پنالتي صورت گرفته و دروازه‌بان ما هم بايد اخراج مي‌شد، قرمزپوشان دو فرصت تك به تك را گل نكردند. من هميشه در صحبت‌هايمان به بازيكنان تيم‌مان مي‌گويم بايد از فرصت‌هايمان استفاده كنيم تا اتفاقات داوري و ساير موارد هم نتواند مانع كارمان شود. از اين حرف‌ها مي‌خواهم به اين نتيجه برسم كه پرسپوليسي‌ها خودشان خودزني كردند و اگر از موقعيت‌ها‌يشان خوب استفاده مي‌كردند شرايط به گونه ديگري بود. پرسپوليس امسال تيم بسيار خوبي دارد و در خط هافبك و خط حمله عناصر سرعتي دارد.
‌ به عنوان يك بازيكن باتجربه كه سال‌ها بازي كردي مشكل سرخ‌پوشان را به لحاظ فني چگونه ارزيابي مي‌كني؟
به نظرم بازيكنان پرسپوليس در ضربات آخر تمركز و دقت لازم را نداشتند وقتي هم تيمي 6، 7 موقعيت صد درصد را گل نمي‌كند شايد روي اتفاقات تسليم شود و... با اين وجود گفتم پرسپوليس تيم خيلي خوبي دارد. من در اين 16، 17 سالي كه فوتبال بازي كردم تيمي را مانند پرسپوليس فعلي نديده بودم كه اين‌قدر روي تيمي فشار بياورد. با اين حرف‌ها كه زدي قاعدتاً از پيروزي تيم‌تان خيلي خوشحال هستي؟
بله خيلي خوشحالم اما قرعه ما هم خيلي سخت است. ما از بازي ابتدايي‌مان با ملوان، سپاهان، استقلال و پرسپوليس بازي كرديم كه همگي بسيار دشوار بوده و جز دربي اصفهان بقيه در خارج از خانه برگزار شده است. مقابل پرسپوليس ما مي‌توانستيم بد ببازيم اما بازي را برديم و نمي‌دانم حكمت خدا چه بود؟ پنالتي شما به نظرت درست بود؟
من آن صحنه را نديدم فقط مي‌دانم در 18 قدم هرطوري كه توپ به دست بازيكن بخورد پنالتي است.   256 41

کلید واژه ها: لیگ برتر پانزدهم - باشگاه ذوب آهن - باشگاه پرسپولیس -




شنبه 31 مرداد 1394 - 20:00:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن