تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سزاوار است كه عاقل ، از مستى ثروت، قدرت ، دانش ، ستايش و مستى جوانى بپرهيزد، چرا ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815155244




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش براي بلوغ هنري جوانان از خدمات ارزنده آستان مقدس شاه چراغ (ع) است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مرداد ۱۳۹۴ (۱۹:۳۰ب.ظ)
رئيس مجلس شوراي اسلامي : تلاش براي بلوغ هنري جوانان از خدمات ارزنده آستان مقدس شاه چراغ (ع) است موج - شيراز- رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: در کنار خدماتي که آستان مقدس حضرت شاه چراغ (ع) انجام مي دهد تلاش در جهت بلوغ هنري جوانان نيز بسيار ارزنده است .
به گزارش خبرگزاري موج، علي لاريجاني عصر پنجشنبه در مراسم اختتاميه دومين جشنواره ادبي هنري شاه چراغ (ع) افزود: فارس و شهر شيراز ازلحاظ تفکر هنر و انديشه منطقه پر آوازه اي در کشور است واز گذشته جريان‌هاي مهم فکري از اين منطقه برخاسته است.
وي ادامه داد: شهر شيراز با داشتن حافظ همواره در غزل‌سرايي در اوج هنر بوده و نه ‌تنها در کشور بلکه در جهان نيز شناخته ‌شده است.
رئيس مجلس شوراي اسلامي در خصوص جايگاه شيراز در تفکر عقلاني نيز تأکيد کرد: وجود ملاصدرا يک اوج فکري است و اساس تفکر فلسفي پس از قرن‌ها تسلط ابن‌سينا تغيير داد.
لاريجاني افزود: رايحه فکري ملاصدرا بسيار تحول آفرين است.
وي تصريح کرد: حافظ شيرازي ازلحاظ هنر زيبايي‌شناختي و ملاصدرا در بحث تفکر عقلاني براي نشان دادن جايگاه والاي استان فارس و شهر شيراز کافي است به‌خصوص اينکه پس از ملاصدرا فيلسوفي در حوزه شرق به برجستگي ملاصدرا وجود نداشت.
















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن