تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بسيار راستگو و بسيار نيكوكار است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815345836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت ها در سازمان دانش آموزی بر اساس شاخص های بین المللی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: محمد تقی زاده با حضور در سازمان دانش آموزی استان خوزستان اظهار کرد : فعالیت ها در سازمان دانش آموزی بر اساس شاخص های بین المللی است خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان خوزستان گفت : انتظار ما از تیم جدید این بود که براساس شاخص های فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی بین المللی حرکت کند که این انتظار تا کنون در فرآیند کار و فعالیت های سازمان دانش آموزی در این دوره تحقق یافته است و اخیرا دانش آموزان ما توانستند در زمینه های مختلف موفق عمل کنند .
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۸ مرداد ساعت 12:33

خبرگزاری پانا+مدیرکل آموزش و پرورش+ سازمان دانش آموزی

به گزارش خبرنگار پانا ، محمد تقی زاده صبح امروز در سازمان دانش آموزی استان خوزستان حضور یافت و ضمن بازدید از بخش های مختلف سازمان ، از نزدیک در جریان فعالیت های این نهاد قرار گرفت .
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین با حضور در دفتر خبرگزاری پانا ضمن اظهار رضایت از عملکرد کادر جدید سازمان دانش آموزی گفت : انتظار ما از تیم جدید این بود که براساس شاخص های فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی بین المللی حرکت کند که این انتظار تا کنون در فرآیند کار و فعالیت های سازمان دانش آموزی در این دوره تحقق یافته است و اخیرا دانش آموزان ما توانستند در زمینه های مختلف موفق عمل کنند . وی با اشاره به اینکه تغییر و تکامل فعالیت های سازمان دانش آموزی رو به جلو می باشد اظهار امیدواری کرد که کارها به همین صورت به پیش برود تا شاهد موفقیت های بیشتر در عرصه ی ملی برای دانش آموزان و مجموعه ی سازمان دانش آموزی استان باشیم . تقی زاده افزود : من معتقد هستم این ریلی که به عنوان آموزش و پرورش تاسیس شده است اگر سمت و سو و هدفش با نگاه مهارت آموزی باشد و این مهارت آموزی نیز بر اساس مبانی دینی ، ملی و فرهنگی جامعه انجام شود ، قطعا روز به روز آسیب ها و چالش هایی که جامعه ما با آن درگیر می باشد کمتر خواهد شد و نوجوانان با ورود به عرصه ی فعالیت های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی می توانند تبدیل به شهروندان موفقی شوند. مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تاکید بر لزوم آموزش زندگی اجتماعی ، دوستی و رفاقت به دانش آموزان ، گفت : دانش آموزان در فصل اول آموزش باید همدلی و انسجام در زندگی اجتماعی را آموزش ببیند و اگر این مهم اتفاق بیفتد ما برای آموزش و توسعه ی علم و تکنولوژی در هیچ زمینه ای مشکلی نخواهیم داشت . وی با اشاره به نقش سازنده ی تشکل های دانش آموزی بیان کرد : تشکل ها می توانند در تحقق یافتن اهداف آموزش و پرورش به ما کمک کنند و دانش آموزان در دوره ی مدرسه به کمک تشکل های دانش آموزی می توانند مهارت های عملکردی و نوع برخورد با مسائل برای حضور در عرصه ی اجتماع را فرابگیرند تا برای پذیرفتن مسئولیت های بزرگتر آماده شوند . مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان درعین حال گفت : نگاه اول ما به آموزش و پرورش ایجاد درک مذهبی ، فرهنگی و هویت ملی در دانش آموزان است و معتقد هستیم اگر این درک و شناخت ایجاد شود مشکلات ما در عرصه های علمی کمتر خواهد شد و موفقیت هایمان بیشتر خواهد شد . تقی زاده با اظهار اینکه سطح علمی استان خوزستان نسبت به سال گذشته سه رتبه تغییر داشته است ، افزود : ما در کنکور امسال نیز به موفقیت های خوبی دست پیدا کردیم و رتبه های دورقمی ما نسبت به سال گذشته 4 برابر افزایش پیدا کرده است . وی با اظهار اینکه باید ظرفیت ها خالی برای کمک به اقتصاد سازمان دانش آموزی شناسایی شوند ، گفت : برای تقویت بنیه ی اقتصادی و واسپاری پروژه های اقتصادی به سازمان دانش آموزی استان خوزستان باید ظرفیت های خالی را شناسایی کرد تا بتوانیم به سازمان در تامین منابع اقتصادی جدید ،در جهت رسیدن به رشد و توسعه بیشتر کمک کنیم .              













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن