تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر مردم به هنگامى كه بلاها بر آنان فرود مى آمد و نعمت ها از دستشان مى رفت، با نيت هاى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820786713




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام آمار فروش فیلم ها در سینماها


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: تازه ترین آمار فروش فیلم های در حال نمایش در سینماهای کشور تا شب گذشته (29 مرداد) از سوی پخش کنندگان اعلام شد.
به گزارش ایسنا، اولین فیلم علی ملاقلی پور با بازی نگار جواهریان، اکبر عبدی و صابر ابر به عنوان تازه ترین فیلم اکران شده پس از 9 روز نمایش در تهران و هفت روز اکران در چند شهرستان به فروشی بالغ بر 265 میلیون تومان دست یافته است.
به گفته سعید خانی (پخش کننده )، «قندون جهیزیه» 24 سالن در تهران و چند سالن محدود در شهرستان ها در اختیار دارد که از دیروز (پنجشنبه 29 مرداد) با آغاز نمایش فیلم در شهرهای البرز، شیراز، اصفهان، همدان، یزد، کرمان و رفسنجان به تعداد سالن های این فیلم در شهرستان ها افزوده شده است.
«دوران عاشقی» پس از 22 روز اکران یک میلیارد و 400 میلیون تومان فروش داشته است.
بنا به اعلام مدیر پخش فیلمیران، آخرین ساختهعلیرضا رئیسیان با بازی شهاب حسینی و لیلا حاتمی، در 26 سالن تهران 950 میلیون و 37 سالن سایر شهرها 450 میلیون تومان فروش داشته است.
امیر قطبی همچنین درباره «نهنگ عنبر» نیز گفت: این فیلم تا پنجشنبه شب، پس از 87 روز نمایش به فروشی در حدود شش میلیارد و 820 میلیون تومان رسیده است و در حال حاضر در 25 سالن در تهران و 25 سالن در شهرستان ها بر پرده است.
اما «خداحافظی ... [ مشاهده متن کامل خبر در جام جم آنلاین ]

جمعه ، ۳۰مرداد۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.sima.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن