تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه بگيريد تا تندرست باشيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820594003




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نابودي در کمين صيدگاه‌هاي هرمز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۴۸ب.ظ)
نابودي در کمين صيدگاه‌هاي هرمز موج - مدير کل شيلات هرمزگان گفت: صيد‌گاه‌هاي ميگوي جزيره هرمز در خطر نابودي قرار دارند.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از مانا، سيد پرويز محبي در بازديد از صيدگاه‌هاي جزيره هرمز اظهار کرد: اين جزيره با برخورداري از 150 فروند شناور صيادي و بالغ بر 450 نفر صياد نقش مهمي در حوزه صيادي دارد.
وي افزود: با توجه به موقعيت جغرافيايي جزيره هرمز و همچنين شرايط زيست محيطي ويژه، اين جزيره يکي از صيدگاه‌هاي مهم صيد ميگو در استان هرمزگان است.
مدير کل شيلات استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به ويژگي‌هاي جزيره هرمز بحث صيادي، اين جزيره به محلي براي جولان عاملين صيد غير مجاز تبديل شده است.
محبي تاکيد کرد: به همين دليل نياز است ساير دستگاه‌هاي اجرايي و همچنين نيروهاي نظامي و امنيتي در برخورد با عاملين صيد غير مجاز به حمايت شيلات بيايند.
محبي با بيان اين که صيد غير مجاز بيش از هرچيز آينده شغلي صيادان را به خطر مي‌اندازد گفت: بدون شک صيد پايدار و حفظ ذخاير آبزيان براي نسل آينده در گرو ممانعت از صيد غير مجاز است.
مدير کل شيلات هرمزگان از صيادان و تعاوني‌هاي صيادي خواست در برخورد با عاملين غير مجاز صيد آبزيان به ياري شيلات هرمزگان بيايند.
وي تاکيد کرد: بقاي صيد و صيادي و همچنين حفظ ذخاير آبزيان نيازمند عزم همگاني در برخورد با همه عوامل نابود کننده ذخاير آبزيان از جمله آلودگي‌هاي زيست محيطي، عوامل انساني، فشار بر روي ذخيره گونه‌هاي مرغوب و... است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن