تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802423493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: اشتباه‌های داوری همیشه به ضرر پرسپولیس است


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
برانکو ایوانکوویچ برانکو: اشتباه‌های داوری همیشه به ضرر پرسپولیس است

ذوب‌آهن موقعیت نداشت اما دو گل زد
برانکو: اشتباه‌های داوری همیشه به ضرر پرسپولیس است
سرمربی پرسپولیس گفت: متاسفانه اشتباه‌های داوری همیشه به ضرر پرسپولیس است.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از بازی مقابل ذوب آهن اظهار کرد: من از خبرنگاران تشکر می‌کنم. چرا آنها نباید درباره داوری نظر بدهند؟ از خبرنگاران به عنوان مفسر می‌خواهم همان چیزی که هست را بنویسند. ما شانس‌های زیادی را از دست دادیم و گل نزدیم. طبیعی است که تعداد زیادی از شانس‌های ما به گل تبدیل نشد. متاسفانه روز ما این طور بود و برای مهاجمان پیش می‌اید.

او در پاسخ به این سوال که پس از اینکه ضربه پنالتی به نفع پرسپولیس گرفته شد قرار بود طارمی این ضربه را بزند اما چه شد که عالیشاه این ضربه را زد گفت: امید و هادی پنالتی‌های ما را می‌زنند و همین طور رضاییان پنالتی‌زنان تیم ما هستند. امید هم شوتش بد نبود اما نشد که به گل تبدیل شود.

در ادامه خبرنگاری از برانکو پرسید اگر تیم شما توپ‌ها را به گل تبدیل می‌کرد بدون در نظر گرفتن پنالتی، بازی را 5 بر 2 می‌برد که برانکو در پاسخ گفت: من حرف شما را قبول دارم ما به حریفی باختیم که هیچ شانس گلزنی نداشت. متاسفانه مشکل ما این بود که فرصت‌هایمان به گل تبدیل نشد اما این مشکل به این معنی نیست که کس دیگری به ما لطمه بزند.

برانکو درباره اینکه گفته می‌شود فوتبال جزئی از اشتباهات داوری است گفت: دقیقا همین طور است. هر کسی می‌تواند اشتباه کند. اما متاسفانه این همیشه به ضرر تیم ماست. من باید اعلام کنم که بازیکنان ما واقعا حرفه‌ای هستند که زندگی‌شان با فوتبال می‌گذرد. آن‌ها راحت زحمات‌شان را به هدر می‌دهند اما داوران آماتور هستند. بازیکنان ما از این فوتبال زندگی می‌کنند اما یک نفر با سرنوشت آن‌ها بازی می‌کند. این را من نمی‌پذیرم. در همان لحظه اول که روی طارمی خطا شد دیدیم که چه اتفاقی افتاد. اگر کمک داور پرچم نمی‌زد پنالتی ما را هم نمی‌گرفتند. در حالی که داور با صحنه سه متر فاصله داشت. در آن صحنه کاملا مشخص بود که مدافع حریف طارمی را هل داد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا تیمش بعد از اینکه گل دریافت می‌کند ترس ندارد گفت: وقتی یک بر یک شدیم مهدی طارمی شانس داشت اما بازیکن حریف ضربه او را دفع کرد. طبیعی است اگر امتیازمان بیشتر بود، بازیکنان ما با خیال راحت‌تر بازی می‌کردند.

او درباره اینکه آیا تیمش نیاز به روانشناس دارد گفت: نه نیاز به روانشناس نداریم. بهترین روانشناس برای بازیکنان کادر فنی هستند چرا که آن‌ها بهتر از همه بازیکنان را می‌شناسند و با این تیم زندگی می‌کنند. مربی است که باید با آن‌ها صحبت کند. بازیکنان نیاز به این کمک‌ها ندارند. ما دو بازی خوب مقابل سپاهان و ذوب آهن انجام دادیم اما متاسفانه نتیجه طور دیگری رقم خورد.

برانکو در خصوص اینکه در باشگاه پرسپولیس چه کسی می‌تواند از حق این تیم در برابر اشتباهات داوری دفاع کند، گفت: پس از بازی با سپاهان باشگاه نامه اعتراض‌آمیزی به فدراسیون فوتبال ارسال کرد اما با توجه به گروهی که داوری را تشکیل می‌دهند فکر می‌کنم نتیجه‌ای نخواهد داشت و ضررش تنها به پرسپولیس می‌رسد. در بازی با ذوب‌آهن نه تنها بازی را باختیم بلکه یکی از بازیکن‌مان را نیز از دست دادیم و باعث می‌شود چنین اتفاقاتی بیفتد.

سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه ذوب‌آهن در نیمه دوم دو مهاجم به زمین فرستاد اما پرسپولیس هیچ واکنشی نداشت عنوان کرد: ما خیلی خوب ذوب‌آهن را می‌شناسیم. آنها به‌جز اینکه تیم خوبی دارند از نیمکت خوبی هم بهره‌مند هستند. این مسئله را می‌دانستیم ولی آنها مقابل ما شانس گلزنی نداشتند. نیمه نخست یک توپ روی دروازه ما آمد و طبیعی است که وقتی که گل می‌خوریم جبران آن سخت خواهد بود این مشکل ما است که نمی‌توانیم موقعیت‌هایی که به دست بیاوریم تبدیل به گل کنیم.

برانکو در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه آیا محسن مسلمان به شما تحمیل شده که از او استفاده نمی‌کنید گفت: به نظر شما مسلمان را جای چه کسی در زمین بگذارم؟ آماده باشد یا نباشد به جای چه کسی وارد زمین شود؟ من اولویت را به بازیکنانی داده‌ام که دیدید که امروز چه بازی انجام دادند. بازیکنانی که آماده‌تر از او (مسلمان) هستند.

وی در خصوص اشتباه سوشا مکانی در دریافت گل اول پرسپولیس گفت: سوشا در این دیدار آماده بود اما در چنین سانترهایی عدم هماهنگی پیش می‌آید. در 3 بازی گذشته سوشا حضور نداشت اما خیلی خیلی به او اطمینان داریم.116  



۲۹/۰۵/۱۳۹۴ - ۲۲:۰۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن