تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821142139




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حفاري تونل خوانسار تا پايان ارديبهشت سال آينده تکميل خواهد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۲:۲ب.ظ)
حفاري تونل خوانسار تا پايان ارديبهشت سال آينده تکميل خواهد شد موج-مديرکل راه و شهرسازي استان اصفهان در حاشيه بازديد از پروژه‌هاي راه و مسکن خوانسار از تحويل سايت مسکن مهر آن به شهرداري خبر داد و گفت:عمليات حفاري تونل اين شهرستان نيز تا ارديبهشت سال ۹۵ به پايان خواهد رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي اداره کل راه و شهرسازي استان اصفهان، حجت اله غلامي به همراه سيد محمدحسين ميرمحمدي نماينده مردم گلپايگان و خوانسار در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسئولان محلي از پروژه‌هاي راه و شهرسازي شهرستان خوانسار از نزديک بازديد کرد.
غلامي در حاشيه اين بازديد در خصوص پروژه تونل خوانسار که مي‌تواند بخش عمده‌اي از بار ترافيکي اراک – خمين – گلپايگان را با تکميل رينگ مربوطه به سمت بويين مياندشت و اليگودرز در لرستان مرتبط سازد گفت: حفاري تونل خوانسار از سمت ورودي ۶۲۸ متر و از سمت خروجي ۱۷۸ متر انجام شده که حفاري ۳۹۴ متر باقيمانده با تخصيص اعتبار مورد نياز تا پايان ارديبهشت‌ سال آينده به پايان خواهد رسيد.
وي در خصوص محور خوانسار – دامنه با توجه به حجم بالاي ترافيک و پرحادثه بودن مسير گفت: طول کل اين مسير ۲۳ کيلومتر است که ۱۵ کيلومتر آن در شهرستان خوانسار واقع شده و به دليل عدم اعتبارات مکفي تکميل نشده است که انتظار مي‌رود باقيمانده آن به طول پنج کيلومتر تا پنج ماه آينده تکميل شود.
غلامي با توجه به بازديد انجام شده از کمربندي خوانسار نيز بيان کرد: کمربندي خوانسار به طول سه کيلومتر از نظر قرارگيري در شهر خوانسار تعهدي براي اين اداره کل ايجاد نمي‌کند اما در صورت شروع عمليات از سوي شهرداري، قير پروژه تأمين خواهد شد.
وي در خصوص پرتردد بودن محور صفادشت – رحمت‌آباد و اتصال آن به چند روستا در اين محور تأکيد کرد: طول کل اين مسير ۶۰ کيلومتر است که ۲۰ کيلومتر آن نياز مبرم به آسفالت دارد و اميد است با پيگيري‌هاي انجام شده بتوان قير مورد نياز و اعتبارات لازم را به اين پروژه اختصاص داد.
غلامي در خصوص مسکن مهر شهرستان اعلام کرد: باقيمانده عمليات آماده‌سازي پروژه مسکن مهر خوانسار به شهرداري تحويل داده شود.
غلامي در بازديد از شهرستان گلپايگان محور موته – گلپايگان و گلپايگان – خمين را به عنوان مهم‌ترين پروژه‌هاي شهرستان نام برد و گفت: اين محور راه ارتباطي اصفهان و استان مرکزي است که به لحاظ ترافيک بسيار بالاي مسير چهار خطه شدن آن الزامي بوده و انتظار مي‌رود تا سه ماه آينده تکميل شود.
مديرکل راه و شهرسازي استان اصفهان محور موته – گلپايگان را از ديگر پروژه‌هاي مهم شهرستان ناميد و گفت: طول اين محور ۴۶ کيلومتر است که ۳۰ کيلومتر آن هم اکنون قابل بهره‌برداري بوده و قرار است ۱۴کيلومتر باقيمانده نيز با اعتبارات اختصاصي تا دهه فجر امسال به پايان رسد.
وي در بازديد از دو محور گلشهر و گوگد تأکيد کرد: با نگاه ويژه به محورهاي اين دو شهر از نظر تردد و ترافيک ايجاد شده، ايمن‌سازي محور گلشهر و احداث زيرگذر محور گوگد در دستور کار خواهد بود و به زودي انجام خواهد شد.
غلامي در بازديد از پنج راهي شرکت زراعي شهر گلپايگان که خط ارتباطي بين گلپايگان و شهرهاي گوگد، رحمت‌آباد، دهق و علويجه و شرکت سهامي زراعي گلپايگان است و به لحاظ تردد کاميونت و ماشين‌هاي سنگين قابل‌ملاحظه است، گفت: بهسازي و اصلاح ورودي‌ها و تأمين روشنايي اين ميدان بزرگ به صورت هم‌سطح انجام خواهد شد.
مديرکل راه و شهرسازي استان اصفهان در خصوص محور دُر به تيکن به سمت دهق وعلويجه در حوزه شهرستان گلپايگان بيان کرد: هشت کيلومتر از اين مسير نياز به روکش آسفالت دارد که تا پايان سال تکميل مي‌شود.
وي در خصوص پروژه‌هاي مسکن مهر شهرستان گلپايگان اعلام کرد: پروژه‌هاي مسکن مهر گلپايگان بخشي با بنياد مسکن انقلاب اسلامي است که با هماهنگي‌هاي انجام شده با اين بنياد و امضاي تفاهم‌نامه عمليات آماده‌سازي آن‌ها انجام خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن