تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820628618




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو کره در وضعيت نيمه جنگي قرار دارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۵۴ب.ظ)
دو کره در وضعيت نيمه جنگي قرار دارند موج - رهبر کره شمالي وضعيت نيمه جنگي را براي آماده باش کامل نظاميان اين کشور اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، کره شمالي از ساعات اوليه روز جمعه به وقت محلي حالت شبه جنگي در مرزهاي اين کشور را اعلام کرده است. اين بدان معناست که در صورت از دست رفتن مهلت چهل و هشت ساعته و اقدام نکردن کره جنوبي براي برچيدن بلندگوهايي که کره شمالي آن را عامل تبليغاتي عليه خود مي داند، اين کشور فرماندهان جنگي به خطوط مقدم اعزام مي کند.
رهبر کره شمالي گفته است نيروهاي مرزي اين کشور بايد خود را آماده عمليات غافلگير کننده نظامي کنند.
گفتني است؛ در سال 1993 و 2013 هم کره شمالي در واکنش به رزمايش مشترک آمريکا و کره جنوبي، اعلام وضعيت نيمه جنگي کرد، اما؛‌هيچ درگيري رخ نداد.
اگر بخواهيم نگاهي به تاريخ روابط دو کشور داشته باشيم به طور قطع اقدامات دو کره را مي بايد دور جديدي از افزايش تنش هاي لفظي دانست.
ستاد مشترک ارتش کره جنوبي نيز در واکنش به اين تحولات از ارتش خلق کره خواست از اقدامات نسنجيده پرهيز کند. تلويزيون کره جنوبي تصاويري از پارک گيون هاي ، رئيس جمهور اين کشور پخش کرد که لباس نظامي به تن داشت و در نشست فرماندهان ارشد نظامي در بيرون سئول سخنراني مي کرد.
پارک در اين نشست گفت :هيچ تحريک آفريني کره شمالي تحمل نخواهد شد.
گفتني است؛ نمايندگي کره شمالي در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه اعلام کرد، پيونگ يانگ از شوراي امنيت درخواست کرده است نشستي فوري را براي بحث در خصوص تمرينات نظامي مشترک آمريکا ـ کره جنوبي برگزار کند.
کره شمالي بارها از شوراي امنيت سازمان ملل متحد خواسته است در خصوص تمرين نظامي سالانه اولچي فريدم که پيونگ يانگ آن را اعلام جنگ به خود مي داند ، بحث کند. اين تمرين نظامي امسال روز دوشنبه آغاز شد و تا 28 اوت ادامه خواهد يافت.
توکيو هم روز جمعه به پيونگ يانگ هشدار داد منطقه شرق آسيا را با اعلام وضعيت فوق العاده جنگي وارد اختلافات و جنگ هاي منطقه اي نکند.
سفير چين نيز در کره جنوبي روز جمعه از دو کره خواست خويشتنداري به خرج دهند و اختلاف ها بين خود را از طريق گفتگو حل و فصل کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن