تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819009956




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

۲۰۳ پروژه در بخش‌هاي مختلف در اردبيل به بهره‌برداري مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۹ مرداد ۱۳۹۴ (۳:۷ق.ظ)
در هفته دولت: ۲۰۳ پروژه در بخش‌هاي مختلف در اردبيل به بهره‌برداري مي‌رسد موج - فرماندار شهرستان اردبيل گفت: همزمان با هفته دولت ۲۰۳ پروژه در بخش‌هاي مختلف با صرف اعتباري بالغ‌ بر ۲۰۰ميليارد تومان در سطح شهرستان اردبيل به بهره‌برداري مي‌رسد.
به گزارش خبرگزاري موج، جواد زنجاني، فرماندار شهرستان اردبيل، ظهر امروز در نشست شوراي اداري شهرستان اردبيل اظهار داشت: همزمان با هفته دولت 203 پروژه در بخش‌هاي توليدي، عمراني و خدماتي با صرف اعتباري بالغ‌ بر 200 ميليارد تومان در سطح شهرستان اردبيل به بهره‌برداري مي‌رسد که از جمله اين پروژه‌هاي 20 طرح شهرداري اردبيل، 20 پروژه گازرساني روستايي، 13 پروژه بنياد مسکن، 7پروژه کشاورزي، 6 طرح راه و شهرسازي، 4 پروژه مدرسه‌سازي و برخي طرح‌هاي ديگر بوده است.
وي با اشاره به محدوديت‌هاي اعتباري دولت در سال‌هاي اخير بيان کرد: با وجود اين محدوديت منابع و اعتبارات در سطح شهرستان اردبيل پروژه‌هاي مختلفي اجرايي و عملياتي شده و در کنار اعتبارات اختصاص يافته از محل‌هاي مختلف به شهرستان در سفر وزيران به منطقه نيز چندين طرح و پروژه به بهره‌برداري رسيده که نشان از تلاش و همت دولت يازدهم براي عمران و آباداني مناطق مختلف کشور دارد.
زنجاني با تأکيد بر حمايت از ظرفيت بخش خصوصي توسط مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي استان تصريح کرد:‌ دستگاه‌هاي مختلف به عنوان مالک فرايند و نه تنها صادرکننده پروانه بايد طرح‌هاي مختلف را تا رسيدن به نتيجه مطلوب و مناسب پيگيري کرده و براي رفع مشکلات واحدهاي توليدي و صنعتي مختلف تلاش کنند تا بتوانيم با توسعه سرمايه‌گذاري‌هاي بخش خصوصي در سطح استان شاهد رونق و آباداني هر چه بيشتر براي منطقه باشيم.
فرماندار شهرستان اردبيل با اشاره به برخي پروژه‌هاي عظيم در سطح استان گفت: خوشبختانه اغلب پروژه‌هاي استان فعال بوده و به‌ويژه پروژه‌هاي آبي در سطح استان با جديت دنبال مي‌شود و عمليات اجرايي آن‌ها تداوم دارد و با تلاش و پيگيري‌هاي انجام شده مشکلات و مسائل کارخانه‌هاي ذوب‌آهن و نساجي نيز در حال برطرف شدن بوده و تنها در مورد پروژه‌هاي پتروشيمي و راه‌آهن که خارج از اختيار استان بوده و در سطح ملي بايد براي آن‌ها تصميم‌گيري شود در ساير واحدها تلاش شده تا بتوانيم فعاليت آن‌ها را زمينه‌ساز شويم.
وي در مورد کيفيت نان در اردبيل افزود: تلاش مي‌کنيم با راه‌اندازي مجموعه‌هاي نظارتي مشکل نان در اردبيل را برطرف کنيم و در کنار اين امر فعاليت واحدهاي نانوايي چندمنظوره نيز از عوامل مؤثري بوده که در افزايش کيفيت نان توليدي نقش و تأثير به سزايي داشته که در همين راستا تاکنون 12 واحد نانوايي چندمنظوره در اردبيل بدون کمک‌هاي دولتي فعاليت خود را آغاز کرده است که به‌کارگيري سياست‌هاي تشويقي نيز از جمله راهکارها در حوزه ارتقاي کيفيت نان در اردبيل است که بايد مدنظر مسوولان مربوطه باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن