تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816281288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشنهاد فروش اقساطي در شرايط فعلي مناسب است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۲۱ق.ظ)
پيشنهاد فروش اقساطي در شرايط فعلي مناسب است موج - دبير کانون انبوه‌سازان کشور پيشنهاد فروش اقساطي را در شرايط فعلي مناسب دانست و گفت: اين پيشنهاد فقط مناسب شرايط رکود فعلي است؛ چراکه اگر بخش مسکن وارد رونق شود ممکن است خيلي از سازندگان حاضر نباشند واحدهاي خود را اقساطي بفروشند.
به گزارش خبرگزاري موج، فرشيد پورحاجت، دبير کانون انبوه‌سازان کشور، اظهار کرد: سال گذشته بسته پيشنهادي را تقديم معاون اول رئيس‌جمهور کرديم و با توجه به محدوديت منابع بانکي، انبوه‌سازان پيشنهاد فروش اقساطي را ارائه دادند که در حال حاضر در وزارت راه و شهرسازي در دست بررسي است.
وي پيشنهاد فروش اقساطي را در شرايط فعلي مناسب دانست و گفت: اين پيشنهاد فقط مناسب شرايط رکود فعلي است؛ چراکه اگر بخش مسکن وارد رونق شود ممکن است خيلي از سازندگان حاضر نباشند واحدهاي خود را اقساطي بفروشند، اما؛ در حال حاضر تمايل دارند.
پورحاجت تأکيد کرد: قطعا فروش واحدها به صورت اقساطي و بازگشت پول به بخش خصوصي استارت جديدي براي ساخت‌وساز خواهد بود. ما انتظار داريم اين مساله در دستور کار دولت قرار گيرد. آخوندي انصافا ما را حمايت کرد، اما؛ وزارتخانه به تنهايي نمي‌تواند مشکل مسکن را حل کند. به اعتقاد ما يک سري مشکلات از سوي بانک مرکزي و تيم اقتصادي دولت بوده که نتوانسته در بخش مسکن رونق ايجاد کند.
دبير کانون انبوه‌سازان کشور، در عين حال اقدام دولت در عدم ورود شتاب‌زده به طرح‌ها و سياست‌هاي مسکني را اقدام درستي دانست و گفت: توليد مسکن زمان‌بر است و اين‌که بخواهيم سريعا مشکل مسکن را حل کنيم تفکر اشتباهي است. مسکن مثل خودرو نيست که اگر با کمبود مواجه شد آن را وارد کنيم.
وي با اشاره به رکود حاکم بر بخش مسکن افزود: دولت با توجه به مشکل اقتصاد و تورم يک‌باره در سال 1390 نتوانست کاري کند تا دهک‌هاي پايين جامعه خودشان را با قيمت مسکن وفق دهند. بنابراين تقاضاها ناگزير به سمت اجاره رفتند که افزايش 12 تا 30 درصدي اجاره‌بها طي سال‌هاي اخير و هم‌چنين افزايش اجاره بها در تابستان امسال ناشي از همين مساله بود.
پورحاجت، شناسايي بخش‌هاي سودده اقتصاد و انتقال سرمايه بانک‌ها به آن بخش‌ها را در رکود مسکن مؤثر دانست و گفت: شم اقتصادي مردم بالا است. وقتي بانک‌ها و مؤسسات مالي بابت سپرده‌هاي بانکي سود خوبي را به سپرده‌ها مي‌دهند مردم هم اجاره‌نشيني را به خريد خانه ترجيح مي‌دهند و پول خود را در بانک‌ها سپرده‌گذاري مي‌کنند.
دبير کانون انبوه‌سازان کشور ادامه داد: يکي از دلايل رکود عميق چند سال اخير صنعت ساختمان، همين رفتارهاي بانکي است که باعث شده صنعت ساختمان به حالت رکود برود. بالغ بر 97 درصد مصالح بخش ساخت‌وساز مسکن در داخل کشور توليد مي‌شود، تحريم‌ها نمي‌توانست در رکود مسکن تأثيرگذار باشد و عامل رکود را بايد در درون کشور جست‌وجو کرد.
جمشيد برزگر، رئيس کانون انبوه‌سازان کشور، طي روزهاي گذشته پيشنهاد فروش اقساطي مسکن را مطرح و اظهار کرده است: در پيشنهادي که به دولت ارائه شده خواستار پرداخت تسهيلات به انبوه‌سازان مسکن و سپس اجازه فروش اقساطي از سوي انبوه‌سازان شده‌ايم. مساله عدم فروش مسکن با توجه به فرايند عرضه و تقاضا به قدرت خريد متقاضيان بستگي دارد پس تا زماني که قدرت خريد تمام دهک‌ها به ايده‌آل خود نرسد با مشکل عدم فروش مواجه خواهيم بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن