تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820167079




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: در بازی فردا ۴ مصدوم داریم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: برانکو: در بازی فردا ۴ مصدوم داریم


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دربازی فردا چهار بازیکن مصدوم داریم، اما پایان محرومیت مکانی باعث خوشحالی من است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، براساس برنامه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ایران پنجشنبه 29 مردادماه چهار دیدار برگزار می شود که در یکی از آنها، پرسپولیس تهران در آزادی پذیرای ذوب آهن اصفهان است.
 
برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن افزود: پس از شکست مقابل سپاهان طبیعی است که  نیاز داشتیم به خود برگردیم، البته حق ما باخت نبود، با وجود شکست، در آن بازی
 
تیم جوانی را دیدیم که عالی بازی کرد و برتر از تیم قهرمان کشور بازی کرد.
 
وی گفت: فردا سوشا مکانی در دروازه است و باعث خوشحالی من است اما چهار بازیکن را به علت مصدومیت در فهرست 18 نفر نیستند. حیدریه در بازی پیش به خاطر خطای شریفی مصدوم شد، ماریچ، خالقی فر و نوراللهی مصدوم هستند.
 
برانکو درباره اینکه آیا محسن بنگر برای بازی با ذوب آهن شانس بازی دارد، گفت: ماریچ مصدوم است، امیدوارم بابک حاتمی هم خوب باشد، او یک شب پیش از بازی با سپاهان مسموم شد، امیدوارم مشکلی نداشته باشد.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه برای بازی فردا چه برنامه ای دارد، گفت: وقتی سه بازی را آنالیز کردیم هر خطری که روی دروازه ما ایجاد شد به خاطر اشتباه خودمان بود که به گل تبدیل شد؛ یعنی حریف شانس چندانی نداشته است. خط دفاعی ما نیاز به زمان دارد که هماهنگ شود.
 
صادقی، حیدریه، رضاییان و ماریچ بازیکنان جدید هستند، کامیابی نیا هم جدید است و از شش بازیکن دفاعی پنج بازیکن جدید هستند.
 
وی گفت: صادقی پنج روز گذشته از شروع بازی ها به تیم اضافه شد، حیدریه 10 روز قبل ، کامیابی نیا و رضاییان حدود  25 روز پیش از شروع مسابقات به تیم اضافه شدند، دفاع ما تا کنون خوب کار نکرده است و اگر خوب کار می کرد نه پدیده ، نه استقلال خوزستان و نه سپاهان نمیتوانستند به گل برسند. 

برانکوافزود: به خط دفاع اعتماد دارم و زمان نیاز داریم و طبیعی است که باید مدام کار بکنند و باید در طول فصل کار شود، این یک فرایند بدون توقف است، نه در خط دفاع که باید در کل تیم باشد.

سرمربی سرخپوشان تهران درباره اینکه آیا بازیکنان خارجی سن بالایی ندارند و چرا از بنگر و نورمحمدی استفاده نمی کنید، افزود:همانطور که گفتم از 6 بازیکن ما 4-5 بازیکن جدید هستند، از سال  گذشته بنگر مصدوم بود و اصلا بازی نکرد. تنها 10 دقیقه با استقلال تهران بازی کرد، چه کسی گفته از بنگر استفاده نمی کنم، از او در بازی اول استفاده کردم. نورمحمدی بازی دوم را بازی کرد، اومانیا هم یک روز قبل از شروع لیگ به پرسپولیس پیوست. طبیعی است که زمان لازم است.
 
وی گفت: نورمحمدی فقط 20 روز تمرین کرد. متاسفانه بابک حاتمی هم مصدوم شده است، بنابراین برخی تغییرات ناگهانی است . مقصر نیستم که سوشا ناعادلانه 3 جلسه محروم شده است. او از خودش دفاع کرد و بازیکنانی که به او حمله کردند تنها یک جلسه محروم شدند.

وی درخصوص نفوذهای رامین رضاییان در دیدار با سپاهان و خالی شدن جای این بازیکن و گل خوردن از سپاهان، گفت: می خواهم این موضوع در کادرفنی بماند زیرا روی گل اول رضاییان مقصر نبود. جایی آمد که باید ضربه ایستگاهی می زند زیرا هادی نوروزی را نداشتیم و طبیعی است که باید بازیکن دیگری جای او را پر می کرد. 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا بازیکنان جذب شده مدنظر او بودند گفت: فکر می کنم 100 بار این سوال را جواب دادم، بازیکن نه برای من است، نه برای مدیرعامل و نه برای شخص دیگری، بازیکن به پرسپولیس تعلق دارد. آنها نشان دادند کیفیت و قدرت دارند. نمی دانم مشکل کجاست که این قدر این سوال مطرح می شود. 

وی درخصوص بنگستون که همه را یاد دیکارمو می اندازد گفت: به طور کلی هیچ وقت از تک بازیکن اسم نمی برم. او به همراه اومانیا یک روز قبل از شروع لیگ به پرسپولیس آمد. 
 
یک بازیکن حداقل 6 هفته زمان نیاز دارد احتمالا یکی از دلایل مصدومیت حیدریه همین مسئله آماده نبودنش است. متاسفم زیرا بازیکنی که آماده نیست ریسک مصدومیتش بیشتر است.
 
سرمربی پرسپولیس درباره مشکل تیم ذوب آهن در سمت راست، گفت: تشکر می کنم که به من اطلاع می دهید، سمت راست ذوب آهن ضعف دارد، اما این مسائل نسبی است خیلی وقت پیش به بازیکنان  گفتم که دروازه بان حریف ضعیف است، اما در همان بازی بهترین بازیکن زمین شد. 

ذوب  آهن تیمی سازماندهی شده است که متفاوت از بقیه بازی میکند. طبیعی است که فردا بازی بسیار سختی را در پیش داریم.

دیدار تیم های پرسپولیس و ذوب آهن از هفته چهارم لیگ برتر فوتبال ساعت 19:15 با قضاوت فغانی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
 
شک ندارم پرسپولیس موفق می شود

سرمربی تیم فوتبال ذوب ‌آهن گفت: شک ندارم که پرسپولیس می‌توانند با این بازیکنان و کادر فنی موفق باشد.

 گل‌ محمدی در نشست خبری  پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس افزود: متاسفانه ما و پرسپولیس شرایطی داریم که هر 2 تیم نیاز به این 3 امتیاز دارند، پس از 3 بازی شرایط راضی‌ کننده‌ای نداریم هرچند استقلال را شکست دادیم اما انتظار بیشتری از خودمان داشتیم فکر می‌کنم همین انگیزه گرفتن امتیاز باعث می‌شود شاهد یک بازی خوب باشیم.

وی گفت: این مسئله باعث می‌شود شاهد بازی هجومی باشیم، امیدوارم هر تیمی خوب بازی کند برنده شود. برد خوبی مقابل استقلال داشتیم که روحیه بخش بود. 

امیدواریم بازی خوبی انجام شود، هادی محمدی و قاسم حدادی فر را به علت مصدومیت نداریم.

 گل‌ محمدی درباره اشتباهات داوری در هفته سوم گفت: نمی‌توانیم کتمان کنیم که مشکل داوری وجود ندارد. امیدواریم وضعیت بهتر شود از خودم شروع می‌کنم که باید آرامش بهتری در داوران ایجاد کنیم. باید به آنها اعتماد کنیم، اینکه کمیته و دپارتمان داوری بخواهند وضعیت را حل کنند بعید است. همه اجزای فوتبال باید سعی کنند آرامش خوبی به داوران بدهند.

وی درخصوص خط حمله پرسپولیس و اینکه این تیم در خط دفاعی اشتباه دارد گفت: اینکه در بازی‌های قبلی اشتباهات فردی داشتند دلیل نمی‌شود در بازی آینده هم اشتباه داشته باشند. برانکو مربی بزرگی است و به طور قطع برای برطرف کردن آن تلاش کرده است، اینکه بخواهیم دلمان را به این اشتباهات خوش کنیم دردی را دوا نمی کند. کارمان سخت است زیرا پرسپولیسی‌ها با تمام انگیزه ظاهر می‌شوند. امیدوارم بتوانیم فشار حملات پرسپولیس را خنثی کنیم.

گل‌ محمدی درباره نبود دستیارش به علت محرومیت گفت: کنار زمین نمی‌شود کار زیادی کرد، در تمرینات کار کردیم، شاید یک نفر از بالا بهتر بتواند تیم را آنالیز کند و به ما کمک کند.

وی در خصوص اینکه آیا پرسپولیس به لیگ باز می گردد گفت: بازی‌های پرسپولیس به من امیدواری داد. از هواداران می‌خواهم از تیم حمایت کنند، چون بازیکنان خوبی دارد. شک ندارم که آنها می‌توانند با این بازیکنان و کادر فنی موفق باشند.

 


چهار شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن