تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802362952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جزئيات تازه از ماجراي دستگيري یک ملی پوش و فرار 2 فوتباليست ليگ برتري


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
ناشناس جزئيات تازه از ماجراي دستگيري یک ملی پوش و فرار 2 فوتباليست ليگ برتري

جشن تولد بود نه پارتی شبانه!
جزئيات تازه از ماجراي دستگيري یک ملی پوش و فرار 2 فوتباليست ليگ برتري
برگزاری یک جشن تولد برای بازیکن خارجی تیم لیگ برتری دردسرساز شد و تیمی که اصلاً دوست ندارد در متن حاشیه‌ها باشد، ناخواسته در کانون حواشی قرار گرفت.



به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، غروب دوشنبه وقتي خبر رسيد اعتراض همسايه‌ها به سر و صداي ناشي از جشن تولد يك فوتباليست، مسئله‌ساز شده، به اين خيال كه موضوع اصلاً مهم نبوده- و البته به اين دليل كه مدارك مستندي براي اثبات وقوع اين اتفاق نداشتيم- بي‌‌تفاوت از كنار خبر ورود نيروهاي انتظامي و قضايي به آپارتمان مسكوني يك بازيكن فوتبال رد شديم اما ديروز برخي رسانه‌ها به خصوص در فضاي مجازي با آب و تاب به اين موضوع پرداخته بودند و همين توجه رسانه‌اي باعث شد موضوع را پيگيري كنيم و البته به اطلاعات جالبي برسيم.

اصل خبر اين بود كه يك ملي‌پوش مصدوم فوتبال كه در هفته‌هاي ابتدايي ليگ برتر غايب بوده، يك مهماني شبانه گرفته و در حالتي نامتعادل در اين مهماني شبانه دستگير شده است. دو همبازي او كه در خبرها «م.چ» و «م.د» معرفي شده‌اند هم در اين ضيافت شبانه كه پارتي قلمداد شده، حضور داشتند كه آنها همزمان با ورود مأموران يا قبل از آن، فرار كرده‌اند.

پيگيري‌ها اطلاعات تازه‌اي از اين ماجرا به همراه داشت. اگر چه روايت‌هاي مختلفي از اين ماجرا به گوش مي‌رسد اما برابر با شنيده‌هاي ما، پارتي شبانه در كار نبوده و جشن تولد يك بازيكن خارجي در خانه همبازي‌اش برپا شده كه سر و صداي زياد اين جشن تولد باعث مي‌شود همسايه‌ها با مأموران تماس بگيرند. مأموران حوالي ساعت يك و نيم بامداد وارد اين خانه مي‌شوند و صاحبخانه را بازداشت مي‌كنند.

م.ج، م.چ و م.د چه كساني هستند؟
قبل از هر چيز سؤال اينجاست كه چه كساني در اين جشن تولد بودند. سايت‌هاي خبري اسمي از كسي نياورده‌اند و فقط «م.ج، م.چ و م.د» ذكر شده كه برابر با ادعای برخی منابع آگاه که صحت و سقم آن هنوز رسماً اعلام نشده احتمالاً «م.ج»، مهرداد جماعتي ملي‌پوش مصدوم فولاد است. «م.چ»، ماتياس چاگو، هافبك خارجي اين تيم و «م.د» هم مهدي دغاغله! اما از آنجايي كه دوست نداريم با آبرو و اعتبار كسي بازي شود، ما هم به همان حروف اختصاري بسنده مي‌كنيم.

... و اما اصل ماجرا... «م.ج» كه چند بازي ابتدايي فصل پانزدهم را به دليل آسيب‌ديدگي از دست داده، در آپارتمان مسكوني خود براي م.چ همبازي خارجي‌اش جشن تولد مي‌گيرد و چند همبازي ديگرش كه گفته مي‌شود «م.د» هم در ميان آنها بوده، همراه چند مهمان ديگر در اين جشن تولد شركت مي‌كنند. جشن تولد تا پاسي از نيمه شب ادامه پيدا مي‌كند و سر و صداي زياد حاضران در اين جشن تولد باعث ايجاد مزاحمت براي همسايه‌ها مي‌شود. يكي از همسايه‌ها با مأموران تماس مي‌گيرد و آنها وقتي به اين آپارتمان مي‌رسند، خبري از كسي كه تولدش بود، نيست و بقيه بازيكنان هم رفته‌اند و فقط صاحبخانه را بازداشت مي‌كنند. طبق يك روايت «م.چ» و «م.د» وقتي متوجه حضور مأموران مي‌شوند، پا به فرار مي‌گذارند و مطابق روايتي ديگر، اين مهمانان با پايان مراسم از آپارتمان صاحبخانه رفته بودند كه مأموران سر مي‌رسند.

از آنجايي كه يكي از مهمانان مراسم «م.چ» بوده و گفته شد مراسمي كه پارتي شبانه تلقي شد، تولد «م.چ» بود، با مدير برنامه اين بازيكن خارجي تماس گرفتيم و از او پرسيديم ماجرا چيست؟ مدير برنامه اين بازيكن خارجي جواب داد: «من اصلاً در جريان نيستم! نمي‌دانم از چه چيزي حرف مي‌زنيد! بعيد مي‌دانم اصلاً چنين اتفاقي افتاده باشد! همين الان با اين بازيكن حرف زدم و او اصلاً اشاره‌اي به اين ماجرا نكرده؛ از شما هم مي‌خواهم اين موضوع را پيگيري نكنيد!»

چون دسترسي به «م.چ» از طريق تلفن ممكن نيست، با يكي از نزديكان اين بازيكن خارجي ارتباط برقرار كرديم كه او هم ابتدا ماجرا را تكذيب كرد اما وقتي توضيحات ما را شنيد و ديد جايي براي تكذيب نمانده، گفت: «اجازه بدهيد با او حرف بزنم، بعد در خدمت شما هستم!» بعد از اين تماس هم چند تماس ديگر با مديران و مربيان اين باشگاه گرفتيم كه يا اصلاً جواب تلفن را ندادند و يا از بيخ و بن ماجرا را تكذيب كردند.

خبر بازداشت چگونه لو رفت؟
اما باور كنيد ماجرا جدي‌تر از آن است كه با تكذيب حل شود... اين اتفاق ساعت يك و نيم تا 2 بامداد شنبه‌شب در منطقه كيانپارس اهواز رخ داده و كار به جاهاي باريك كشيده شده است. اين حرف را يك منبع به شرط فاش نشدن اسم خود مي‌زند و مي‌گويد: «قرار نبود اين موضوع رسانه‌اي شود. به نظرم يكي، دو نفر از داخل باشگاه اين خبر را به رسانه‌ها داده‌اند. تيم كه در تركيه اردو داشت، سر ليست مسافران تركيه اختلافاتي پيش آمد و حالا شايد خواسته‌اند تسويه حساب كنند. گناه كسي را گردن نمي‌گيرم و گناه را هم گردن كسي نمي‌اندازم اما بيرون باشگاه كسي از ماجرا خبر نداشت!»

معرفي فراري‌ها، شرط آزادي ملي‌پوش
به گفته اين شخص، پرونده در دادگاه انقلاب اهواز باز و ملي‌پوش دستگير شده همچنان بازداشت است و تا زماني كه قاضي پرونده اخبار رسمي درباره آن ارائه نكرده، نمي‌توان جزييات پرونده را منتشر كرد... «شما هم از من نشنيده بگيريد اما انگار قاضي گفته تا زماني كه آن دو بازيكن كه در مراسم حاضر بودند، خودشان را معرفي نكنند، ملي‌پوش دستگير شده در بازداشت مي‌ماند اما همين كه آن دو نفر خودشان را معرفي كنند، ملي‌پوش مصدوم با قرار وثيقه آزاد مي‌شود.»

كدام فرار؟ وكيل باشگاه پيگير است
برخي رسانه‌ها در فضاي مجازي خبر داده بودند قاضي پرونده گفته اگر دو بازيكن ديگر كه فرار كرده‌اند، خودشان را معرفي نكنند، آنها را در منزل يا سر تمرين و حتي شايد موقع بازي تيم بازداشت كنيم... باشگاه هم وكيل گرفته و وكيل باشگاه پيگير اين پرونده است البته شخصي كه با خبرورزشي صحبت مي‌كرد، مدعي شد فراري در كار نبوده و آن دو نفر قبل از رسيدن مأموران، خداحافظي كرده و رفته بودند!

م.چ: تولدم بود، خلاف نكردم
اتفاقاً «م.چ» هم ادعا مي‌كند فرار نكرده و اصلاً خلافي مرتكب نشده كه نياز به فرار كردن باشد! شخصي كه يكي از نزديكان «م.چ» بوده، مي‌گويد: «او خلافي نكرده كه برود خودش را معرفي كند و خودش هم مي‌گويد جشن تولدم بوده، همبازي‌ام برايم تولد گرفت. شايد كمي در جشن تولد سر و صدا كرده باشيم اما خلاف نكردم!» به هر حال براي بازيكن خارجي، تولد گرفتن و حركات موزون انجام دادن غير عادي نيست.

«م.د» در دادگاه رويت شد
در عين حال گفته مي‌شود برعكس «م.چ» كه هنوز خودش را به دادگاه معرفي نكرده وكيل باشگاه در تلاش است او را راضي كند امروز به دادگاه برود، «م.د» در دادگاه انقلاب اهواز ديده شده است. برابر با خبرهاي رسيده از اهوا، «م.د» در دادگاه حاضر شده و در مورد حضورش در جشن تولدي كه پارتي شبانه تلقي شد اما در حقيقت انگار فقط يك جشن تولد ساده و البته پر سر و صدا بوده، توضيح داده است.

ميم‌ها از فوتبال محروم نمي‌شوند
آخرين خبرها حكايت از پيگيري مديران باشگاه براي بازيكن بازداشت شده دارد. باشگاه مي‌كوشد ماجرا را بدون جار و جنجال به پايان برساند. مديران باشگاه قول داده‌اند هر وقت لازم باشد «م.ج»، «م.چ» و «م.د» به دادگاه بروند. ديروز شايعاتي هم در خصوص محروميت اين بازيكنان از حضور در ليگ برتر شنيده شد كه يكي از نزديكان باشگاه با تكذيب اين خبر به خبرورزشي گفت: «اين چه حرفي است، مگر حكمي صادر شده كه آنها محكوم و محروم شوند. اول قاضي بايد حكم بدهد، بعد اگر لازم شد قاضي حكمي هم به اركان قضايي فوتبال ابلاغ مي‌كند و چون اتفاقي در زمين فوتبال، اردوي تيم و مكان‌هاي مربوط به فوتبال نيفتاده، فدراسيون دليلي نمي‌بيند آنها را محروم كند، مگر اينكه قاضي حكم سنگين بدهد البته باور كنيد تخلفي نكرده‌اند كه محروميت از فوتبال و محروميت در انتظارشان باشد، فقط يك جشن تولد ساده بود.»

خواهش غير رسمي، تكذيب رسمي!
شايد پايان‌بندي مناسب براي اين گزارش حرف‌هاي همين شخص باشد؛ «به نظر من موضوع در حد برگزاري جشن تولد براي يك فوتباليست خارجي بوده و بس... يك بازيكن براي همبازي خارجي‌اش كه غريب است، جشن تولد گرفته و حالا اگر سر و صدايي توليد شده و همسايه‌ها اذيت شده‌اند، قابل عذرخواهي و جبران است. اگر هم اين بچه‌ها اشتباهي كرده‌اند، بايد جواني‌شان را در نظر گرفت و با رأفت با آنها برخورد كرد. مطمئن هستم قاضي محترم پرونده هم همين نگاه را دارد و اميدوارم موضوع ختم به خير شود...» بد نيست بدانيد وقتي به همين شخص گفتيم: چه حرف‌هاي خوبي زديد، كاش قبول مي‌كرديد اين حرف‌ها را به اسم خودتان منتشر كنيم؟ جواب داد: اصلاً، به هيچ وجه... يك كلمه هم از قول من بنويسيد تكذيب مي‌كنم. من اين حرف‌ها را زدم كه خودتان متني بنويسيد و به اين جوانان كمك كنيد. از قول من اگر مي‌خواهيد مصاحبه چاپ كنيد، فقط بنويسيد فلاني گفت اصلاً چنين چيزي نيست، اتفاقي رخ نداده و تكذيب مي‌كنم و اگر اتفاقي هم افتاده، من در جريان نيستم.» انگار به همه گفته‌اند شما فقط تكذيب كنيد!

دغاغله: «م.د» من نيستم، من براي كار شخصي رفتم دادگاه
از آنجايي كه گفته مي‌شد «م.د» همان مهدي دغاغله است و رسانه‌ها هم با كد و آدرس، مخاطب را به سمت دغاغله هدايت مي‌كردند با مهدي دغاغله تماس گرفتيم تا حقيقت ماجرا را از زبان او بشنويم... دغاغله كه از پرسش‌هاي ما شوكه شده بود، گفت: «به جان مادرم، اصلاً چنين چيزي نيست. من رفته بودم دادگاه به خاطر مغازه‌اي كه خريده‌ام. در اهواز مغازه‌اي خريدم كه مشكل سند دارد. چند روز پيش سر همين مغازه رفتم دادگاه و قاضي مدركي خواست كه بردم دادگاه و به ايشان دادم.» دغاغله ادامه داد: «هيچ خبري از ماجراي پارتي و جشن تولد ندارم. باور كنيد اصلاً در جريان نيستم. مطمئن باشيد ميم.د هم من نيستم!» وقتي به دغاغله گفتيم برخي رسانه‌ها كد و آدرس داده‌اند و هر مخاطبي بر اساس اين كدها و آدرس‌ها به اين نتيجه مي‌رسد كه مهرداد جماعتي الان بازداشت است و مهدي دغاغله و ماتياس چاگو فرار كرده‌اند، دغاغله جواب داد: «دليلي ندارد به شما دروغ بگويم. اگر منظورشان از ميم.د من هستم كه اشتباه كرده‌اند چون من همين هفته هم بازي مي‌كنم و به شما ثابت مي‌شود، مشكلي نداشتم، اگر هم منظورشان من نبودم كه هيچ...» 116



۲۸/۰۵/۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن