تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سوگند به خدا ، هر كس كه حقيقت سجده را به جاى آورد ، زيان نكرد و كسى كه در سجده، ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813254795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کارشناسان نود فرقی با خندوانه ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
سیاوش بختیاری زاده کارشناسان نود فرقی با خندوانه ندارند

سیاوش بختیاری زاده:
کارشناسان نود فرقی با خندوانه ندارند
سرمربی تیم استقلال اهواز گفت: کارشناسانی که برای برنامه نود می‌آورند فرقی با برنامه خندوانه ندارند و من بابت این موضوع از عادل و رامبد جوان تشکر می‌کنم که مردم را می‌خندانند!



 به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، سیاوش بختیاری زاده در نشست خبری بعد از بازی با استقلال اظهار داشت: اینکه بخواهم به کسی حرف نامربوط بزنم و توهین کنم قصدی ندارم و پیشاپیش عذرخواهی می کنم. هفته گذشته در انزلی گل خوردیم اما به داور حرفی نزدم چون باید سریع تصمیم بگیرد.من قول دادم در خصوص داوری حرف نزنم چرا که اعتقاد دارم داور در یک لحظه باید تصمیم بگیرد اما دوشنبه شب تا ساعت 4 صبح بیدار ماندم تا برنامه 90 بازی استقلال اهواز و ملوان را پخش کند. نزدیک اذان صبح بود و در خواب و بیداری دیدم که کانال 3 برنامه خندوانه پخش می‌کند! کارشناسانی که برای برنامه نود می‌آورند فرقی با برنامه خندوانه ندارند و من بابت این موضوع از عادل و رامبد جوان تشکر می‌کنم که مردم را می‌خندانند!

وی ادامه داد: یک ملت دیدند که در بازی با ملوان برای ما پنالتی نگرفتند اما کارشناس نظر دیگری داشت. بابت این موضوع از عادل فردوسی‌پور تشکر می‌کنم. تاکید می‌کنم که نمی‌خواهم درباره داوری حرف بزنم چرا که اگر این کار را بکنم محروم می‌شوم و تا هفته سی‌ام درباره به داوری اظهارنظر نخواهم کرد.

سرمربی استقلال اهواز افزود: درود به شرف داوران که با کمترین بضاعت بهترین قضاوت‌ها را داشتند. واقعا درود بر شرفشان، ما امروز نباختیم بلکه 2 روز پیش نتیجه را واگذار کردیم. زمانی که به ما اعلام کردند حق ندارید در ورزشگاه تختی به مصاف استقلال بروید. مگر همین ورزشگاه تختی در ابتدای لیگ از سوی فدراسیون تایید نشد، چرا آنها به نظر خودشان هم احترام نمی‌گذارند. اعلام کردند ورزشگاه تختی مشکل نور دارد، آیا در بازی با سیاه‌جامگان این ورزشگاه مشکل نور نداشت؟ اگر اینطور بود چرا تیم سیاه‌جامگان اعتراض نکرد که ما به خاطر مشکل نور ورزشگاه نتیجه را واگذار کردیم؟ نمی‌توانم خیلی‌  حرف‌ها را بزنم اما شما خبرنگاران در کارتان رسالت داشته باشید و اگر به این مسائل نپردازید گناه کرده‌اید.

وی ادامه داد:امروز باید بازنده می‌شدیم. 15 سال در فوتبال نبودم و کاش نمی‌آمدم، زمان ما فوتبال لطیف بود و از تماشای آن لذت می‌بردیم واقعا یاد آن روزها به خیر، بعد از 15 سال آمده‌ام و این چیزها را می‌بینم. تیم ما 2 روزه بسته شد؛ آن موقع به مردم اهواز گفتم تیمم را 48 ساعته بستم اما طوری بازی خواهد کرد که همه تعجب کنید، دلم می‌سوزد این 4 هفته اشتباهات داوری به ما ضربه زد.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: حسین بهرامی در 3 قدمی داور روی بازیکن حریف مرتکب خطا شده اما داور نظری را اخراج می‌کند، نظری به داور می‌گوید من خطا نکردم بلکه بهرامی خطا کرد اما او باز هم نظری را اخراج می‌کند! در صحنه پنالتی کمک‌داور پرچمش سمت دیگری بود اما به یک باره داور را دید و پرچمش سمت دیگری تغییر داد، نمی‌خواهم در مورد داوری صحبت کنم اما از تلاش کسانی که باعث شدند محل بازی از ورزشگاه تختی به الغدیر تغییر کند تشکر می‌کنم، آنها در حق ما محبت کردند.

وی در واکنش به این موضوع که استقلال اهواز در این بازی دست کمی از استقلال تهران نداشت و بازی خوبی ارائه کرد گفت: شما که خبرنگار قدیمی هستید دوران جوانی من را هم دیده‌اید و ممنون که چنین نظری دارید، باید بگویم سه بازیکن بچه ما اگر با اتوبوس تیم به ورزشگاه غدیر نمی‌آمدند، راه این ورزشگاه را پیدا نمی‌کردند.

سرمربی استقلال اهواز در پایان گفت: الان عصبانی و ناراحت هستم و نمی‌خواهم صحبتی کنم که باعث ایجاد سوءتفاهم و ناراحتی شود./110
 



۳۰/۰۵/۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 346]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن