تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وقتى مردى به همسر خود نگاه كند و همسرش به او نگاه كند خداوند بديده رحمت به آنان نگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820315043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اظهارات برانكو در نشست خبري پيش از ديدار با ذوب آهن


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اظهارات برانكو در نشست خبري پيش از ديدار با ذوب آهن
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نیاز داریم پس از دیدار با سپاهان به خودمان بازگردیم.
به گزارش نامه نيوز ، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان گفت: طبیعی است که نیاز داریم پس از دیدار با سپاهان به خودمان بازگردیم آن هم شکستی که استحقاق تحمل آن را نداشتیم. با وجود شکست، ما بازی خوبی انجام دادیم و برتر از قهرمان ایران بودیم.
وی در ادامه افزود: خوشحالی من این است که سوشا مکانی به بازی‌ها برمی‌گردد، اما با این حال چهار مصدوم داریم که نمی‌توانند بازی کنند. وحید حیدریه به خاطر تکل مهدی شریفی در بازی با سپاهان از ناحیه مچ مصدوم شد. لوکا ماریچ از ناحیه عضله دوقلو و رضا خالقی‌فر هم از ناحیه مچ پا در بازی امیدها مصدوم شدند. ضمن اینکه احمد نوراللهی هم جزو نفراتی است که ما را همراهی نخواهد کرد. البته سایر بازیکنان را در خدمت داریم و می‌توانند بازی کنند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که قرار است بنگر به ترکیب اصلی پرسپولیس برگردد، گفت: با توجه به اینکه لوکا ماریچ مصدوم است، ما یک تعویض در خط دفاع میانی خواهیم داشت و یک تغییر دیگر نیز در سمت چپ خط دفاع خواهیم داشت. متأسفانه حاتمی شب قبل از بازی با سپاهان دچار مسمومیت غذایی شد و امیدوارم برای بازی فردا سرحال باشد، البته هم بنگر و هم حاتمی این هفته خوب تمرین کردند.
برانکو درباره ضعف‌های تیمش در خط دفاع نیز تصریح کرد: قبل از هر چیز باید بگویم که ما سه بازی قبل تیم خود را به طور کامل آنالیز کردیم و به این نتیجه رسیدیم که هفت امتیاز از دست رفته به خاطر موقعیت‌هایی بود که خودمان در اختیار حریفان قرار دادیم. شاید فقط در بازی با سپاهان یکی از گل‌ها روی موقعیت گل حریف به ثمر رسید و بقیه گل‌هایی که در این سه بازی دریافت کردیم روی اشتباهات فردی بود.
وی یادآور شد: البته باید به این خط دفاعی که داریم زمان داد تا به هماهنگی لازم برسد، شما در نظر بگیرید صادقی پنج روز مانده به شروع لیگ به تمرینات ما اضافه شد، ماریچ قراردادش دیر بسته شد و 10 روز از تمرینات را از دست داد. بازیکنی مثل حیدریه نیز دیر به جمع ما آمد. کمال کامیابی‌‌نیا و رضاییان نیز 25 روز مانده به شروع لیگ به تمرینات ما اضافه شدند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد: به هر حال چهار عنصر دفاعی ما از شش عنصر دفاعی نفرات جدید تیم هستند و طبیعی هست که همه آنها نیاز به زمان داشته باشند تا به هماهنگی لازم برسند. مطمئن باشید اگر خط دفاعی ما خوب کار می‌کرد و اشتباهات فردی نبود هرگز مقابل استقلال و سپاهان نتیجه را واگذار نمی‌کردیم. در بازی با سپاهان دیدید وقتی که 2 بر یک جلو بودیم خودمان دروازه‌مان را باز کردیم.
وی افزود: تمام عناصر دفاعی ما بازیکنان خوبی هستند و مدام کار می‌کنند تا به هماهنگی و انسجام لازم برسند، البته نه فقط خط دفاع بلکه کل اعضای تیم باید مدام تلاش و تمرین کنند تا در همه زمینه‌ها به شرایط ایده‌آل برسند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه چرا از زوج بنگر و نورمحمدی استفاده نمی‌کند، یادآور شد: فکر کنم حرف‌های مرا بعضی از شما خبرنگاران خوب متوجه نشدید. همان‌طور که گفتم ما از شش عنصر دفاعی چهار بازیکن جدید داریم ضمن اینکه من هدفم این نبوده که بنگر را بازی ندهم. او فصل گذشته از زمانی که من آمدم در تمام بازی‌هایی که حضور داشتم، مصدوم بود و فقط در 10 دقیقه بازی اول‌مان با استقلال خوزستان توانست بازی کند. در فصل جدید هم در اولین دیدار بنگر را در ترکیب اصلی قرار دادم. نورمحمدی را نیز در بازی دوم به میدان فرستادم. با توجه به اینکه مایکل اومانیا یک روز مانده به شروع لیگ به تمرینات ما اضافه شد، وی را در بازی سوم به میدان فرستادم.


منبع: تسنیم


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن