تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):درهاى گناهان را با استعاذه (پناه بردن به خدا) ببنديد و درهاى طاعت را با بسم اللّه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816312000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسيج در ماموريت ها همواره در کنار سپاه و نيروي انتظامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۵۶ب.ظ)
بسيج در ماموريت ها همواره در کنار سپاه و نيروي انتظامي است موج - قم - معاون عمليات سپاه امام علي بن ابيطالب (ع) گفت: بسيج در ماموريت ها همواره در کنار سپاه و نيروي انتظامي است و متعهدانه و خالصانه به اجراي ماموريت مي پردازد.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، معاون عمليات سپاه امام علي بن ابيطالب (ع)، در همايش ارتقاي امنيت اجتماعي، گفت: بسيج در ماموريت ها همواره در کنار سپاه و نيروي انتظامي است و متعهدانه و خالصانه به اجراي ماموريت مي پردازد.
وي در اين همايش که با حضور روساي پليس هاي تخصصي فرماندهي انتظامي استان قم و روساي حوزه هاي بسيج نواحي مقاومت سپاه استان در سالن اصناف برگزار شد، گفت: آنچه که مي تواند در ماموريت هاي نيروهاي مسلح محور و مبنا قرار گيرد و نيز چگونگي برگزاري اين ماموريت ها را مشخص کند، گفتمان ولايت است.
سرهنگ ظهرابي افزود: همه ماموريت هاي نيروهاي مسلح اعم از سپاه، بسيج و نيروي انتظامي بر اساس تدابير مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) شکل مي گيرد، معظم له نسبت به ماموريت هاي اجتماعي حساسيت ويژه اي دارند و اين ماموريت ها بايد با دقت و به شکل صحيح انجام شود.
معاون عمليات سپاه امام علي بن ابيطالب (ع) با اشاره به اين که انقلاب اسلامي شکل گرفته و اکنون در مسير تحقق جامعه اسلامي و دولت اسلامي به معناي عام هستيم، عنوان داشت: قسمت اعظم تحقق اين دو مي تواند توسط نيروهاي مسلح و به ويژه سپاه، بسيج و نيروي انتظامي شکل گيرد، چون نيروهاي مسلح نظام جمهوري اسلامي ايران، قوانين اسلام را در جامعه جاري مي کنند.
سرهنگ ظهرابي بر توجه به ماموريت ها از منظر گفتمان ولايت تاکيد كرد و گفت: اگر از اين منظر ماموريت ها را اجرا کنيم، اين ماموريت ها، عمليات ها و رزمايش ها با جديت بهتري انجام مي شود و در انجام دوباره اين ماموريت ها بايد تلاش کنيم تا اگر نقصي در عمليات هاي گذشته وجود داشته است، برطرف شود.
وي در ادامه بر درک مشترک کارکنان ناجا و پاسداران سپاه از يکديگر در اجراي ماموريت هاي مشترک تاکيد کرد و گفت: در ماموريت ها بايستي ضعف هاي يکديگر را پوشانده و علاوه بر آن يکديگر را تقويت کنيم، همچنين در عمليات ها و رزمايش هاي مشترک بايد درک مشترکي با نيروي مردمي بسيج داشته باشيم.
معاون عمليات سپاه استان قم تصريح کرد: بسيج در ماموريت ها همواره در کنار سپاه و نيروي انتظامي است و به عنوان يک نيروي مطيع و مخلص بدون هيچ چشم داشتي به اجراي ماموريت مي پردازد.
سرهنگ ظهرابي در پايان خاطرنشان کرد: امروز سرمايه اي مردمي مانند بسيج را در اختيار داريم و هنر مجموعه نيروي انتظامي و سپاه در اين است که بهترين بهره برداري را از اين نيرو داشته تا امنيت اجتماعي در سطح استان بهتر از گذشته محقق شود.
رئيس پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي استان قم نيز در ادامه اين همايش با اشاره به برگزاري جلسات متعدد پليس و سپاه استان در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي در سطح جامعه، بر اهتمام هرچه بيشتر اين دو نهاد نسبت به عملياتي کردن دستورات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) در سطح اجتماع تأکيد کرد.
وي با اشاره به نقش تعيين کننده نيروي مردمي و داوطلب بسيج در ماموريت ها، گفت: بايستي برنامه ريزي ها و تعاملات سازنده پليس با سپاه و بسيج در محورهاي کاري و حوزه هاي اجتماعي و عملياتي انجام تا يک توان مضاعفي ايجاد شود.
سرهنگ جواد قنبري به فرمايشي از مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) اشاره و گفت: ايشان ايجاد امنيت اجتماعي، اخلاقي و روحي و رواني جامعه را از مهمترين مسووليت هاي نيروي انتظامي عنوان کرده اند که بايد با توجه و اهتمام به تدابير ايشان، امنيت اجتماعي را به بهترين شکل در جامعه به نمايش بگذاريم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن