تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان، در روز قيامت، قدم از قدم برنمى‏دارد، مگر آن كه از چهار چيز پرسيده مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819413941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهدید هاکبی به باطل‎کردن توافق هسته‎ای


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تهدید هاکبی به باطل‎کردن توافق هسته‎ای
نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تأکید کرد که توافق هسته‌ای ایران غیرقابل قبول و تهدیدی برای آمریکا است و اگر رئیس‌جمهور شود آن را باطل خواهد کرد.
فارس: «مایک هاکبی» یکی از نامزدهای جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا روز چهارشنبه (دیروز) تصریح کرد که توافق هسته‌ای ایران و 1+5 (آمریکا، انگلیس، فرانسه، روسیه، چین بعلاوه آلمان) «برای یک آینده صلح‌آمیز، غیرقابل قبول است.

بنا به گزارش «اسرائیل هیوم»، فرماندار سابق آرکانزاس که با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دیدار داشته است، درباره برجام گفت: این توافق هیچ کاری جز قدرتمند کردن یک کشور سرسخت ندارد که همواره نشان داده که به دنبال محو دیگر کشورها از جمله آمریکا از روی نقشه است.

وی ادامه داد: ایران نه تنها به مدت 36 سال به وضوح قصد خود برای محو کردن اسرائیل از نقشه را ابراز کرده است، بلکه گفته که خواستار مرگ آمریکا است و به صورت مداوم شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و تهدید به چنین چیزی کرده‌اند.

هاکبی علاوه بر این وعده داد در صورتی که رئیس‌جمهور آمریکا شود، با توافق هسته‌ای ایران مخالفت خواهد کرد.

وی در این باره گفت: من به طور قطع آن را باطل می‌کنم. این توافق کاری جز قدرتمند کردن یک کشور سرسخت ندارد.

این نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا تأکید کرد که توافق هسته‌ای ایران «خطر واضح و حاضری برای آمریکا به همراه خواهد داشت و به یک موضوع نگران کننده برای همه تبدیل می‌شود.

وی سپس در خصوص توانمندی ایران در قابلیت به سلاح‌های هسته‌ای گفت، این مسئله شبیه آن است که به «یک نوجوان یک شیشه مشروب و کلید خودرویی را بدهیم».





تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن