تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815695386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتقاد واشنگتن پست از موج سفرها به ایران


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: انتقاد واشنگتن پست از موج سفرها به ایران
یک روزنامه آمریکایی وابسته به جمهوریخواهان ضمن انتقاد از «عجله» اروپاییها برای سفر به تهران و از سرگیری تعاملات اقتصادی با ایران، این موضوع را «تازه‌ترین نشانه‌ها از دودستگی آمریکا و اروپا» خواند.
فارس: سفرهای مقامات اروپایی به تهران و همچنین برنامه برخی از اعضای اتحادیه اروپا برای سفر به ایران، انتقاد یک روزنامه وابسته به جمهوریخواهان را به همراه داشته است.

واشنگتن پست در گزارشی مبسوط درباره واکنشها به برجام از سوی مقامات اروپایی به آنچه «عجله و تعجیل» اعضای اتحادیه اروپا برای ازسرگیری و تعاملات اقتصادی با ایران خوانده، پرداخته است.

در این گزارش آمده است: «جوهر توافق تاریخی با یاران برای محدود کردن برنامه هسته‎‌ای این کشور هنوز خشک نشده بود که هواپیمای دولت آلمان حامل اعضای ارشد اقتصادی این کشور در تهران به زمین نشست».

این روزنامه ادامه داد: «این اولین سفر عجله‌ای وزرای اروپایی و تاجران این کشورها به اقتصادی است که قرار است درهای آن  پس از سالها تحریمهای سخت دوباره بازگشایی شود. هتلهای مجلل تهران پر شده و میزهای رستورانهای مطرح به ندرت خالی است چون علی رغم آنکه درباره توان رئیس‌جمهور اوباما برای غلبه بر مخالفت کنگره با توافق عدم اطمینان وجود دارد، خارجیها در حال سرازیر شدن(به ایران) هستند».

روزنامه وابسته به جمهوریخواهان نوشت: «موج بازدیدها از تهران، آخرین و جدیدترین نشانه‌ها از دودستگی در حال گسترش آتلانتیکی بین آمریکا و اروپا است؛ در جایی که مخالفت اندکی بر سر توافقی حاصل شده برای برچیدن اهداف و جاه‌طلبیهای هسته‌ای ایران وجود دارد».

واشنگتن پست همچنین افزود: «5 کشور دیگری که به حصول توافق کمک کردند(غیر از ایران)، به کنگره آمریکا گفته‌اند آنها به میز مذاکره برنخواهند گشت. سفرهای مقامات عالی رتبه به تهران نشان می‌دهد رهبران آمریکایی حتی نمی‌توانند اروپاییها را از رزرو بلیط در آستانه رای گیری 17 سپتامبر در کنگره باز دارند».

در این گزارش به سفر مقامات ارشد دولت آلمان، فرانسه  ایتالیا به تهران اشاره و ادامه می‌دهد قرار است وزیر خارجه انگلیس نیز به ایران برود تا ضمن بازگشایی سفارت لندن، «نگرانیهای شرکتها و تاجران انگلیسی درباره عقب ماندن از همتایان هم قاره‌ای خود» پاسخ دهد.

روزنامه آمریکایی با اشاره به باقی بودن مشکلات تعاملات تجاری با ایران و لزوم «حرکت تدریجی و آرام» برای تعامل با تهران می‌نویسد: «شرکتهای چند ملیتی که در آمریکا فعالیت دارند، نمی‌خواهند در صورتی که کنگره در نهایت توافق را رد کند، هدف تحریمهای آمریکا قرار بگیرند. وزارت خزانه‌داری همچنین سلطه خوبی روی سیستم مالی بین‌المللی دارد و سرازیر شدن سرمایه از ایران و به ایران را سخت می‌کند و حتی حتی تعاملاتی را که بر اساس رژیمهای کنونی تحخریمها هم قانونی است را با مشکل مواجه می‌کند».

واشنگتن پست با اشاره به سفرهای اروپاییها به تهران ادامه داد: «بسیاری از تحلیلگران می‌گویند سیاستگذاران اروپایی صبر کمی در برابر رد توافق هسته‌ای ایران و 6 قدرت جهانی از سوی آمریکا خواهند داشت. اروپا هرگز مانند آمریکا پیوندها با ایران را کاملا قطع نکرده بود.





تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن