تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816422109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاشیان: در فوتبال فسادی نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
کفاشیان: در فوتبال فسادی نداریم




علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر صحبت‌های گذشته‌اش همچنان معتقد است همانگونه که از ابتدا عنوان کرده بود فسادی در فوتبال وجود ندارد.





ایران ورزشی: علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال با تاکید بر صحبت‌های گذشته‌اش همچنان معتقد است همانگونه که از ابتدا عنوان کرده بود فسادی در فوتبال وجود ندارد.

کفاشیان با اشاره به اینکه از همان ابتدا گفتم فسادی در فوتبال نداریم اظهار کرد: «ممکن است خطاهایی در فوتبال وجود داشته باشد اما این خطاها فساد تعریف نمی‌شود. ابتدا باید فساد را تعریف کنیم. برخی موارد در جامعه نیز وجود داشتند که نمی‌توان آنها را فساد تلقی کرد. اگر تبانی یا موردی وجود داشته باشد باید اثبات شود. فدراسیون فوتبال دارای ارکان قضایی است و ما هم هرکسی که بخواهد در این زمینه شکایتی را مطرح کند، بررسی‌های لازم را انجام خواهیم داد.»

رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: «هرکسی می‌گوید فساد در فوتبال وجود دارد، باید آن را اثبات کند. هرکسی بگوید فساد وجود دارد ولی آن را اثبات نکند، خودش منشا فساد است. اگر مدرکی وجود دارد آن را ارائه کنند و ما نیز قطعا پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.»

وی ادامه داد: «اینکه یک داور اشتباه می‌کند را نباید تبانی بدانیم. خطاهایی در فوتبال وجود دارد که نمی‌تواند به‌عنوان فساد تلقی شود چرا که فساد تعریف خاص خودش را دارد.»

کفاشیان افزود: «زمانی که ذهنیت‌های منفی درست می‌شود چنین مسائلی پیش می‌آید. برخی از رسانه‌ها در عنوان خیلی از مسائل دقت نمی‌کنند و تهمت می‌زنند.»

کفاشیان در مورد انتقادات درباره تغییرات در فدراسیون و اینکه گفته می‌شود مبنی بر اینکه دبیرکل و نایب رییس جدید این فدراسیون از افرادی که قبلا در این سمت فعالیت می‌کردند، قوی‌تر نیستند و توصیه‌ها در کفاشیان موثر بوده است، گفت: «باشگاه‌های فوتبال مستقل هستند و افرادی را دارند که در مجمع فعالیت می‌کنند. این افراد در مجمع حضور می‌یابد و رای می‌دهند و این انتخاب‌ها براساس آرای آنها است.»

وی همچنین درباره اینکه به چه علت از ورود افراد مساله‌دار در فوتبال ممانعت به عمل نمی‌آید، بیان کرد: «مدتی قبل عنوان شد که چند مربی مساله‌دار هستند. ما از مراجع قضایی درخواست کردیم که به ما اسامی افرادی را که دارای مساله هستند اعلام کنند اما چیزی عنوان نشد. قطعا اگر مدرکی به دست ما برسد که نشان دهد چنین افرادی دارای مشکل هستند مطمئنا مجوز فعالیت به آنها داده نخواهد شد.»

رییس فدراسیون فوتبال همچنین در واکنش به تعداد 188 سفری که کمیسیون اصل 90 در مورد او اعلام کرده اظهار کرد: «شاید این کمیسیون تعداد رفت و برگشت‌های سفرها را نیز حساب کرده است.»






تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن