تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815712444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فان‌خال و مشکل اساسی یونایتدها


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فان‌خال و مشکل اساسی یونایتدها




سرمربی شیاطین سرخ به ستایش از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر بروخه پرداخت و آنها را شایسته پیروزی دانست. او از عملکرد ستاره هلندی تیمش بسیار راضی بود.





خبرگزاری ایسنا: در مرحله انتخابی لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب چند دیدار برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها منچستریونایتد در اولدترافورد موفق شد با نتیجه سه بر یک بروخه بلژیک را از پیش رو بردارد تا کار این تیم در دیدار برگشت راحت‌تر شود. البته نماینده بلژیک می‌تواند با پیروزی دو بر صفر به دور بعد راه یابد.

لوئیس فان‌خال،‌ سرمربی شیاطین سرخ از عملکرد شاگردانش در این دیدار راضی است. او در پایان بازی به تلویزیون باشگاه منچستریونایتد گفت: شایسته این پیروزی بودیم؛ چرا که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بهتر از حریف خود کار کردیم. البته می‌توانستیم با گل‌های بیشتری هم پیروز شویم. قبل از بازی بسیاری از ما انتقاد می‌کردند چرا کمتر به سمت دروازه حریف شوتزنی می‌کنیم و نمی‌توانیم فرصت‌های زیادی را خلق کنیم. الان در این بازی دیدید که این توانایی را داریم تا فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کنیم.

او ادامه داد: همیشه گفته‌ام تیمی که می‌خواهد پیروز شود باید قدر موقعیت‌های خود را بداند و از سه فرصتی که به دست می‌آورد، دو گل به ثمر رساند. در این دیدار فرصت‌های زیادی داشتیم اما تنها سه گل به ثمر رساندیم. از گلی که فلاینی به ثمر رساند، بسیار خوشحال شدم؛ چرا که باعث شد در نهایت اختلاف به دو گل برسد و تا حدودی کار ما راحت شود. فلاینی توان بسیار بالایی در توپ‌های هوایی دارد و این را بارها نشان داده است. بسیار خوشحالم که چنین بازیکنی را در اختیار دارم.

ممفیس دیپای، خرید جدید شیاطین سرخ توانست در دیدار برابر بروخه بلژیک گلزنی کند. فان‌خال درباره این بازیکن گفت: باید هم از گلزنی دیپای خوشحال باشم. او به این گل نیاز داشت. پیش از این هم گفتم که دیپای برای اثبات توانایی خود به زمان نیاز دارد. امیدوارم که روند گلزنی او ادامه داشته باشد. البته باید بگویم که هنوز شرایط برای او سخت است. دیپای تنها 21 سال دارد و تنها دو فصل در آیندهوون بازی کرد اما من به توانایی‌های او ایمان دارم. او در دیدار امشب دو گل به ثمر رساند و پایه‌گذار گل سوم هم بود، پس شایسته تقدیر و ستایش است.

سرمربی هلندی یونایتد درباره دیدار برگشت گفت: درست است که در دیدار رفت نتیجه خوبی به دست آورده‌ایم اما کار سختی پیش رو داریم. بروخه حریف آسانی برای ما نخواهند بود. پیش از بازی رسانه‌های انگلیسی نوشتند که این دیدار یک بازی تفریحی برای ماست و به راحتی می‌توانیم حریف خود را شکست دهیم اما اصلا این گونه نشد. بروخه تیمی است که توانست پاناتینایکوس را با سه گل شکست دهد. هنوز تکلیف تیم صعود کننده مشخص نیست اما گلی که فلاینی به ثمر رساند، اعتماد به نفس ما را بالا برد.

فان‌خال درباره این سوال که آیا تعویض مایکل کریک در نیمه دوم به خاطر آسیب‌دیدگی او بود یا یک تعویض تاکتیکی بود، پاسخ داد: کریک آسیب دیده نیست و تعویض او تاکتیکی بود. باید از ستاره‌ای مانند شواین‌اشتایگر هم استفاده کنم و به همین خاطر کریک را از بازی بیرون کشیدم.

سرمربی شیاطین سرخ در پایان گفت: منچستریونایتد یک مشکل اساسی دارد و آن این که بازیکنان به راحتی توپ‌ را از دست می‌دهند. در دیدار برابر آستون ویلا هم تاکید کردم که بازیکنانی مانند عدنان یانوزای، وین رونی و ممفیس دیپای به راحتی توپ از دست می‌دهند. این بسیار مهم است که بتوان قدرت حفظ توپ بالایی داشت و آن را به راحتی به حریف نداد. یک بازیکن مانند دیپای وقتی دو گل به ثمر می‌رساند، همه از او به عنوان قهرمان یاد می‌کنند اما مربی نگاه دیگری دارد. با این حال باید بگویم که دیپای بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت.







تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن