تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814671859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترمز تاخیرهای پروازی کشیده شود |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: ترمز تاخیرهای پروازی کشیده شود
کد خبر: ۵۲۵۹۶۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ - 22 August 2015


عضو کمیسیون عمران مجلس، از اوج گیری تاخیرهای پروازی و نارضایتی مردم از عملکرد شرکت های هواپیمایی انتقاد کرد و گفت: شرکت های هواپیمایی و ایرلاین ها باید نسبت به رعایت حقوق مسافران ملزم و در صورت بدعهدی در انجام وظایفشان نسبت به عذرخواهی و پرداخت خسارت به مشتریان اقدام کنند.

مجید جلیل سرقلعه درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از اوج گیری تاخیرهای پروازی و نارضایتی مردم از عملکرد شرکت های هواپیمایی، گفت: شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین ها باید نسبت به رعایت حقوق مسافران ملزم بوده و درصورت بدعهدی درانجام وظایفشان نسبت به عذرخواهی و پرداخت خسارت به مشتریان اقدام کنند.

نماینده مردم لردگان درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل هوایی مشکلات بسیاری را ایجاد کرده است،تصریح کرد: نظارت برعملکرد شرکت‌های هواپیمایی برای کسب رضایت مشتریان ازسوی دستگاه‌های مسئول الزامی است.

این نماینده مردم درمجلس نهم،با تاکید براینکه تاخیرهای پروازی ازسوی شرکت های خصوصی و دولتی در حال رخ دادن است،افزود: عدم تمایل به انجام صحیح وظایف محوله از سوی شرکت های هواپیمایی شائبه تمایل به افزایش نرخ بلیط ها را به ذهن متبادر می کند.

وی ادامه داد: تاخیرهای پروازی ازسوی شرکت‌های هواپیمایی دولتی به هربهانه و با هرعذری غیرمنطقی است.

ضرورت اجرای آیین‌نامه حقوق مسافر

جلیل سرقلعه با بیان اینکه کمیسیون عمران بارها به موضوع تاخیرهای پروازی و مشکلات ایرلاین ها ورود کرده است،ادامه داد: کمک به تصویب آیین‌نامه حقوق مسافر به منظور جلوگیری از تاخیر پروازی از سوی مجلس نیز نتوانست به رفع مشکلات مسافران در رابطه با حمل و نقل هوایی منجر شود.

این نماینده مردم درمجلس نهم، با تاکید براینکه عامل اصلی تاخیرهای پروازی نداشتن هواپیما، تحریم ها و فرسوده بودن ناوگان حمل و نقل عمومی است، افزود: دولت باید از این پس با برداشتن تحریم ها نسبت به رعایت حقوق مسافران و جلوگیری از تاخیرهای پروازی با ارایه بهترین خدمات اقدام کند.

عضوکمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی،یادآورشد:افزایش نرخ بلیط هواپیما راهکار مقابله با تاخیرهای پروازی نبوده از این رو مخالف هر نوع افزایش نرخی هستیم.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن