تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خوبى و بدى در روز جمعه چند برابر (حساب) مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821082191




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران تبعیت از فرامین رهبری است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران تبعیت از فرامین رهبری است
یکشنبه اول شهریور ماه در اولین اعزام ازهشتمین دوره از کاروانهای راهیان نور شهرداری تهران ، شهروندان منطقه هفت شهرداری راهی مناطق عملیاتی غرب کشور می شوند.
یکشنبه اول شهریور ماه در اولین اعزام ازهشتمین دوره از کاروانهای راهیان نور شهرداری تهران ، شهروندان منطقه هفت شهرداری راهی مناطق عملیاتی غرب کشور می شوند.

به گزارش جوان، سید مهدی طباطبایی مسئول اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران و معاون فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت در جلسه توجیهی رانندگان اعزامی راهیان نور شهرداری تهران  به مناطق عملیاتی غرب کشور با بیان مطلب فوق گفت: حضور مقام معظم رهبری در مناطق عملیاتی دارای یک پیام بزرگ است و آن پیام این است که جنگ تمام شده اما دفاع همچنان باقی است و اعزام کاروانهای راهیان نور توسط شهرداری تهران در تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در زنده نگهداشتن نام و یاد شهداست.

وی افزود: هرکس در نظام مقدس جمهوری اسلامی تنفس می کند مدیون فداکاری و ایثار شهداست و حضور در مناطق عملیاتی تکلیفی برای زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای عزیز است و این افتخار بزرگی است که نصیب شهرداری تهران و باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت شده است.

مسئول اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران بیان داشت : روز یکشنبه اول شهریور ماه در اولین اعزام ازهشتمین دوره از کاروانهای راهیان نور شهرداری تهران ، شهروندان منطقه هفت شهرداری راهی مناطق عملیاتی غرب کشور می شوند.

طباطبابی در پایان تصریح کرد: شهروندان تهرانی در هشتمین مرحله از اعزام کاروان های راهیان نور شهرداری تهران که از اول لغایت 21 شهریور ماه می باشد، یادمان های شهدای والفجر3 و کربلای 1 در سلسله ارتفاعات قلاویزان ،شهدای عملیات مطلع الفجر در گیلان غرب، شهدای عملیات مرصاد در تنگه چهار زبر و شهدای پاوه را زیارت کرده و از باغ موزه دفاع مقدس همدان نیز دیدن می کنند.

 





تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن