تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821134371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز به کار اولین اورژانس گیاه پزشکی در البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


آغاز به کار اولین اورژانس گیاه پزشکی در البرز استان‌ها > البرز - مسئول دفع آفات و حفظ نباتات سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از آغاز به کار اورژانس گیاه پزشکی برای اولین بار در این کلانشهر خبر داد.

به گزارش ایسنا در منطقه البرز، فاطمه محمدبیگی گفت: این سازمان در راستای افزایش خدمت رسانی به شهروندان و بهبود رضایت مندی آنها، برای اولین بار در استان البرز به تهیه و تجهیز خودرویی تحت عنوان "اورژانس گیاه پزشکی" اقدام کرده است.
وی ادامه داد: با راه اندازی این اورژانس، کارشناسان گیاه پزشکی سازمان طی ساعات مختلف شبانه روز با این خودرو در سطح شهر تردد و در رابطه با تشخیص و شناسایی آفات و بیماریهای گیاهی از عرصه های فضای سبز بازدید می‌کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین کارشناسان سازمان با ابلاغ دستورالعملهای اجرایی به واحدهای مربوطه در خصوص کنترل موارد مشهود، پاسخگوی سئوالات شهروندان در زمینه مسائل گیاه پزشکی هستند.
محمدبیگی یادآور شد: همشهریان کرجی می‌توانند در هنگام مشاهده خودرو مذکور، به کارشناس و متخصص مربوطه مراجعه و با ارائه درخواست بازدید و یا طرح سئوالات مربوطه، پاسخ و راهنمایی لازم را در خصوص مسائل و مشکلات فضای سبز بیرون و داخل ملک خود، از لحاظ باغبانی و آفات و بیماریهای گیاهی دریافت کنند.
مسئول دفع آفات و حفظ نباتات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری کرج در پایان گفت: همچنین امکان برقراری ارتباط با کلینیک گیاه پزشکی سازمان از طریق شماره پیامک 10001147 و تلفن 32542277 وجود دارد.

کلید واژه ها: استان البرز -




شنبه 31 مرداد 1394 - 18:42:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن